Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zuzet skriver: Min eks læser med herinde, det kom frem da vi var i retten endnu engang.....!!Så endnu engang kan jeg ikke få lov til at være i fred i "mine" internet grupper.....Så jeg læser kun med og svarer nok kun på ganske få ting fremover gider ikke han får mulighed for at følge med i mit liv mm.Thomas, FÅ DIG ET LIV.......nyd tiden med din kone, jeres store hus, fede biler og jeres børn og lad vær med at bruge din tid på at læse alt hvad jeg skriver på nettet. Det er nu 4½ år siden jeg gik fra dig!Til jer andre: Hvis i vil skrive med mig, spørge mig om noget eller bare sende mig en hilsen.....kan det gøres på tegnekunst@yahoo.dk eller som privat brev her på Baby.Jeg kan godt finde på fremover at skrive privat til jer, hvis jeg mener jeg har et svar på jeres ? eller debatMange sørgelige hisnerLotte, der er træt af ikke at kunne være i fred på nettet
Stumpen skriver:Tragisk at nogen bare lever for at ødelægge andre folks liv... Jeg er virkelig ked af at høre at han læser med og åbenbart bruger det mod dig i retten.... Håber ikke at du forsvinder helt vil savne dine indlæg om livet med 5 børn..Anja..
Zuzet skriver: HejsaJa det kunne jeg da, men jeg vil desværre nok være nem at gennemskue da der ikke er mange herinde der har 5 børn og er alenemor HilsenLotte
HejsaJa det kunne jeg da, men jeg vil desværre nok være nem at gennemskue da der ikke er mange herinde der har 5 børn og er alenemor HilsenLotte
Lykkelig Mor til 2 skriver: Ej så tris at han bruger sin tid på det!!! . Men han kan vel ikke se alt?så skal han han ha en profil??MVH Linda...
Ej så tris at han bruger sin tid på det!!! . Men han kan vel ikke se alt?så skal han han ha en profil??MVH Linda...
Heidi-Godsk skriver:Hvorfor ændre du ikke bare navn, og sætter et ano billede på din profil???
Trine Spanien skriver:Hvor latterligt!! At sidde og foelge med i baby.dk for at kunne bruge noget af det i retten. Hat!!Et stort knus herfra til dig og alle dine 5 boern.
Christinahr skriver:Jeg kunne ikke sige det bedre
Miamaja skriver:Stort knus til dig herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128