Jeg vinker lige....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.242 visninger
29 svar
0 synes godt om
15. november 2008

Zuzet

Min eks læser med herinde, det kom frem da vi var i retten endnu engang.....!!

Så endnu engang kan jeg ikke få lov til at være i fred i "mine" internet grupper.....

Så jeg læser kun med og svarer nok kun på ganske få ting fremover gider ikke han får mulighed for at følge med i mit liv mm.

Thomas, FÅ DIG ET LIV.......nyd tiden med din kone, jeres store hus, fede biler og jeres børn og lad vær med at bruge din tid på at læse alt hvad jeg skriver på nettet. Det er nu 4½ år siden jeg gik fra dig!

Til jer andre: Hvis i vil skrive med mig, spørge mig om noget eller bare sende mig en hilsen.....kan det gøres på tegnekunst@yahoo.dk eller som privat brev her på Baby.

Jeg kan godt finde på fremover at skrive privat til jer, hvis jeg mener jeg har et svar på jeres ? eller debat

Mange sørgelige hisner

Lotte, der er træt af ikke at kunne være i fred på nettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2008

Rasmine

Sikke dog en lort!
Håber han på et tidspunkt skrider, så du kan deltage i debatterne igen.
Måske du kunne skifte brugernavn, og slette profilbillede, så har han da noget sværere ved at finde frem til lige dine indlæg?

Anmeld

15. november 2008

Fam. Madsen

ej hvor træls...

ja jeg håber da også han snart forsvinder...

men ja som mebach siger så kunne du jo skifte navn og slette dine billeder..54.png

Anmeld

15. november 2008

Zuzet

Mebach skriver:

Sikke dog en lort!
Håber han på et tidspunkt skrider, så du kan deltage i debatterne igen.
Måske du kunne skifte brugernavn, og slette profilbillede, så har han da noget sværere ved at finde frem til lige dine indlæg?

Hejsa

Ja det kunne jeg da, men jeg vil desværre nok være nem at gennemskue da der ikke er mange herinde der har 5 børn og er alenemor

Hilsen

Lotte

Anmeld

15. november 2008

Rasmine

Du kan da bare rette i din profilinfo?

Anmeld

15. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Ej så tris at han bruger sin tid på det!!! . Men han kan vel ikke se alt?så skal han han ha en profil??

MVH Linda...

Anmeld

15. november 2008

Bastian

Jeg synes du er alt for sød en person, at du vinker til ham. Næh han skulle have fingeren skulle han. Helt ærligt, han må stadig været betaget af dig og dit liv og mangler åbenbart et eller andet i sit nye liv, siden han ligefrem er så interesseret i at følge med i dit. Pinligt for ham og enormt synd for dig og os herinde.

Anmeld

15. november 2008

MorCamilla

Hejsa Lotte..

Det er jeg ked af at høre på dine vejne, jeg håber virkelig at han holder op med at læse med her inde, så du igen kan være en del af os..

Trist, trist og trist, (og temmelig barnligt hvis du spørger mig) men nogle mennesker gir desværre bare ikke op..

Knus fra Camilla.

Anmeld

15. november 2008

MorCamilla

Lykkelig Mor til 2 skriver:

Ej så tris at han bruger sin tid på det!!! . Men han kan vel ikke se alt?så skal han han ha en profil??

MVH Linda...

Han kan se ALT hvad vi skriver i debatterne uden en profil her inde.. Han kan dog ikke se vores "personelige" oplysninger, som står når man trykker på vores profiler og vores billedalbum (uden en profil) .. Men alle kan jo oprette en her inde...

Anmeld

15. november 2008

xxx

Zuzet skriver:

Min eks læser med herinde, det kom frem da vi var i retten endnu engang.....!!

Så endnu engang kan jeg ikke få lov til at være i fred i "mine" internet grupper.....

Så jeg læser kun med og svarer nok kun på ganske få ting fremover gider ikke han får mulighed for at følge med i mit liv mm.

Thomas, FÅ DIG ET LIV.......nyd tiden med din kone, jeres store hus, fede biler og jeres børn og lad vær med at bruge din tid på at læse alt hvad jeg skriver på nettet. Det er nu 4½ år siden jeg gik fra dig!

Til jer andre: Hvis i vil skrive med mig, spørge mig om noget eller bare sende mig en hilsen.....kan det gøres på tegnekunst@yahoo.dk eller som privat brev her på Baby.

Jeg kan godt finde på fremover at skrive privat til jer, hvis jeg mener jeg har et svar på jeres ? eller debat

Mange sørgelige hisner

Lotte, der er træt af ikke at kunne være i fred på nettet

Hej Lotte!

Jamen hvor er det bare typisk, godt vi har messenger, men du ved jo så også ét sted hvor han ikke kan læse eller noget jo, i vores gruppe, men okay der er nok ikke så mange svar

Men jeg ved ihvertfald hvor jeg har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.