Nogle her ind som er har Spiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

Topp

Henriette1976 skriver:

Jeg fik nemlig den 28/4-2011 lagt spiralen Mirena op.

Andre som har prøve af få mega ondt i bryster vokser + taget en del kg pg jeg fik et chok ca for en mdr siden til1½ mdr siden veje jeg kun 59,5 nu gik jeg lige på vægten og nu siger den sgu 63,5 jeg er kun 163 h er stolt af min krop/hud efter 3 fødselser og 11 graviditer.Ingen mærke på maven osv.

Men men er ked af jeg normal vejer 50-52 kg før 3 gravidite her og bare ikke kan komme ned på bare 55 kg.Hva gjorede du osv..

Jeg er også bang for om den ryger ud.Har læst den kan det under menstionerne..Jeg fik endelig den 2 maj det røde til den 9 maj.Regne eller med det kom der den 28-29 efter jeg fik spiralen lagt op.

Jeg er så bange for af bleve gravid selvom jeg har den.

Håber der er nogle der kan hjælp mig lidt

Henriette

jeg har haft kobber spiral UDEN problemer overhoved i 11 år - efter den blev taget ud blev jeg endda gravid i 1. forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Topp skriver:

jeg har haft kobber spiral UDEN problemer overhoved i 11 år - efter den blev taget ud blev jeg endda gravid i 1. forsøg

ok vildt 11 år....

Jeg har ikke siden efter jeg føde min søn den 23 dec 2009 haft så ondt hvor jeg bløder som i dag fuck jeg kunne tude gør bare så ondt i underlive.

Henriette

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Jeg havde en hormonspiral, og da jeg fik den lagt op blødte jeg i over en måned, jeg var også lidt øg diverse steder, men det værste var at jeg tog på.. Bivirkningerne forsvandt efter et stykke tid, men kiloene er der stadg

Anmeld

28. maj 2011

Topp

Henriette1976 skriver:

ok vildt 11 år....

Jeg har ikke siden efter jeg føde min søn den 23 dec 2009 haft så ondt hvor jeg bløder som i dag fuck jeg kunne tude gør bare så ondt i underlive.

Henriette

er det homon du har???? der er forskel på dem og så kobber - jeg skal klart have kobber igen

Anmeld

28. maj 2011

Lone Jakobsen

Henriette1976 skriver:

OK. Ja jeg tro desværre det er spiralens skyld jeg har taget nogle kg på. Jeg har bare ondt i underlive i dag øvøvøv..

Møj vejrrrrrrrrr

Henriette

snak da med lægen om det så. 

Anmeld

28. maj 2011

Lillefe

Dictes mor skriver:

Jeg havde en hormonspiral, og da jeg fik den lagt op blødte jeg i over en måned, jeg var også lidt øg diverse steder, men det værste var at jeg tog på.. Bivirkningerne forsvandt efter et stykke tid, men kiloene er der stadg

æv hvor meget tog du på? jeg skal have sat en op onsdag.. men jeg har dog været på p piller før.. og der tog jeg da ikke på af dem....

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Lillefe skriver:

æv hvor meget tog du på? jeg skal have sat en op onsdag.. men jeg har dog været på p piller før.. og der tog jeg da ikke på af dem....

3-4 kg...

Anmeld

28. maj 2011

Lillefe

Dictes mor skriver:

3-4 kg...

Det kan sku da lige passe jeg tager vildt på håber jeg godt nok ikke... nu har jeg kæmpet med at komme ned i vægt efter graviditeten...

Anmeld

28. maj 2011

Dictes mor

Lillefe skriver:

Det kan sku da lige passe jeg tager vildt på håber jeg godt nok ikke... nu har jeg kæmpet med at komme ned i vægt efter graviditeten...

det er jo ikke sikkert, at du gør det. Jeg tog også på af p-piller, og det gjorde du jo ikke, sååå

Anmeld

28. maj 2011

Lillefe

Dictes mor skriver:

det er jo ikke sikkert, at du gør det. Jeg tog også på af p-piller, og det gjorde du jo ikke, sååå

Nå så håber vi ikke der sker noget.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.