er det iorden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Hvis det bare er en enkelt dag, så ingen problem, men er det hver dag så er det jo niget helt andet, så må der være noge galt

noget galt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

otlitrom

Anonym skriver:

ja, lige fortiden ( de sidste tre uger). Men, lige fortiden er han ude stort set hverdag, hvor han fx. smutter kl 14-15 kommer hjem til aftensmad, og går ud igen kl 19:30 og kommer hjem 22-23.. og det er stort set hverdag..

Hmm... Når det er ved at blive en vane (eller hvad man skal kalde det) så synes jeg I skal snakke om det.. Havde det været et par dage om ugen, så havde det været fint.

Jeg skal ikke bestemme, hvad min kæreste skal, men havde han gjort det samme i flere uger, var jeg også blevet træt af det..

Anmeld

23. maj 2011

Holbæktrunten

Synes det lyder som om at du skal tage en snak med ham, du føler dig helt klart forsømt. Og trænger sikkert også til lidt fritid for dig selv...

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Hmm... Når det er ved at blive en vane (eller hvad man skal kalde det) så synes jeg I skal snakke om det.. Havde det været et par dage om ugen, så havde det været fint.

Jeg skal ikke bestemme, hvad min kæreste skal, men havde han gjort det samme i flere uger, var jeg også blevet træt af det..

det er også det jeg er ved at blive. for synes det er fint, at han vil lidt ud til sine venner, men altså hverdag.. vi har et barn sammen, og føler mig som en alene mor.. og at han hellere vil være ude end hjemme hos hans familie..

Anmeld

23. maj 2011

Nessie

Anonym skriver:

noget galt ?

Tjah, jeg ville da tage en alvorlig snak med ham om, hvorfor han pludselig ikke har lyst til at være hjemme hos sin familie

Anmeld

23. maj 2011

1977

Profilbillede for 1977
Anonym skriver:

det har været sådan de sidste tre uger

Så er det ikke ok - måske du skulle spørge ham hvorfor han ikke vil være hjemme ved (og jeres børn?)

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Synes det lyder som om at du skal tage en snak med ham, du føler dig helt klart forsømt. Og trænger sikkert også til lidt fritid for dig selv...

absolut.

den ene dag, spurgte jeg om han ikke kunne blive hjemme fordi jeg " trængte" til at komme ud alene, så blev hentede af en veninde, efter vores datter´var blevet puttede, ved 7 tiden. også skrev han allerede kl 9 - hvor bliver du af? og, det er den eneste gang jeg har været ude, uden barn.

- når jeg snakker med ham, lukker han den med det samme.. og siger at det sker ikke igen, og dagen efter gør han det samme..

er ved at være træt af det, og kan slet ikke finde ud af om jeg har lyst til at være sammen med ham..

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Tjah, jeg ville da tage en alvorlig snak med ham om, hvorfor han pludselig ikke har lyst til at være hjemme hos sin familie

der lukker han bare af - og siger at det ikke sker igen, dagen efter er det ' det samme..

føler kun vores forhold er noget, lige efter vi har haft sex.. der viser han " intresse " i mig og vores barn.. ellers er der bare intet..

( han er stadig ikke kommet hjem, og han gik kl 15:30 idag )

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeanne skriver:

Så er det ikke ok - måske du skulle spørge ham hvorfor han ikke vil være hjemme ved (og jeres børn?)

han er ikke til at snakke med, han lukker den med det samme..

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

vi havde aftalt at han skullle være hjemme senest kl 20 idag.. men, han er ikke kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.