er det ikke skrækkeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.088 visninger
31 svar
0 synes godt om
15. november 2008

tascia

http://ekstrabladet.dk/112/article1084717.ece

jeg sidder helt med tårer i øjnene!!!

//Natascia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Rasmine

Åbner den bare ikke!

Anmeld

15. november 2008

Stumpen

Så overskriften og lukkede igen... Jeg kan simpelthen ikke læse om sådan noget.... Lukker øjene for at det sker, selvom det ikke er den rigtige måde at gøre det på... Men sådan gør jeg....
Anja..

Anmeld

15. november 2008

Susan1978

15. november 2008

miver

FØJJJJJ ved ikke hvad jeg skal skrive at der findes sådanne mennesker øv

Anmeld

15. november 2008

ekzunz

Så er det pludselig at dødsstraf er for mild en straf! Jeg bliver totalt primitiv når jeg læser sådan noget!
Tænk at gå i seng om aftenen og vide at man som socialarbejder har været på besøg 60!!!!!!!!!!! gange på 8 mdr. og ikke opdaget hvad der foregik. Føj man må sove dårligt! Tænk at lægen intet opdagede!
Det liv den arme dreng har haft.............

Og jeg har iøvrigt ikke klikket på linket, men gætter mig til hvad det er....

Anmeld

16. november 2008

rlyn

Gid de må brænde op i helvede. Stakkels, stakkels lille purk Tænk sig det liv han har haft. Jeg var rystet, da jeg læste om det og sad og hylede foran skærmen. Det er dybt, dybt tragisk. Og der må virkelig være nogle "proffesionelle" mennesker med en meget led smag i munden.

Dødsstraf??? Måske på sin plads (selvom jeg bestemt ikke er for det ellers) - men jeg håber de bliver burret inde i mange år, og at der er nogen, der udsætter dem for tilsvarende pinsler. Det er nok lidt primitiv tanke, men gud, hvor vil jeg ønske, de må lide resten af deres liv

Rikke

Anmeld

16. november 2008

Loggidut

jeg læste det i går, og græd...bare græd, Tiffanie stod i barnevognen og brokkede sig...og hende hentede jeg ind, hun har samme alder, jeg kan ikke rumme det i min krop, jeg kan simpelthen ikke få ind under huden hvor skrækkerligt den lille dreng har haft det, og det er mig ubegribeligt at i de 8 mdr. kommunen og politiet er kommet i hjemmet, at ingen har opdaget noget som helst.

den lille dreng elskede med garanti alligevel de voksne mennesker, som behandlede ham som det værste affald, hver eneste dag er han vågnet op til det liv, mens jeg har sat på min fede røv og vrælet over en umulig unge...hans korte liv, i sådan en gru...jammen jeg kan ikke få det ind i mit system...jeg vil ikke...aj jeg kan slet ikke beskrive det.

igen sidder jeg med tåre i øjnene, og tænker, godt han er død, godt han ikke længere skal leve i den frygtelige smerte, og med de frygtelige voksne mennesker omkring ham...godt han bare har lukket sine øjne nu, og ingen, ingen i hele verden kan røre hans lille sjæl mere.

jeg aner slet ikke mine levende råd her...for det er det mest forfærdelige jeg længe har hørt om.

fred være med hans lille sjæl...jeg kan ikke engang blive vred her...jeg bliver bare så dybt ked af det, langt inde i min sjæl...

hvor er det bare forfærdeligt...især når jeg sidder med den følelse af at det er bedre at være død, end at leve med sådanne voksne omkring sig..

hvor tit har vi ikke røget i totterne på hinanden herinde, over åndsvage ting...hvad tøj vi klæder vores børn i, hvad putter vi i munden af vores unger, hvordan gør vi dit og dat...og alt i mens vi havde vores store konflikter...så levede det her barn så kummerligt...nøj hvor har mine problemer været små...

jeg forstår det simpelthen ikke....og er bare så dybt ked af det....

Anmeld

16. november 2008

MorCamilla

Nej nej nej... Jeg så bare overskriften og billederne så skulle jeg ikke læse mere af det...!! Puha...

Anmeld

16. november 2008

Lullaby

Føj føj føj. Jeg så overskriften og så lukkede jeg den igen. Jeg kan ikke se sådan noget, ved det er der men jeg vil ikke vide det. De forældre skulle tortureres til døde. Stakkels baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.