lillepuller skriver:
Årh det hårdt han gider ikke sove før. For en måned siden havde vi fast rutine hvor han sov kl 20.00 til kl 2 fik en flaske sov videre til kl 8
Men nu er sover han sammen med os og er meget urolig om natten . Han ruller fra den ene side til den anden og det som om han er irriterende skal hele tiden have sutten . Jeg giver ham dog flaske ved 22.30 tiden nogle gange sover vi 23.00 og han får ikke noget til kl 7 er det for lidt? Han er snart 7mdr
Og det andet problem er at han gider ikke sove i sin seng han sover mellem mor og far . Hvordan får jeg det vane væk det virkelig virkelig træls
Åh, det lyder bare rigtig hårdt - har selv en datter som har synes der skulle være fest om natten, så ved hvad I snakker om..
Jeg tænker lidt, først om fremmest, har du læst bogen "Sov igennem uden gråd"? Ellers vil jeg klart anbefale den..
En anden ting - har du prøvet at lægge ham på siden (det ELSKER min datter), evt. støtte ham med nogle dyner, så han ikke triller rundt?
En tredje ting - nu ved jeg ikke hvad du giver ham at spise i løbet af dagen, og hvor meget - men det er snart tid til at stoppe nat-spiserriet - hvilket jeg også tror giver en mere rolig nat - dog vil det være nogle hårde nætter, hvor I skal trappe ned..
Skriv endelig, hvis du har spørgsmål til overstående :-)

Anmeld