2 af samme køn, hvad med nr 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

svanen73

Havde et bekendtskab med en mand her for nylig...han havde 5 børn...alle drenge 4 med ex kone og 1 med en ex kæreste.

Så jeg tror da nogen kun kan lave det ene køn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

H+S Skjolgborg.

dreng pige dreng her..

Anmeld

22. maj 2011

Anonym

foto på lærred skriver:

Jeg læste i et baby/graviditets blad, at der var én der stillede en overlæge dette spørgsmål. Svaret var at der ikke var nogen der var mere disponeret for at føde drenge som piger, og at hver gang var en tilfældighed.

Det er nemlig fuldstændig korrekt, og hvis man tænker over det, hvad skulle så tale for, at nogle mænd kun kan lave det ene køn? Det er fuldstændig ulogisk.

Hver gang er tilfældighedernes spil, 51% chance for at få en dreng, og 49% chance for at få en pige, alt andet er spekulationer og skrøner og selvopfunden logik.

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svarene alle sammen

havde jo godt en fornemmelse af at det var ren tilfældighed hver gang, men man kan jo alligevel ikke lade være at spekulere over alle de myter omkring det

Anmeld

22. maj 2011

misspippi

Jeg har 2 drenge og venter nu en pige

Har selv spekuleret i samme spørgsmål, da man ofte hører det med at når man har to af samme køn, så bliver nr. 3 også af det køn. Men jeg synes at de folk vi kender, som har tre børn, har de alle fået af begge køn. Enten på den ene måde eller den anden.

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

misspippi skriver:

Jeg har 2 drenge og venter nu en pige

Har selv spekuleret i samme spørgsmål, da man ofte hører det med at når man har to af samme køn, så bliver nr. 3 også af det køn. Men jeg synes at de folk vi kender, som har tre børn, har de alle fået af begge køn. Enten på den ene måde eller den anden.

tillykke  

Jamen så kan det jo være at vi får en af modsat køn næste gang   man kan aldrig vide

Anmeld

22. maj 2011

Nadia&Daniel

Min far og mor fik min søster og jeg.. Og min svigermor og svigerfar fik min mand og hans søster.. Så nu må vi se om en får endnu en pige som nr. 2 eller om vi får et af hver køn..

Anmeld

22. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

spørger fordi jeg er lidt nysgerrig.. har læst rundt om på nettet at har man fx 2 drenge, bliver nr 3 med stor sandsynlighed også en dreng?! men hvordan er statistikken her?

beklager hvis dette emne har været oppe før (alt for mange gange)

Min mor endte op med to piger først og så en dreng. Inden mig var hun gravid med en lille pige som hun mistede.

Min svigermor har en dreng og to piger og inden de to piger var hun gravid med drenge som hun mistede. så tror det er ren tilfælde hvad det bliver.

Anmeld

22. maj 2011

chael

Anonym skriver:

spørger fordi jeg er lidt nysgerrig.. har læst rundt om på nettet at har man fx 2 drenge, bliver nr 3 med stor sandsynlighed også en dreng?! men hvordan er statistikken her?

beklager hvis dette emne har været oppe før (alt for mange gange)

Jeg har stemt blankt, da den ældste er en pige, nummer 2 er en dreng og ham i maven er også en dreng.

*Camilla 21+4

Anmeld

22. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Det er nemlig fuldstændig korrekt, og hvis man tænker over det, hvad skulle så tale for, at nogle mænd kun kan lave det ene køn? Det er fuldstændig ulogisk.

Hver gang er tilfældighedernes spil, 51% chance for at få en dreng, og 49% chance for at få en pige, alt andet er spekulationer og skrøner og selvopfunden logik.

Det er ikke et spørgsmål om mændende kan leve et bestemt køn.

Men om kvinden kan bærer et bestemt køn.

Nogle kvinder kan ikke bære drengebørn, pga noget hormon drenge har og ligeledes med pigebørn.

Der er ligeledes lige lavet en ny undersøgelse der viser, at drengebørn kan gøre moderen ikke kan bære drengebørn efterfølgende, fordi de udskiller et eller andet stof.

Der er omkring 80% chance for det samme køn, hvis man har 2 af samme i forvejen. Men det er jo selvfølgelig ikke alle der oplever det.

Men det er forøget, det var bla. Noget af det jeg lærte i biologi og nej ikke den slags man har i folkeskolen, men på sygeplejeniveu

Det er ren kemi det hele, så jo, der er faktisk logik i det

*Camilla 21+4

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.