Nogle her ind som er har Spiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Dictes mor

Lillefe skriver:

Nå så håber vi ikke der sker noget.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

H+S Skjolgborg.

3-4 kg...

Det jeg har taget på 3,5 kg.

Hihi.Små bløde dog pyha kun på  de sidste dag og ingen ting i går og i dag det er stoppe helt.

Så det var en meget lille kort rød.

Jubii.

Heniette

Anmeld

30. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Lillefe skriver:

Det kan sku da lige passe jeg tager vildt på håber jeg godt nok ikke... nu har jeg kæmpet med at komme ned i vægt efter graviditeten...

jeg tog p-piller i 2 mdr op til den 28/4 hvor jeg fik lagt spiralen og jeg tog heller ikke på pga p-piller har jeg aldrig prøve heller ikke de andre 3-4 gang jeg har taget p-piller.

Henriette

Anmeld

30. maj 2011

Lillefe

Henriette1976 skriver:

jeg tog p-piller i 2 mdr op til den 28/4 hvor jeg fik lagt spiralen og jeg tog heller ikke på pga p-piller har jeg aldrig prøve heller ikke de andre 3-4 gang jeg har taget p-piller.

Henriette

Ok men havde du taget p piller over længere tid end det? for jeg har taget siden jeg var 17.. og tog ikke på af det... tænker at der måske nok skal gå længere end 2½ måned før man kan bedømme om det er det.. det kan jo også bare være homonerne i det hele taget for er det ikke en homon sprial du har fået sat op? 

Anmeld

30. maj 2011

Muffin_girl

Jeg har en spiral, og har jeg haft siden juli sidste år.. jeg har taget 6 kg på siden.. Har døjet MEGET med ømme bryster i perioder.. Her de sidste 2 måneder har jeg haft MEGET træls ÆL.. Som har gjort rigtigt ondt.. Og i den første tid havde jeg smerter i underlivet... Men jeg har ikke haft mens siden jeg fik den sat op .. Snakkede med lægen om graviditet.. Og hun sagde den er under 1 procent chance.. Ligesom med alt muligt andet 

Anmeld

30. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Lillefe skriver:

Ok men havde du taget p piller over længere tid end det? for jeg har taget siden jeg var 17.. og tog ikke på af det... tænker at der måske nok skal gå længere end 2½ måned før man kan bedømme om det er det.. det kan jo også bare være homonerne i det hele taget for er det ikke en homon sprial du har fået sat op? 

Jeg har taget dem on and off siden jeg var 15 og fra jeg var 15 til jeg var 23 og tog heller ikke på der have mega slemme mens smerte + ømme bryster op til mens og bumser men aldrig taget på af p-piller har været på 5 forskelig mærker i alt og sprial i 97 og      p-sprøjte fra dec 2006 til aug 2008 også gummi til dec 2008 og i april 2009 fandt jeg udaf jeg var gravid efter jeg føde den 23 dec 2009 påp-piller i et par mdr så p-sprøjte igen også p-piller i de der to mdr så spiral op den 28/4-2011 og bløde på dag 25 nu her og indtil i går.en mini plæt her sidste på dagen så væk igen.

Jeg har aldrig taget på af p-piller,sprialen der i 97 eller p-sprøjten første nu på den her spiral jeg har taget 3,5 kg på sagde den sidste jeg var på vægten tør slet ikke af gå på den i dag osv.

Henriette

Anmeld

30. maj 2011

H+S Skjolgborg.

sheila1989 skriver:

Jeg har en spiral, og har jeg haft siden juli sidste år.. jeg har taget 6 kg på siden.. Har døjet MEGET med ømme bryster i perioder.. Her de sidste 2 måneder har jeg haft MEGET træls ÆL.. Som har gjort rigtigt ondt.. Og i den første tid havde jeg smerter i underlivet... Men jeg har ikke haft mens siden jeg fik den sat op .. Snakkede med lægen om graviditet.. Og hun sagde den er under 1 procent chance.. Ligesom med alt muligt andet 

ja jeg bløde pænt godt der på dag 25 til 26 så næsten igen ting og i går var det stoppe helt fik så en 5 kr,s plæt her sidste på aften og da jeg tør mig det er alt.Men fuck jeg have ondt i underlive dagen op til og de 3 første dag især i lørdags sidste på dagen og mega meget om aften det tog til og til og søndag vågne jeg op ingen ting hen af søndag lidt men ikke så slemt og ingen rød vildt underlidt.Min bryster spænder heller ikke mere det gjorede de op til og det første døgn der sikkert pga æl og rød snart de har gjort det men vokse er de også.... det er det positiv syntes jeg og - min tykke mave ligne som da jeg var i uge 16..

Henriette

Anmeld

30. maj 2011

Lillefe

Henriette1976 skriver:

Jeg har taget dem on and off siden jeg var 15 og fra jeg var 15 til jeg var 23 og tog heller ikke på der have mega slemme mens smerte + ømme bryster op til mens og bumser men aldrig taget på af p-piller har været på 5 forskelig mærker i alt og sprial i 97 og      p-sprøjte fra dec 2006 til aug 2008 også gummi til dec 2008 og i april 2009 fandt jeg udaf jeg var gravid efter jeg føde den 23 dec 2009 påp-piller i et par mdr så p-sprøjte igen også p-piller i de der to mdr så spiral op den 28/4-2011 og bløde på dag 25 nu her og indtil i går.en mini plæt her sidste på dagen så væk igen.

Jeg har aldrig taget på af p-piller,sprialen der i 97 eller p-sprøjten første nu på den her spiral jeg har taget 3,5 kg på sagde den sidste jeg var på vægten tør slet ikke af gå på den i dag osv.

Henriette

æv æv

Anmeld

30. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Lillefe skriver:

æv æv

ja så heller lidt bumser ind af tag på ville så gerne ned på 55 kg og ikke 63,5 når jeg er 163 cm..

Øvøv

Nogle godt kostråd????

Henriette

Anmeld

1. juni 2011

H+S Skjolgborg.

Er så træt af det siden den 27 og det første døgn var som mens men hele søndag bløde jeg dårlig nok mens så tildt plæt igen i mandags og igen  i dag kort efter vi have haft sex begynde jeg igen af bløde fatte ingen ting gynækologen sagde jeg kunne regne men det rød hver 28 dag og en del fik slet ikke det rød på den her spiral håber da ikke det forstætte mdr for mdr sådan her....

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.