Er du materialistisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

finkedinke

Men ved du hvad, lige præcis i de hjem hvor der prioteres som I gør, der er det hyggeligst at være gæst...Jeg kan slet ikke finde ro i de der udstillingshjem...føler ikke man må røre sig.
Så jeg ville helt sikkert nyde at være gæst hos dig.
Knus Eva...som ikke har et fint hjem, men det er super hyggeligt og man må være her...

Min far og hans kone har sådan et hjem hvor jeg sidder på nåle for at børnene ikke skal vælte en af deres dyre nipsting i børnehøjde, og jeg føler at jeg at jeg skal sidde pænt i sofaen og ikke med benene oppe som vi gør herhjemme.

Det er et meget pænt hjem, men jeg ville ikke selv trives sådan et sted. Man kan ikke se om der bor nogen eller om man er i en foto-seance til bobedre.
Så bliver jeg faktisk så glad for mit håndværker-tilbud

Berith

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Honningblomst

finkedinke skriver:

Min far og hans kone har sådan et hjem hvor jeg sidder på nåle for at børnene ikke skal vælte en af deres dyre nipsting i børnehøjde, og jeg føler at jeg at jeg skal sidde pænt i sofaen og ikke med benene oppe som vi gør herhjemme.

Det er et meget pænt hjem, men jeg ville ikke selv trives sådan et sted. Man kan ikke se om der bor nogen eller om man er i en foto-seance til bobedre.
Så bliver jeg faktisk så glad for mit håndværker-tilbud

Berith

Sådan har jeg det også flere steder...og ja, benene skal bare op og alle de dejlige fleecetæpper over og så ren hygge...

Anmeld

17. november 2008

petersmor

Eva skriver:

Sådan har jeg det også flere steder...og ja, benene skal bare op og alle de dejlige fleecetæpper over og så ren hygge...

YES.....

Anmeld

18. november 2008

Nadi

Jeg kunne sagtens bo i en lerhytte hvis det skulle være, for som sådan er tingene ikke vigtige. Jeg skulle nok overleve uden, men jeg tillader mig den luksus at købe nogle gode ting engang imellem. Og hvis det er en ting man har haft længe og der er minder forbundet med denne ting, så kommer den til at betyde noget. Helt klart! Et arvestykke f.eks er ikke bare en ting for mig.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.