På ferie uden den anden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Rart med en der har det som mig :-) Der er ikke noget værre end at skulle tvinges ud at flyve eller sejle hvis man ikke kan lide det.. Og man nyder jo også at have lidt tid for sig selv.

Også det

Og set med mine øjne, så er der jo ingen grund til at svigerfamilien skal give penge for noget som du alligevel ikke ville kunne nyde ved tanken om at skulle flyve både ud og hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Også det

Og set med mine øjne, så er der jo ingen grund til at svigerfamilien skal give penge for noget som du alligevel ikke ville kunne nyde ved tanken om at skulle flyve både ud og hjem

Nej sådan har jeg det også. Jeg er blevet oplyst det ligger på omkring 15000 kr og dem synes jeg godt de kunne bruge på noget andet end på mig som alligevel ikke vil synes om at skulle derover.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Også det

Nej sådan har jeg det også. Jeg er blevet oplyst det ligger på omkring 15000 kr og dem synes jeg godt de kunne bruge på noget andet end på mig som alligevel ikke vil synes om at skulle derover.

Anmeld

23. maj 2011

sarahb

Selvfølgelig skal han afsted. Min mand har rejst hver sommer med et par venner de sidste 3 år og det er fint for mig.. Så savner man hinanden og giver hinanden plads til at opleve noget selvom man ikk selv skal afsted.. Så selvfølgelig skal han da med.
Jeg vil gerne ha din billet hvis det er

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

Han skal da helt sikkert afsted - både for hans egen skyld, hans forældre og så sandelig også for Jeres skyld - det vil klart styrke Jeres forhold, og det er sundt at komme lidt væk fra hinanden ind i mellem - og hvis I har en lille til den tid, så bare sørg for at have frosset en masse mad ned til dig, så du ikke skal bekymre dig om det, lav nogle aftaler med din egen familie og venner, så skal det hele nok gå - og nå ja, husk at han skal købe lidt gaver med hjem til Jer

Anmeld

23. maj 2011

Ansemusen

Umiddelbart synes jeg at han skal tage afsted  Jeg ville dog ikke have haft det godt med det, hvis min kæreste var taget afsted her mens Thias er lille, fordi jeg synes det ville være super hårdt at være alenemor i en uge allerede - men det er jo svært at vide hvordan man har det med det før barnet er kommet!

Du/I skal helt sikkert gøre som I føler for, og USA er virkelig et fedt land at besøge, det er jeg helt sikker på - har sjovt nok lige siddet og sagt til min kæreste, at jeg gerne vil til USA en dag!

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

Selvfølgelig skal han afsted. Min mand har rejst hver sommer med et par venner de sidste 3 år og det er fint for mig.. Så savner man hinanden og giver hinanden plads til at opleve noget selvom man ikk selv skal afsted.. Så selvfølgelig skal han da med.
Jeg vil gerne ha din billet hvis det er

Min billet er efterspurgt. min søster var parat til at efterlade den lille hos kæresten og tage med. dog var det ikke særlig fristende at skulle bo med mine svigerforældre i en uge..

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Ansemusen skriver:

Umiddelbart synes jeg at han skal tage afsted  Jeg ville dog ikke have haft det godt med det, hvis min kæreste var taget afsted her mens Thias er lille, fordi jeg synes det ville være super hårdt at være alenemor i en uge allerede - men det er jo svært at vide hvordan man har det med det før barnet er kommet!

Du/I skal helt sikkert gøre som I føler for, og USA er virkelig et fedt land at besøge, det er jeg helt sikker på - har sjovt nok lige siddet og sagt til min kæreste, at jeg gerne vil til USA en dag!

Jeg kunne også godt forestille mig det kunne være hårdt at skulle være alene mor i en uge, men jeg har et godt bagland som nok skulle hjælpe mig hvis der blev noget. Så derfor føler jeg mig ikke usikker ved at skulle gøre det. og et eller andet sted ved jeg også hvor ked af det han ville blive hvis jeg var den onde og sagde at han skulle blive hjemme. så han skal da tage afsted jeg skal nok klare mig..

Ej hvor sjovt at i lige har snakket om det. jeg ved han kan anbefale en masse steder at se. de var nemlig derovre året efter jeg lærte ham at kende. og det var vist rigtig stort.

Anmeld

23. maj 2011

twinboys

Selvfølgelig skal han tage afsted det er kun en uge og en kæmpe oplevelse

Anmeld

23. maj 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hehe..så kan de jo købe en lækker lille ting med hjem til dig i stedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.