Uha, jo da, det er et frit forum!!!
Men hvorfor piske en stemning op over sådan noget???
Jeg har valgt IKKE at åbne linket, da der før har været diverse links til klamme, stødende historier om baby'er som er blevet kastet med osv.
Ved ikke med dig, men jeg kan læse ud fra overskriften, at det bestemt ikke er et sjovt link!
Ja, jeg kan da bare lade være med at kommentere det, men jeg gør det fordi det er et frit forum, som du så fint udtrykker det!
Forstår ikke folks trang til at opsøge sådanne ulykkelige historier, og forstår tilmed ikke trangen til at dele det med andre!
slap da lige af altså!... det var da på ingen måder min intention at skabe ballade..
jeg var dybt rystet da jeg tilfældigvis faldt over artiklen som heidi også gjorde, og ville blot fortælle jer andre om det, da det ligger så fjernt fra min verden, det kan jeg altså ikke se noget forkert i???
det er vel ikke anderledes end hvis du delte dine hverdagsproblemer eller hvad pokker du ellers gidder at dele med os andre??
//Natascia som slet ikke fatter din reaktion, du ryster mig sku mindst ligeså meget som artiklen!!!
Anmeld