Lillefe skriver:
Ok men havde du taget p piller over længere tid end det? for jeg har taget siden jeg var 17..
og tog ikke på af det... tænker at der måske nok skal gå længere end 2½ måned før man kan bedømme om det er det.. det kan jo også bare være homonerne i det hele taget for er det ikke en homon sprial du har fået sat op?
Jeg har taget dem on and off siden jeg var 15 og fra jeg var 15 til jeg var 23 og tog heller ikke på der have mega slemme mens smerte + ømme bryster op til mens og bumser men aldrig taget på af p-piller har været på 5 forskelig mærker i alt og sprial i 97 og p-sprøjte fra dec 2006 til aug 2008 også gummi til dec 2008 og i april 2009 fandt jeg udaf jeg var gravid efter jeg føde den 23 dec 2009 påp-piller i et par mdr så p-sprøjte igen også p-piller i de der to mdr så spiral op den 28/4-2011 og bløde på dag 25 nu her og indtil i går.en mini plæt her sidste på dagen så væk igen.
Jeg har aldrig taget på af p-piller,sprialen der i 97 eller p-sprøjten første nu på den her spiral jeg har taget 3,5 kg på sagde den sidste jeg var på vægten tør slet ikke af gå på den i dag osv.
Henriette
Anmeld