Jeg vinker lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2008

Zuzet

Stumpen skriver:

Tragisk at nogen bare lever for at ødelægge andre folks liv... Jeg er virkelig ked af at høre at han læser med og åbenbart bruger det mod dig i retten....
Håber ikke at du forsvinder helt vil savne dine indlæg om livet med 5 børn..
Anja..

Hej Anja

Tusind tak for dit rigtig søde svar, det varmer sgu Jeg forsvinder ikke og læser stadig med hver dag....skriver desværre bare ikke så meget mere, kun privat eller på helt neutrale emner

retur herfra

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2008

Zuzet

Bastian skriver:

Jeg synes du er alt for sød en person, at du vinker til ham. Næh han skulle have fingeren skulle han. Helt ærligt, han må stadig været betaget af dig og dit liv og mangler åbenbart et eller andet i sit nye liv, siden han ligefrem er så interesseret i at følge med i dit. Pinligt for ham og enormt synd for dig og os herinde.

Hejsa

Åhhhhh hvor er du sød ved virkelig ikke hvad han får ud af det? Og fatter ikke hans kone finder sig i det....man må vel gå ud fra han er kommet over mig når han giftede sig under ½ år efter jeg gik fra ham....syntes ihvertfal han brude bruge sin tid på sin familie og så lade mig være....

Mange hilsner

Lotte

Anmeld

17. november 2008

Zuzet

MorCamilla skriver:

Hejsa Lotte..

Det er jeg ked af at høre på dine vejne, jeg håber virkelig at han holder op med at læse med her inde, så du igen kan være en del af os..

Trist, trist og trist, (og temmelig barnligt hvis du spørger mig) men nogle mennesker gir desværre bare ikke op..

Knus fra Camilla.

Hej Camilla

Tak forv dit søde svar Ja jeg syntes også han opfører sig rigtig barnligt og tror desværre aldrig han holder op med at læse med de steder jeg er på nettet.....Fatter bare ikke han gider bruge sin tid på det

til dig

Hilsen

Lotte

Anmeld

17. november 2008

Zuzet

Mortil6! skriver:

Hej Lotte!

Jamen hvor er det bare typisk, godt vi har messenger, men du ved jo så også ét sted hvor han ikke kan læse eller noget jo, i vores gruppe, men okay der er nok ikke så mange svar

Men jeg ved ihvertfald hvor jeg har dig

Hej søde

Ja jeg er SUPER glad for vi har MSN og vores gruppe, så dér må jeg bare skrive fremover, gider ihvertfal ikke dele mit liv, oplevelser mm med ham

til dig

Hilsen

Lotte

Anmeld

17. november 2008

Balderson

Sikke en IDIOT....

Man skulle sku næsten tro at han stadigvæk var forelsket i dig, når han følger med i alt hvad du skriver herinde..

Når han både er gift, har børn og hus, så er det da mere fornuftig at bruge tiden på dem end at følge med i hvad du laver...

Nogle mennesker er bare en KLAPHAT...

Anmeld

17. november 2008

Honningblomst

Sådan er det åbenbart at være skilt...

Anmeld

17. november 2008

bette

Balderson skriver:

Sikke en IDIOT....

Man skulle sku næsten tro at han stadigvæk var forelsket i dig, når han følger med i alt hvad du skriver herinde..

Når han både er gift, har børn og hus, så er det da mere fornuftig at bruge tiden på dem end at følge med i hvad du laver...

heeelt enig.. damn en tumpe

Anmeld

17. november 2008

twinboys

Balderson skriver:

Sikke en IDIOT....

Helt og bestemt enig...

Anmeld

17. november 2008

Mathilde

Balderson skriver:

Sikke en IDIOT....

Fuldstændig enig!
Hvor er det bare ærgeligt....du kommer til at mangle herinde...

Stort kram fra Mathilde

Anmeld

17. november 2008

Tullebobs

Sender mange positive tanker til dig - han lyder da godt usympatisk... Godt du er af med ham, og så håber jeg bare at han en dag meget snart forsvinder helt ud af dit liv, og begynder at leve sit liv i stedet for.

Krammer fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.