Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg plejer at lave en alm. pandekageopskrift og så putte vaniliesukker og citronskal i. Det gør dem mere friske Og nogle gange erstater jeg 1 dl mælk med kærnemælk. Det er også mums!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Issa skriver: Gør dig selv en tjeneste og prøv pandekager med kardemomme.. Det er ubeskriveligt lækkert!!
Gør dig selv en tjeneste og prøv pandekager med kardemomme.. Det er ubeskriveligt lækkert!!
Jeg har lige lavet dejen og det er med kardemomme, kunne nemlig godt forestille mig at de er super gode For bare duften af kardemomme er super Så glæder mig utrolig meget til de er færdige
æg, mel, masser af vanilliesukker og mælk.
efterhånden, du steger dem, så for hver, inden du ligger den næste oven på, kommer du sukker på. så kan du vælge og tage, marmelade eller is på når de skal spises
Bambii skriver: Jeg har lige lavet dejen og det er med kardemomme, kunne nemlig godt forestille mig at de er super gode For bare duften af kardemomme er super Så glæder mig utrolig meget til de er færdige
Det kan jeg godt forstå Og er man i det der humør hvor der ikk er noget der kan blive sødt nok, så er det altså mums med vanilieis og sirup indeni!
Issa skriver: Det kan jeg godt forstå Og er man i det der humør hvor der ikk er noget der kan blive sødt nok, så er det altså mums med vanilieis og sirup indeni!
Og det er lige præcis det humør jeg er i lige nu hehe..
Men har desværre hverken is eller sirup
Bambii skriver: Og det er lige præcis det humør jeg er i lige nu hehe.. Men har desværre hverken is eller sirup
Det var en skam.. Men prøv det engang du får lyst igen.. Det er suverænt!
Bambii skriver: Ja okay.. forståeligt.. Du kommer bare, de er færdige om en halv times tid hihi..
Ja okay.. forståeligt..
Du kommer bare, de er færdige om en halv times tid hihi..
Øv mand... Jeg var logget ud
Var de gode
TheLittleOne skriver: Øv mand... Jeg var logget ud Var de gode
hihih !!
Ja, de var super lækre.. Vi fik spist dem allesammen.. Eller rettere kæresten spiste resten da jeg gik i seng, jeg nåede "kun" at få 3-4 stykker Men så tager jeg heller ikke på af dem jeg ikke fik
Fik nogen af jeg så pandekager i går???
Det gjorde jeg - fik nemlig selv lyst til pandekage, så jeg stod og lavede en ordenlig omgang pandekager....!!!! MUMs
nilletøz skriver: Fik nogen af jeg så pandekager i går??? Det gjorde jeg - fik nemlig selv lyst til pandekage, så jeg stod og lavede en ordenlig omgang pandekager....!!!! MUMs
Ja ja !! hihih !
Jeg stod også og lavede pandekager i går aftes, jeg havde vildt meget lyst til det !! Så jeg blev enig med mig selv at jeg ville lave pandekager kl. 21.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128