Jeg er lige ano hvis nogen jeg kender skulle læse med. Og dem jeg kender, kender nok alligevel historien.
Men sagen er den at mine svigerforældre om et par år har sølvbryllup og i den forbindelse vil de gerne invitere børn med kærester med til usa. Rigtig sød tanke ingen tvivl om det. Nu ved jeg så bare at ikke vil kunne holde ud at være sammen med dem en uge og jeg ønsker ikke at komme til usa. er bange for at flyve og har heller ikke en drøm om at skulle se noget derovre. Ja nogen af jer vil nok mene jeg tænker på mig selv. men hellere melde ud nu end når rejsen skal bestilles. Men har sagt de da skal gøre hvad de selv ønsker.
Nå men kæresten vil jo rigtig gerne med og ville også gerne have mig med men han vidste hvad jeg ville sige til det så han meddelte hans mor at det nok ikke var mig. Fint nok ikke noget problem der. Men jeg synes da helt sikkert han skal tage med. Han kan jo bare købe en masse gaver med hjem til mig :-)
Nå men så kom vi til at snakke om at hvis alt går efter planen så har vi altså et lille barn til den tid. Og hvis jeg skulle have været med så skulle det her lille barn enten flyve med eller pases i en uge og det ville jeg ikke nogen af delene, så skulle jeg nok selv tage mig af det.
Men er det ikke fint nok stadig at sige at selvom vi skulle have et lille barn til den tid så synes jeg stadig kæresten skulle have den oplevelse?
Eller hvad synes i?
Anmeld