er det ikke skrækkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2008

tascia

Uha, jo da, det er et frit forum!!!

Men hvorfor piske en stemning op over sådan noget???

Jeg har valgt IKKE at åbne linket, da der før har været diverse links til klamme, stødende historier om baby'er som er blevet kastet med osv.
Ved ikke med dig, men jeg kan læse ud fra overskriften, at det bestemt ikke er et sjovt link!
Ja, jeg kan da bare lade være med at kommentere det, men jeg gør det fordi det er et frit forum, som du så fint udtrykker det!

Forstår ikke folks trang til at opsøge sådanne ulykkelige historier, og forstår tilmed ikke trangen til at dele det med andre!

slap da lige af altså!... det var da på ingen måder min intention at skabe ballade..

jeg var dybt rystet da jeg tilfældigvis faldt over artiklen som heidi også gjorde, og ville blot fortælle jer andre om det, da det ligger så fjernt fra min verden, det kan jeg altså ikke se noget forkert i???

det er vel ikke anderledes end hvis du delte dine hverdagsproblemer eller hvad pokker du ellers gidder at dele med os andre??

//Natascia som slet ikke fatter din reaktion, du ryster mig sku mindst ligeså meget som artiklen!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

JasminsMoar88

Mebach skriver:

Forstår simpelthen ikke hvorfor I åbner det.
Forstår så heller ikke hvorfor der af og til skal smides sådan et link.
Synes bestemt ikke det har noget at gøre på en side som Baby.dk.

Mette - forarget, og som stadig ikke har åbnet!

sorry er ny og burde måske ikke blande mig...
om det er en baby side el en voksen side så kan jeg ike se noget forskel da det er VOKSNE mennesker der sider på sidden og ikke babyer
??

Anmeld

16. november 2008

MorCamilla

Loggidut skriver:

jeg læste det i går, og græd...bare græd, Tiffanie stod i barnevognen og brokkede sig...og hende hentede jeg ind, hun har samme alder, jeg kan ikke rumme det i min krop, jeg kan simpelthen ikke få ind under huden hvor skrækkerligt den lille dreng har haft det, og det er mig ubegribeligt at i de 8 mdr. kommunen og politiet er kommet i hjemmet, at ingen har opdaget noget som helst.

den lille dreng elskede med garanti alligevel de voksne mennesker, som behandlede ham som det værste affald, hver eneste dag er han vågnet op til det liv, mens jeg har sat på min fede røv og vrælet over en umulig unge...hans korte liv, i sådan en gru...jammen jeg kan ikke få det ind i mit system...jeg vil ikke...aj jeg kan slet ikke beskrive det.

igen sidder jeg med tåre i øjnene, og tænker, godt han er død, godt han ikke længere skal leve i den frygtelige smerte, og med de frygtelige voksne mennesker omkring ham...godt han bare har lukket sine øjne nu, og ingen, ingen i hele verden kan røre hans lille sjæl mere.

jeg aner slet ikke mine levende råd her...for det er det mest forfærdelige jeg længe har hørt om.

fred være med hans lille sjæl...jeg kan ikke engang blive vred her...jeg bliver bare så dybt ked af det, langt inde i min sjæl...

hvor er det bare forfærdeligt...især når jeg sidder med den følelse af at det er bedre at være død, end at leve med sådanne voksne omkring sig..

hvor tit har vi ikke røget i totterne på hinanden herinde, over åndsvage ting...hvad tøj vi klæder vores børn i, hvad putter vi i munden af vores unger, hvordan gør vi dit og dat...og alt i mens vi havde vores store konflikter...så levede det her barn så kummerligt...nøj hvor har mine problemer været små...

jeg forstår det simpelthen ikke....og er bare så dybt ked af det....

Hvor har du ret.. Det er rigtig flot skrevet... Giver dig helt ret...

Anmeld

16. november 2008

M&F&C

MorCamilla skriver:

Hvor har du ret.. Det er rigtig flot skrevet... Giver dig helt ret...

Det kunne jeg ik have sagt bedre selv ...

Puhh

Anmeld

16. november 2008

BellaT

Loggidut skriver:

jeg læste det i går, og græd...bare græd, Tiffanie stod i barnevognen og brokkede sig...og hende hentede jeg ind, hun har samme alder, jeg kan ikke rumme det i min krop, jeg kan simpelthen ikke få ind under huden hvor skrækkerligt den lille dreng har haft det, og det er mig ubegribeligt at i de 8 mdr. kommunen og politiet er kommet i hjemmet, at ingen har opdaget noget som helst.

den lille dreng elskede med garanti alligevel de voksne mennesker, som behandlede ham som det værste affald, hver eneste dag er han vågnet op til det liv, mens jeg har sat på min fede røv og vrælet over en umulig unge...hans korte liv, i sådan en gru...jammen jeg kan ikke få det ind i mit system...jeg vil ikke...aj jeg kan slet ikke beskrive det.

igen sidder jeg med tåre i øjnene, og tænker, godt han er død, godt han ikke længere skal leve i den frygtelige smerte, og med de frygtelige voksne mennesker omkring ham...godt han bare har lukket sine øjne nu, og ingen, ingen i hele verden kan røre hans lille sjæl mere.

jeg aner slet ikke mine levende råd her...for det er det mest forfærdelige jeg længe har hørt om.

fred være med hans lille sjæl...jeg kan ikke engang blive vred her...jeg bliver bare så dybt ked af det, langt inde i min sjæl...

hvor er det bare forfærdeligt...især når jeg sidder med den følelse af at det er bedre at være død, end at leve med sådanne voksne omkring sig..

hvor tit har vi ikke røget i totterne på hinanden herinde, over åndsvage ting...hvad tøj vi klæder vores børn i, hvad putter vi i munden af vores unger, hvordan gør vi dit og dat...og alt i mens vi havde vores store konflikter...så levede det her barn så kummerligt...nøj hvor har mine problemer været små...

Lige præcis mine tanker, Loggi. Tænk sig at have et liv hvor dem som skulle elske ham, er hans bødler.. Mor og far som burde beskytte ham mod alt det onde, vender alt det onde mod ham i stedet for. Nej nej nej! Det er SÅ forfærdeligt som noget kan blive. Et liv kan ikke blive værre.
Tænk sig at vågne op og vide at nu starter mishandlingen igen. Nej, jeg kan heller ikke rumme det, kan jeg mærke..
Godt at han sover nu. Godt at hans øjne ikke længere skal græde.

Anmeld

17. november 2008

Mortil3

stakkels lille dreng... jeg græder for ham

Anmeld

17. november 2008

rlyn

Rigtig flot skrevet Loggidut. Rammer fuldstændigt mine tanker.

Knus
Rikke

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Jeg læser eller ser aldrig noget som omhandler mishandling eller svigt af børn....kan ikke ha' det og håber jeg istedet kan hjælpe eller afhjælpe at nogle børn svigtes og lider.
Knus Eva...

Anmeld

17. november 2008

lonemus

Jeg tør heller ikke åbne den....54.png

Anmeld

17. november 2008

tascia

Jeg læser eller ser aldrig noget som omhandler mishandling eller svigt af børn....kan ikke ha' det og håber jeg istedet kan hjælpe eller afhjælpe at nogle børn svigtes og lider.
Knus Eva...

det er også uhyggeligt, men der er alligevel noget som drager mig til at læse det selvom jeg ved jeg bliver ked af det...

jeg kan ikke holde ud at se de der skræk film om dyr, jeg springer konsekvent over dem, og havde der været film med det samme om børn, ja så blev de også sprunget over! der går min grænse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.