Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: jeg håber virkelig ikke passer at jo ældre man bliver jo mere får tårne frit det vil sige som 50år sidder jeg og tudder bare min søn siger hej mor jeg er så stor en tude marie også bare ved film eller min søn gør noget nyt åhhh nej dog
jeg håber virkelig ikke passer at jo ældre man bliver jo mere får tårne frit det vil sige som 50år sidder jeg og tudder bare min søn siger hej mor
jeg er så stor en tude marie også bare ved film eller min søn gør noget nyt åhhh nej dog
Jeg tror du skal lave en engros aftale med dem der sølger papirslommetørklæder, lyder som om du kommer til at bruge rigtig mange af dem fremover
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nessie skriver: Jeg tror du skal lave en engros aftale med dem der sølger papirslommetørklæder, lyder som om du kommer til at bruge rigtig mange af dem fremover
Jaa det tror jeg også jeg skal ellers ender det da med jeg oversvømmer min søn og min kæreste
Nessie skriver: Det kan være det er dét jeg skal sige til mig selv, for føler mig ærlig talt lidt fjollet at få vand i øjnene over ting der aldrig ville have rørt mig førhen
Det kan være det er dét jeg skal sige til mig selv, for føler mig ærlig talt lidt fjollet at få vand i øjnene over ting der aldrig ville have rørt mig førhen
Kan fuldstændig sætte mig ind i det. Men tror ikke det kommer til at ændre sig for mig og så må jeg jo hellere lære at acceptere det
Bondepigen skriver: Haha, det gjorde jeg osse, men det gør jeg nu altid, når jeg er til barnedåb. Folk synes vist jeg er lidt underlig... Hihi
Haha, det gjorde jeg osse, men det gør jeg nu altid, når jeg er til barnedåb. Folk synes vist jeg er lidt underlig... Hihi
Hehe
Nessie skriver: Ha ha ha. Håber du har masser af Kleenex i huset
Ha ha ha. Håber du har masser af Kleenex i huset
Jepp i hvettilfælde i tasken...for man ved aldrig hvornår det kan komme over en
Herhjemme bruger jeg "økonomirulle" (læs: Toiletpapir)
Det bliver da dyrt i papirs lommetørklæder efterhånden
Bondepigen skriver: Ja, men så er det godt, de koster billigt! En stor pakke fås til 4-5 kr i rema 1000
Ja, men så er det godt, de koster billigt! En stor pakke fås til 4-5 kr i rema 1000
Det har jeg slet ikke set. Jeg skal vist i Rema1000
Du er bestemt ikke alene om det...
MoarJ skriver: Du er bestemt ikke alene om det...
Man føler sig bare så fjollet.
Tuder fordi sønnen er begyndt at dele kys ud , vi fik også begge to et i morges af en youghurt mund, da farmand skulle afsted Dert var så knap så lækkert
Nessie skriver: Man føler sig bare så fjollet. Tuder fordi sønnen er begyndt at dele kys ud , vi fik også begge to et i morges af en youghurt mund, da farmand skulle afsted Dert var så knap så lækkert
Jeg bliver også noget så følsom, når Julie deler kys ud, siger noget sødt eller kommer hen og kigger mig dybt i øjnene og giver mig et kram derefter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128