2 af samme køn, hvad med nr 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Musen5

1 pige (2003)

1 dreng (2007)

1 dreng (2009)

1 pige (24/07-2011)

Så passer ikke helt ind i spørgsmålet ......

/Mette 31+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Musen5 skriver:

1 pige (2003)

1 dreng (2007)

1 dreng (2009)

1 pige (24/07-2011)

Så passer ikke helt ind i spørgsmålet ......

/Mette 31+0

Tillykke med lillesøster

på en måde passer du ind alligevel, med 2 drenge og så en pige (igen)

Anmeld

22. maj 2011

Siber

Vi har 3 tøser!!!

På min mands side er der næsten kun drenge, og hans bror har også fået en pige.

Så nu tror jeg det er pigernes tur til at slå igennem

På min side er vi både piger og drenge

Knus Siber

Anmeld

22. maj 2011

PsychedeliC

Jeg har læst og hørt mange steder at hvis man har nogle drenge børn så er chancen for det bliver en dreng igen også stor man hvis man har et par piger har nr 3 barn ikke større chance for at blive en pige.

Anmeld

22. maj 2011

musse1

har fået en dreng, men vi fik at vide, da jeg bliv sannet, da vi ventede nr 4, at den største sandsylighed var at vi fik en dreng mere, nu vi havde 3. men elsker mine 4 drenge

Anmeld

22. maj 2011

Musen5

Anonym skriver:

Tillykke med lillesøster

på en måde passer du ind alligevel, med 2 drenge og så en pige (igen)

Rigtig mange tak.... Glæder mig til at få en pige igen... Det er jo 8 år siden sidst...

/Mette 31+0

Anmeld

23. maj 2011

Anonym

chael skriver:

Det er ikke et spørgsmål om mændende kan leve et bestemt køn.

Men om kvinden kan bærer et bestemt køn.

Nogle kvinder kan ikke bære drengebørn, pga noget hormon drenge har og ligeledes med pigebørn.

Der er ligeledes lige lavet en ny undersøgelse der viser, at drengebørn kan gøre moderen ikke kan bære drengebørn efterfølgende, fordi de udskiller et eller andet stof.

Der er omkring 80% chance for det samme køn, hvis man har 2 af samme i forvejen. Men det er jo selvfølgelig ikke alle der oplever det.

Men det er forøget, det var bla. Noget af det jeg lærte i biologi og nej ikke den slags man har i folkeskolen, men på sygeplejeniveu

Det er ren kemi det hele, så jo, der er faktisk logik i det

*Camilla 21+4

He-he, jeg kan da godt se, at biologi på sygeplejeniveau helt udelukker den forskning, der er lavet på området.

http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-29063/#login

Du skal bruge login for at høre, hvad overlæge Peter Helms kan fortælle om forskningen på området - men derefter tror jeg ikke, at du har så meget mere at tilføje, det skyder fuldstændig dine påstande til jorden, og jeg synes ærligt talt ikke, at dit indlæg er særligt konkretiseret - du kunne jo omtale sygdomstilstanden med navns nævnelse eller fortælle, hvor du konkret henter det tal på 80% fra?

- og ja, jeg er uddannet og ansat i sundhedsvæsenet gennem rigtig mange år, så du kan bare skyde fra hoften med latinske sygdomsbetegnelser og statistikker på højere niveau, så skal jeg gladeligt modargumentere.

Jeg håber, at du bliver glad for din uddannelse, når du engang er færdig.

Anmeld

23. maj 2011

chael

Anonym skriver:

He-he, jeg kan da godt se, at biologi på sygeplejeniveau helt udelukker den forskning, der er lavet på området.

http://sputnik-dyn.tv2.dk/play/go-morgen-danmark-29063/#login

Du skal bruge login for at høre, hvad overlæge Peter Helms kan fortælle om forskningen på området - men derefter tror jeg ikke, at du har så meget mere at tilføje, det skyder fuldstændig dine påstande til jorden, og jeg synes ærligt talt ikke, at dit indlæg er særligt konkretiseret - du kunne jo omtale sygdomstilstanden med navns nævnelse eller fortælle, hvor du konkret henter det tal på 80% fra?

- og ja, jeg er uddannet og ansat i sundhedsvæsenet gennem rigtig mange år, så du kan bare skyde fra hoften med latinske sygdomsbetegnelser og statistikker på højere niveau, så skal jeg gladeligt modargumentere.

Jeg håber, at du bliver glad for din uddannelse, når du engang er færdig.

Ja men til lykke med alle de fornemme ord og konklusioner ud fra hvad jeg har skrevet

Jeg skriver bare hvad jeg har lært i teori på sygep. studie.

Det var nu ikke for at latterliggøre, men bare for at fortælle om at der er logik i kemien.

Men sikke et behov for at hævde dig og så som anonym, håber du har det bedre nu

*Camilla

Anmeld

23. maj 2011

ZamanogDania

Jeg fortæller min mors historie, da jeg kun har en pige endnu

Min mor har født 8 børn:
1: dreng
2: dreng
3: dreng
4: dreng
5: pige
6: dreng
7: dreng
8: pige(det er mig, kan sige dig at jeg var meget ønsket)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.