Hvornår fik jeres børn skoldkopper??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

JustAnotherName

Min datter er nu 2,5 år og hun har stadig ikke fået skoldkopper. Mig og alle mine søskende havde det mens vi var omkring 1-2 år og hendes far har aldrig haft det...

Vil ha hun snart får det , så det er overstået !!

Vh Isja  

Min yngste datter fylder 2 år idag (hurra til min lille skattepige, hehe), og hun har endnu ikke haft det.

Og vores ældste datter bliver 4 år til september. Hun har heller ikke haft det endnu.

Men ja, det kunne være rart, at få det overstået, inden de bliver alt for store. Man siger jo (har jeg hørt flere gange), at det føles værre, og er sværrere at undgå, at de kradser hul, jo ældre de er, når de får dem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

IsjaLuna

SussieThyssen skriver:

Mine unger var 10 år, 3 mdr og 6 år da de havde det..og jeg havde det som 21 årig.
Alle rekorder slog min far..han fik det kort før sin 70 års fødselsdag og var så venlig at smitte mine to ældste, så de alle 3 lignede noget, der havde russisk byldepest på hans store dag  

At få det som voksen er ikke noget jeg vil ønske min værste fjende.

Kærligst
Sussie

Nej det er lidt farligt hvis man får det som voksen. Kender en dame der fik det da hun var o 40'erne og hun blev indlagt 

Min kæreste har stadig ikke haft det, men ellers tak for kommentaren. Og synd for din far !!

Vh Isja

Anmeld

22. maj 2011

IsjaLuna

Mor til Frederic skriver:

Frederic er snart 2,9 år og har heller ikke haft dem endnu...

På trods af at han op til flere gange har rendt sammen med børn der havde skoldkopper...

Mærkeligt det er det samme med min datter, andre i vuggestuen har haft det flere gang, uden hun er smittet ....

Anmeld

22. maj 2011

IsjaLuna

JustAnotherName skriver:

Min yngste datter fylder 2 år idag (hurra til min lille skattepige, hehe), og hun har endnu ikke haft det.

Og vores ældste datter bliver 4 år til september. Hun har heller ikke haft det endnu.

Men ja, det kunne være rart, at få det overstået, inden de bliver alt for store. Man siger jo (har jeg hørt flere gange), at det føles værre, og er sværrere at undgå, at de kradser hul, jo ældre de er, når de får dem.

Ja det er jo lige dét.... Det lyder måske voldsomt, men ville ønske at der kunne komme et lille smittet barn og smitte hende for så er det overstået nu hvor jeg har tid til at tage fri

Anmeld

22. maj 2011

charlottemor3

min store dreng fik det da han var 3½ år min datter fik det da hun var 3 og hun smittet så lillebror da han var 7 mdr

charlotte

Anmeld

22. maj 2011

MaleneG

Min datter fik skoldkopper, da hun var 13 måneder. 

Anmeld

22. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

IsjaLuna skriver:

Mærkeligt det er det samme med min datter, andre i vuggestuen har haft det flere gang, uden hun er smittet ....

der er vel også nogle der kommer gennem livet uden skoldkopper.

Vi tænker på om det kommer når han starter i bh her den 1 aug. Alt det sygdom han endnu ikke har prøvet... 

Da han aldrig er blevet ringet hjem og vi har ikke prøvet at holde barnet's første sygedag endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.