Er du materialistisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er du materialistisk....er de købte ting vigtige...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.016 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. november 2008

Honningblomst

Synes der er så mange mennesker der går op i alt det købte...dyre biler, tv, tøj osv...
Er det vigtigt for dig...hvorfor eller hvorfor ikke??

For mit eget vedkommende kan jeg svare et stort og rungende NEJ...men jeg har engang troet at et lækkert køkken og perfekt istandsat hus kunne gøre mig gladere og lykkeligere....men uden at lyde alt for frelst, så blev jeg klogere og lykkelig..

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

eliasogmor

ja helt vildt.........desværre......

Anmeld

16. november 2008

Nemesis

nej det vil jeg ikke sige. Men der er sikkert tidspunkter hvor jeg virker materialistisk.

Anmeld

16. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Hej..

Måske noen ganger..Med noen ting.
F.eks så skal jeg ha en nyere bil ikke for de det er smart, men for vi bor ude på Landet(Lars tynn skid mark, som i dansker sier) å jeg kjenner ingen som kan hjelpe mig, hvis det skjer noe. Å min mand sejler! Da syntes jeg det er en stor sikkerhed å ha en god bil!!

Jeg tror ikke lykke kan købes!Vi bor i et gammelt hus som vi skal sette i stand!! Tror jeg bliver litt lykkliger av å få et nytt badeværlse, for nå kan jeg nesten sitte på toilettet sammtidig som jeg går i bad!!!

Mine børn bliver ikke lykkligere av å få merketøj, men de ser da seje ud. Å noe skal mann jo bruge pengene på!!!LOL

MVH LInda....

Anmeld

16. november 2008

A.

nej det tror jeg ikke at jeg er måske nogen gang

Anmeld

16. november 2008

MorCamilla

så helt bestemt ikke... Vi køre lige pt rundt i en gammel toyota fra 90... Går ikke i mærketøj, eller det vil sige at vi har da lidt, både Mikkel, Kasper og jeg, men det er ikke fordi det er mærker vi har det - men fordi vi synes det er pænt/smart...

Jeg har det lige som "Lykkelig mor til 2" jeg tror ikke lykke kan købes.. Den er omkring dig hele tiden - hvis du er heldig oplever du den.. Hvis ikke så skal du bare lede lidt mere så skal du nok finde den...

Anmeld

16. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
jeg vil sige nej. Og efter en gennemgang af mit inventar, har jeg ret

Anmeld

16. november 2008

BellaT

Nej, det tror jeg ikke at jeg er.
Døde ting betyder overhovedet intet når man er i krise..
Jeg kan da godt være glad for noget nyt, men materialist.... Nej.

Anmeld

16. november 2008

Fam. Madsen

på nogen områder er jeg..45.png

Anmeld

16. november 2008

Smølf

Jeg har svaret på nogen områder... Ikke fordi jeg synes at købte ting nødvendigvis gør mig lykkelig, det klarer min skønne familie, venner, netværk og studie fint.

Men, jeg er da glad for de ting, vi har købt og ville da være ked af at undvære dem. Ex. TV'et eller vores rare fine sofa, som er lidt smukkere end vores gyrlige tidligere sofa.

Og så følte jeg mig altså rigtig lækker, da jeg i sidste uge gik ned ad gaden i nyt outfit og smadder lækre nye lilla angulus støvler.

KH Neta

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.