Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
spørger fordi jeg er lidt nysgerrig.. har læst rundt om på nettet at har man fx 2 drenge, bliver nr 3 med stor sandsynlighed også en dreng?! men hvordan er statistikken her?
beklager hvis dette emne har været oppe før (alt for mange gange)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke en spændende afstemning, jeg er nemlig ogå meget nysgerrig
hvinanden skriver: Sikke en spændende afstemning, jeg er nemlig ogå meget nysgerrig
hihi ja.. så må vi håbe at der er nogle som kan svare
Anonym skriver: spørger fordi jeg er lidt nysgerrig.. har læst rundt om på nettet at har man fx 2 drenge, bliver nr 3 med stor sandsynlighed også en dreng?! men hvordan er statistikken her? beklager hvis dette emne har været oppe før (alt for mange gange)
2 piger og en dreng her.KærligstSussie
3 drenge her
Jeg læste i et baby/graviditets blad, at der var én der stillede en overlæge dette spørgsmål. Svaret var at der ikke var nogen der var mere disponeret for at føde drenge som piger, og at hver gang var en tilfældighed.
foto på lærred skriver: Jeg læste i et baby/graviditets blad, at der var én der stillede en overlæge dette spørgsmål. Svaret var at der ikke var nogen der var mere disponeret for at føde drenge som piger, og at hver gang var en tilfældighed.
ej hvor spændende nu bliver jeg næsten endnu mere nysgerrig og spændt på hvad det bliver næste gang
2 piger og en dreng
Jeg har stemt blankt, da jeg endnu "kun" har fået 2 piger...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128