er det iorden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

præcis.

gider heller ikke at lege " mor " overfor ham, og begynde at bestemme hvad tid han skal komme hjem osv. men, orker virkelig ikke det her mere...

overvejer lidt at pakke lidt tøj, tag den lille i barnevogene, også tag hjem til mine forældre. også efterlade en seddel " hvis du ikke overholder aftaler, hvorfor skal jeg så " eller noget lign.

Synes du skal lægge den seddel og se at komme afsted... han skal have det på den hårde måde ingen tvivl om det.... og så må du tage hårde midler i brug.... og stå fast... og så må han se om han vil leve op til det... men han skal bevise det før du tager ham tilbage...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

nemmelig. skal siges at han er 24år og jeg er 18.

- hmmm.. kan ikke finde ud af om jeg skal gå...

Men han har jo været med til at lave barnet, og det må han så tage konsekvensen af, uanset alder. Du er yngre end ham, og er jo ikke væk hele dagen, men passer hus og barn.

HVis et par dage hos dine forældre kunne hjælpe, så tag afsted.

Og som andre skrev, stop med at servicere ham. Mad, tøjvask osv. må han klare selv, indtil han er klar til at være en del af familien igen.

Stort til dig, det lyder ikke som om du har det nemt lige nu

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Mathias Villads skriver:

Synes du skal lægge den seddel og se at komme afsted... han skal have det på den hårde måde ingen tvivl om det.... og så må du tage hårde midler i brug.... og stå fast... og så må han se om han vil leve op til det... men han skal bevise det før du tager ham tilbage...

Ja, det tror jeg at jeg vil gøre. tusind tak for svar.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Men han har jo været med til at lave barnet, og det må han så tage konsekvensen af, uanset alder. Du er yngre end ham, og er jo ikke væk hele dagen, men passer hus og barn.

HVis et par dage hos dine forældre kunne hjælpe, så tag afsted.

Og som andre skrev, stop med at servicere ham. Mad, tøjvask osv. må han klare selv, indtil han er klar til at være en del af familien igen.

Stort til dig, det lyder ikke som om du har det nemt lige nu

jeg ved sørme ikke om det vil hjælpe.. tror bare han bliver sur over det.. men på den anden side, så jeg er også vred og ked af det lige nu..

jeg smutter hjem til mine forældre.

tusind tak for svar ...

Anmeld

23. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

hvorfor har jeg ikke tænkt på det du er genial.

- selvom jeg sidder lige nu og overvejer kraftigt, at tag hjem til mine forældre, også evt. stoppe forholdet

Hvis du har mulighed for at tage hjem til dine forældre nogle dage, så gør det Der er ikke noget bedre end mor og far hvis man har brug for at koble fra

Anmeld

23. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

jeg ved sørme ikke om det vil hjælpe.. tror bare han bliver sur over det.. men på den anden side, så jeg er også vred og ked af det lige nu..

jeg smutter hjem til mine forældre.

tusind tak for svar ...

God idé, hjem til mor og få lidt trøst, det hjælper næsten altid.

Og bliver han sur, ja, så er det jo hans eget problem. Han kan da ikke forestille sig at du synes det er fedt at sidde og vente hjemme på ham hver dag, når han ikke engang gider overholde jeres aftaler.

Håber for jer at I hurtigt finder en løsning

Anmeld

23. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Anonym skriver:

Ja, det tror jeg at jeg vil gøre. tusind tak for svar.

husk en update... håber det bedste for dig, og at han kommer på bedre tanker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.