er det iorden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

han er ikke til at snakke med, han lukker den med det samme..

Jamen hvis du tillader ham at lege hotel, så benytter han sig af det. stop med at servicere ham. Ingen tøjvask, madlavning osv før han åbner op!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Har du skrevet til ham?

Anmeld

23. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

absolut.

den ene dag, spurgte jeg om han ikke kunne blive hjemme fordi jeg " trængte" til at komme ud alene, så blev hentede af en veninde, efter vores datter´var blevet puttede, ved 7 tiden. også skrev han allerede kl 9 - hvor bliver du af? og, det er den eneste gang jeg har været ude, uden barn.

- når jeg snakker med ham, lukker han den med det samme.. og siger at det sker ikke igen, og dagen efter gør han det samme..

er ved at være træt af det, og kan slet ikke finde ud af om jeg har lyst til at være sammen med ham..

Synes ikke det lyder som et urimeligt krav at du også får lidt fritid... 

Du bliver nød til at få banket ind i hovedet på ham at det er uholdbart at han bare gør som han vil, og ikke giver dig lidt albuerum også. Konsekvensen er jo, som du skriver, at man bliver i tvivl omman orker parforholdet... Ogat man bliver kørt ned og en træls og sur kæreste...

Det kan ikke være i hans interesse...

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Jamen hvis du tillader ham at lege hotel, så benytter han sig af det. stop med at servicere ham. Ingen tøjvask, madlavning osv før han åbner op!!!

hvorfor har jeg ikke tænkt på det du er genial.

- selvom jeg sidder lige nu og overvejer kraftigt, at tag hjem til mine forældre, også evt. stoppe forholdet

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

Har du skrevet til ham?

venter på nyt sim-kort - så har selvf ikke mobil

Anmeld

23. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

der lukker han bare af - og siger at det ikke sker igen, dagen efter er det ' det samme..

føler kun vores forhold er noget, lige efter vi har haft sex.. der viser han " intresse " i mig og vores barn.. ellers er der bare intet..

( han er stadig ikke kommet hjem, og han gik kl 15:30 idag )

Det lyder ærlig talt som om han er noget umoden, og ikke klar til at være "far, mor og børn".

Hvis forholdet skal fungere, bliver han nødt til at bne op og tale om tingene, sådan dér er der jo ingen der gider leve

Anmeld

23. maj 2011

Prinsessens'Mor<3

Anonym skriver:

venter på nyt sim-kort - så har selvf ikke mobil

Nå ja kan jeg godt se..  hm

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Synes ikke det lyder som et urimeligt krav at du også får lidt fritid... 

Du bliver nød til at få banket ind i hovedet på ham at det er uholdbart at han bare gør som han vil, og ikke giver dig lidt albuerum også. Konsekvensen er jo, som du skriver, at man bliver i tvivl omman orker parforholdet... Ogat man bliver kørt ned og en træls og sur kæreste...

Det kan ikke være i hans interesse...

præcis.

gider heller ikke at lege " mor " overfor ham, og begynde at bestemme hvad tid han skal komme hjem osv. men, orker virkelig ikke det her mere...

overvejer lidt at pakke lidt tøj, tag den lille i barnevogene, også tag hjem til mine forældre. også efterlade en seddel " hvis du ikke overholder aftaler, hvorfor skal jeg så " eller noget lign.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Det lyder ærlig talt som om han er noget umoden, og ikke klar til at være "far, mor og børn".

Hvis forholdet skal fungere, bliver han nødt til at bne op og tale om tingene, sådan dér er der jo ingen der gider leve

nemmelig. skal siges at han er 24år og jeg er 18.

- hmmm.. kan ikke finde ud af om jeg skal gå...

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

MaleneS2011baby<3 skriver:

Nå ja kan jeg godt se..  hm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.