Nogle her ind som er har Spiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.083 visninger
29 svar
0 synes godt om
23. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg fik nemlig den 28/4-2011 lagt spiralen Mirena op.

Andre som har prøve af få mega ondt i bryster vokser + taget en del kg pg jeg fik et chok ca for en mdr siden til1½ mdr siden veje jeg kun 59,5 nu gik jeg lige på vægten og nu siger den sgu 63,5 jeg er kun 163 h er stolt af min krop/hud efter 3 fødselser og 11 graviditer.Ingen mærke på maven osv.

Men men er ked af jeg normal vejer 50-52 kg før 3 gravidite her og bare ikke kan komme ned på bare 55 kg.Hva gjorede du osv..

Jeg er også bang for om den ryger ud.Har læst den kan det under menstionerne..Jeg fik endelig den 2 maj det røde til den 9 maj.Regne eller med det kom der den 28-29 efter jeg fik spiralen lagt op.

Jeg er så bange for af bleve gravid selvom jeg har den.

Håber der er nogle der kan hjælp mig lidt

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

H+S Skjolgborg.

ingen..........

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Henriette1976 skriver:

ingen..........

Jeg har spiral  

og jeg har ikke taget på, eller ku mærke forandringer på nogen som helst måde, den er der bare. 

Jeg tænker også tit om jeg nu er gravid. Men det er jeg ikke .. tror bare man skal vænne sig til det .. Og jeg har stadig ikke haft mens. siden jeg fødte .. sååå

Anmeld

23. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Maggieh skriver:

Jeg har spiral  

og jeg har ikke taget på, eller ku mærke forandringer på nogen som helst måde, den er der bare. 

Jeg tænker også tit om jeg nu er gravid. Men det er jeg ikke .. tror bare man skal vænne sig til det .. Og jeg har stadig ikke haft mens. siden jeg fødte .. sååå

ok iii du er heldig ingen rød og ingen vægtstigene..

tak for dit svar

henriette

Anmeld

23. maj 2011

Magsen

Henriette1976 skriver:

ok iii du er heldig ingen rød og ingen vægtstigene..

tak for dit svar

henriette

hehe ja det er jeg vel :b 

så lidt da  

Anmeld

23. maj 2011

Maja88

har selv spiral og har jeg haft i 12 dage..

fik mensen 9 dage efter oplægning.

men tror det er normalt du kan tage på. gjorde jeg af mine p piller dengang da hormonerne gør noget ved kroppen.

Anmeld

23. maj 2011

Skouboe

Mine blødninger er helt håbløse efter jeg har fået spiral, men bortset fra det, mærker jeg intet til den.

Producenten oplyser selv at risikoen for at blive gravid inden for det første år er 5 ud af 1000 og indenfor de første 5 år er den 7 ud af 1000, så bortset fra afholdenhed finder du ikke meget sikrere prævention

Anmeld

27. maj 2011

H+S Skjolgborg.

Skouboe skriver:

Mine blødninger er helt håbløse efter jeg har fået spiral, men bortset fra det, mærker jeg intet til den.

Producenten oplyser selv at risikoen for at blive gravid inden for det første år er 5 ud af 1000 og indenfor de første 5 år er den 7 ud af 1000, så bortset fra afholdenhed finder du ikke meget sikrere prævention

Oki....Tak.

Ja jeg er til morgen begynde af små blød og det er kun 25 dage siden jeg bløde og bløde der i ca 7 dag og nu bløder jeg igen.Det kunne godt have vvente til 28-30 dagen eller det slet ikke ville komme mere pga spiralen .Men det er nu ok jeg lige fik den bare den her gang for var lidt nervøs for om jeg være bleve gravid nu her i den her mdr.Men den måtte godt have vente til efter weekenden da vi rejser til padborg hele weeken.Da vi skal sov i min svogers campingvogn og uden wc.Øvøv..

Henriette

Anmeld

27. maj 2011

Lone Jakobsen

jeg har også den slags spiral, og har kun haft meget få gener af den. har aldrig taget på af den.

Anmeld

28. maj 2011

H+S Skjolgborg.

nutche skriver:

jeg har også den slags spiral, og har kun haft meget få gener af den. har aldrig taget på af den.

OK. Ja jeg tro desværre det er spiralens skyld jeg har taget nogle kg på. Jeg har bare ondt i underlive i dag øvøvøv..

Møj vejrrrrrrrrr

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.