er det ikke skrækkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2008

Rasmine

Forstår simpelthen ikke hvorfor I åbner det.
Forstår så heller ikke hvorfor der af og til skal smides sådan et link.
Synes bestemt ikke det har noget at gøre på en side som Baby.dk.

Mette - forarget, og som stadig ikke har åbnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2008

Heidi.

Mebach skriver:

Forstår simpelthen ikke hvorfor I åbner det.
Forstår så heller ikke hvorfor der af og til skal smides sådan et link.
Synes bestemt ikke det har noget at gøre på en side som Baby.dk.

Mette - forarget, og som stadig ikke har åbnet!

Hvis du ikke har åbnet linket.. Hvorfor så så forarget?

Du må have mig rigtig meget undskyldt, men er det ikke et frit forum? Jeg troede man måtte lægge de link op man ville, med mindre de er deciderede stødende.

Jeg forstår godt at der bliver lagt sådanne link op her, og jeg tror at det er fordi at folk bliver så forskrækkede at de vil dele det med andre.

Nu er vi jo alle forældre og kan derfor godt blive forskrækkede over sådanne en artikel. Men efter som at det har været i alle aviser og tv, så er det jo næppe forevigt uungåeligt.

Anmeld

16. november 2008

Rasmine

Heidi-Godsk skriver:

Hvis du ikke har åbnet linket.. Hvorfor så så forarget?

Du må have mig rigtig meget undskyldt, men er det ikke et frit forum? Jeg troede man måtte lægge de link op man ville, med mindre de er deciderede stødende.

Jeg forstår godt at der bliver lagt sådanne link op her, og jeg tror at det er fordi at folk bliver så forskrækkede at de vil dele det med andre.

Nu er vi jo alle forældre og kan derfor godt blive forskrækkede over sådanne en artikel. Men efter som at det har været i alle aviser og tv, så er det jo næppe forevigt uungåeligt.

Uha, jo da, det er et frit forum!!!

Men hvorfor piske en stemning op over sådan noget???

Jeg har valgt IKKE at åbne linket, da der før har været diverse links til klamme, stødende historier om baby'er som er blevet kastet med osv.
Ved ikke med dig, men jeg kan læse ud fra overskriften, at det bestemt ikke er et sjovt link!
Ja, jeg kan da bare lade være med at kommentere det, men jeg gør det fordi det er et frit forum, som du så fint udtrykker det!

Forstår ikke folks trang til at opsøge sådanne ulykkelige historier, og forstår tilmed ikke trangen til at dele det med andre!

Anmeld

16. november 2008

Heidi.

Mebach skriver:

Uha, jo da, det er et frit forum!!!

Men hvorfor piske en stemning op over sådan noget???

Jeg har valgt IKKE at åbne linket, da der før har været diverse links til klamme, stødende historier om baby'er som er blevet kastet med osv.
Ved ikke med dig, men jeg kan læse ud fra overskriften, at det bestemt ikke er et sjovt link!
Ja, jeg kan da bare lade være med at kommentere det, men jeg gør det fordi det er et frit forum, som du så fint udtrykker det!

Forstår ikke folks trang til at opsøge sådanne ulykkelige historier, og forstår tilmed ikke trangen til at dele det med andre!

Nu er det jo ikke sådan at man sidder og søger efter sådanne historier.. Men i går da jeg åbnede ekstrabladet op, var historien på forsiden og man kunne ikke undgå og læse den.. Mon ikke det samme er sket for den der har lagt linket ind?

Jeg kan stadig ikke se problemet i det?

Anmeld

16. november 2008

Rasmine

Heidi-Godsk skriver:

Nu er det jo ikke sådan at man sidder og søger efter sådanne historier.. Men i går da jeg åbnede ekstrabladet op, var historien på forsiden og man kunne ikke undgå og læse den.. Mon ikke det samme er sket for den der har lagt linket ind?

Jeg kan stadig ikke se problemet i det?

Hvor dejligt for dig, Heidi.
Jeg synes stadig det er træls at blive mindet om hvilke elendigheder, der foregår ude i den store verden.
Ville jeg vide det, ville jeg som dig åbne Ekstra Bladet hver dag!

Anmeld

16. november 2008

Heidi.

Mebach skriver:

Hvor dejligt for dig, Heidi.
Jeg synes stadig det er træls at blive mindet om hvilke elendigheder, der foregår ude i den store verden.
Ville jeg vide det, ville jeg som dig åbne Ekstra Bladet hver dag!

!! Du får ret..

Anmeld

16. november 2008

monstar99

Så overskriften og lukkede igen... Jeg kan simpelthen ikke læse om sådan noget.... Lukker øjene for at det sker, selvom det ikke er den rigtige måde at gøre det på... Men sådan gør jeg....
Anja..

sådan gjore jeg også kan slet ikke tage sådan noget.
Og slet ikke lige pt som høj gravid.

Anmeld

16. november 2008

twinboys

Åhhh stakkels lille pus.

Anmeld

16. november 2008

bette

synes også det er vigtigt at man ike bare lukker øjnene.. for så er der jo nogen der ikke bliver hørt.. så synes det er fint at sætte linket herind..

puha synes det er noget frygteligt noget at gøre mod sådan en lille uskyldig sjæl... heidi helt målløs..

Anmeld

16. november 2008

JasminsMoar88

Jeg er mundlam.. gad ikke læse det hele ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.