Tudemarie som mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2011

Nessie

B&J skriver:

jeg håber virkelig ikke passer at jo ældre man bliver jo mere får tårne frit det vil sige som 50år sidder jeg og tudder bare min søn siger hej mor

jeg er så stor en tude marie også bare ved film eller min søn gør noget nyt åhhh nej dog

Jeg tror du skal lave en engros aftale med dem der sølger papirslommetørklæder, lyder som om du kommer til at bruge rigtig mange af dem fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2011

B&J

Nessie skriver:

Jeg tror du skal lave en engros aftale med dem der sølger papirslommetørklæder, lyder som om du kommer til at bruge rigtig mange af dem fremover

Jaa det tror jeg også jeg skal  ellers ender det da med jeg oversvømmer min søn og min kæreste

Anmeld

24. maj 2011

Jetjen

Nessie skriver:

Det kan være det er dét jeg skal sige til mig selv, for føler mig ærlig talt lidt fjollet at få vand i øjnene over ting der aldrig ville have rørt mig førhen

Kan fuldstændig sætte mig ind i det. Men tror ikke det kommer til at ændre sig for mig og så må jeg jo hellere lære at acceptere det

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Bondepigen skriver:

Haha, det gjorde jeg osse, men det gør jeg nu altid, når jeg er til barnedåb. Folk synes vist jeg er lidt underlig... Hihi

Hehe

Anmeld

24. maj 2011

SussieThyssen

Nessie skriver:

Ha ha ha. Håber du har masser af Kleenex i huset

Jepp i hvettilfælde i tasken...for man ved aldrig hvornår det kan komme over en

Herhjemme bruger jeg "økonomirulle" (læs: Toiletpapir)

Anmeld

24. maj 2011

Bondepigen

Det bliver da dyrt i papirs lommetørklæder efterhånden

Ja, men så er det godt, de koster billigt! En stor pakke fås til 4-5 kr i rema 1000

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

Bondepigen skriver:

Ja, men så er det godt, de koster billigt! En stor pakke fås til 4-5 kr i rema 1000

Det har jeg slet ikke set. Jeg skal vist i Rema1000

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Du er bestemt ikke alene om det... 

Anmeld

24. maj 2011

Nessie

MoarJ skriver:

Du er bestemt ikke alene om det... 

Man føler sig bare så fjollet.

Tuder fordi sønnen er begyndt at dele kys ud , vi fik også begge to et i morges af en youghurt mund, da farmand skulle afsted Dert var så knap så lækkert

Anmeld

24. maj 2011

Mira0911

Nessie skriver:

Man føler sig bare så fjollet.

Tuder fordi sønnen er begyndt at dele kys ud , vi fik også begge to et i morges af en youghurt mund, da farmand skulle afsted Dert var så knap så lækkert

Jeg bliver også noget så følsom, når Julie deler kys ud, siger noget sødt eller kommer hen og kigger mig dybt i øjnene og giver mig et kram derefter... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.