min søn sover kl 22.30 hjælp !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.272 visninger
28 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

dollygirl

Årh det hårdt han gider ikke sove før. For en måned siden havde vi fast rutine hvor han sov kl 20.00 til kl 2 fik en flaske sov videre til kl 8

Men nu er sover han sammen med os og er meget urolig om natten . Han ruller fra den ene side til den anden og det som om han er irriterende skal hele tiden have sutten . Jeg giver ham dog flaske ved 22.30 tiden nogle gange sover vi 23.00 og han får ikke noget til kl 7 er det for lidt? Han er snart 7mdr

Og det andet problem er at han gider ikke sove i sin seng han sover mellem mor og far . Hvordan får jeg det vane væk det virkelig virkelig træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Pige2009

lillepuller skriver:

Årh det hårdt han gider ikke sove før. For en måned siden havde vi fast rutine hvor han sov kl 20.00 til kl 2 fik en flaske sov videre til kl 8

Men nu er sover han sammen med os og er meget urolig om natten . Han ruller fra den ene side til den anden og det som om han er irriterende skal hele tiden have n . Jeg giver ham dog flaske ved 22.30 tiden nogle gange sover vi 23.00 og han får ikke noget til kl 7 er det for lidt? Han er snart 7mdr

Og det andet problem er at han gider ikke sove i sin seng han sover mellem mor og far . Hvordan får jeg det vane væk det virkelig virkelig træls

Hvor gammel er han og hvordan ser hans måltider ud i løbet af dagen?

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

lillepuller skriver:

Men nu er sover han sammen med os og er meget urolig om natten . Han ruller fra den ene side til den anden og det som om han er irriterende skal hele tiden have sutten . Jeg giver ham dog flaske ved 22.30 tiden nogle gange sover vi 23.00 og han får ikke noget til kl 7 er det for lidt? Han er snart 7mdr

Åh, det lyder bare rigtig hårdt - har selv en datter som har synes der skulle være fest om natten, så ved hvad I snakker om..

Jeg tænker lidt, først om fremmest, har du læst bogen "Sov igennem uden gråd"? Ellers vil jeg klart anbefale den..
En anden ting - har du prøvet at lægge ham på siden (det ELSKER min datter), evt. støtte ham med nogle dyner, så han ikke triller rundt?
En tredje ting - nu ved jeg ikke hvad du giver ham at spise i løbet af dagen, og hvor meget - men det er snart tid til at stoppe nat-spiserriet - hvilket jeg også tror giver en mere rolig nat - dog vil det være nogle hårde nætter, hvor I skal trappe ned..

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til overstående :-)

Anmeld

23. maj 2011

dollygirl

Baagøe skriver:

Hvor gammel er han og hvordan ser hans måltider ud i løbet af dagen?

han bliver 7 mdr den 1 juni ..

han får cirka 3 gange grød om dagen og flaske engang imellem når han skal sove ..

igår gav jeg ham havregryn ved 21 tiden da han så ud til at være sulten og senere ved 23 tiden gav jeg ham flaske og vi sov og først kl 5 fik han igen en flaske men hele natten har han været meget urolig ..

Anmeld

23. maj 2011

dollygirl

sismofutten skriver:

Åh, det lyder bare rigtig hårdt - har selv en datter som har synes der skulle være fest om natten, så ved hvad I snakker om..

Jeg tænker lidt, først om fremmest, har du læst bogen "Sov igennem uden gråd"? Ellers vil jeg klart anbefale den..
En anden ting - har du prøvet at lægge ham på siden (det ELSKER min datter), evt. støtte ham med nogle dyner, så han ikke triller rundt?
En tredje ting - nu ved jeg ikke hvad du giver ham at spise i løbet af dagen, og hvor meget - men det er snart tid til at stoppe nat-spiserriet - hvilket jeg også tror giver en mere rolig nat - dog vil det være nogle hårde nætter, hvor I skal trappe ned..

Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til overstående :-)

ja jeg fik læst bogen mens jeg var gravid .. har prøvet alt .. han gider bare ikke .. han står op midt om natten og skriger fordi han ikk kan mærke mig i hans tremmeseng .. han har vænnet sig til at sove i vores seng ..

Anmeld

23. maj 2011

sismofutten

lillepuller skriver:

ja jeg fik læst bogen mens jeg var gravid .. har prøvet alt .. han gider bare ikke .. han står op midt om natten og skriger fordi han ikk kan mærke mig i hans tremmeseng .. han har vænnet sig til at sove i vores seng ..

Puha, det lyder godt nok ikke sjovt..
Ved skisme ikke lige hvad jeg så skal give af råd..
Står hans seng inde på Jeres værelse?

Anmeld

23. maj 2011

SaNiNa

Vi har haft sammen problem med Nicklas efter vi stillede urene om til sommertid. Så vi har lige taget 14 dag her hvor den har heddet bad end kl 19 læse en bog kl senest kl 19.30 og så god nat.

De har været en virkelig hård kamp og det første dag var jeg rigtig ked af han var så gal ikke ked men gal fordi han skulle i seng, men nu går det frem af og tager 15 min at putte nå vi bare lige bliver siddende inde hos ham til han sover.

Før kom han også altid ind til os omkring 24-1 stykker nu er klokken tætter på 4 og nogle gang kommer han først kl 05.30

nu der også lige godt 1 år imellem dem, men vi hvad samme periode sidste år, så hvis i er sikkere på han ikke er sulten så syntes jeg i skal tage kampen op det tager 1-2 uger så har i en god rytme igen.

Anmeld

23. maj 2011

SaNiNa

lillepuller skriver:

Nicklas far har lige været i norge og arbejde hvor jeg virkelig var gravid syg og kastede meget op og ikke hvade det særlig godt så han fik jo lov at sove inde ved mor og som jeg lige skrev så har vi også måtte tage kampen op igen så vi kunne få lidt ordenlig nattesøvn.

Men prøv og hvis han stadig ikke vil acceptere at sove selv så har han jo nok brug for din/jeres nærvær lidt endnu

Anmeld

23. maj 2011

dollygirl

sismofutten skriver:

Puha, det lyder godt nok ikke sjovt..
Ved skisme ikke lige hvad jeg så skal give af råd..
Står hans seng inde på Jeres værelse?

ja den står inde i vores væreslse lige ved siden af mig ..

Anmeld

23. maj 2011

dollygirl

Sanne og Nicklas skriver:

Vi har haft sammen problem med Nicklas efter vi stillede urene om til sommertid. Så vi har lige taget 14 dag her hvor den har heddet bad end kl 19 læse en bog kl senest kl 19.30 og så god nat.

De har været en virkelig hård kamp og det første dag var jeg rigtig ked af han var så gal ikke ked men gal fordi han skulle i seng, men nu går det frem af og tager 15 min at putte nå vi bare lige bliver siddende inde hos ham til han sover.

Før kom han også altid ind til os omkring 24-1 stykker nu er klokken tætter på 4 og nogle gang kommer han først kl 05.30

nu der også lige godt 1 år imellem dem, men vi hvad samme periode sidste år, så hvis i er sikkere på han ikke er sulten så syntes jeg i skal tage kampen op det tager 1-2 uger så har i en god rytme igen.

ja men er i tvivl om det er sult eller bare trøst hos mor .. for han falder i søvn når han ligger til siden og jeg holder om ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.