Hvornår fik jeres børn skoldkopper??? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.377 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

IsjaLuna

Min datter er nu 2,5 år og hun har stadig ikke fået skoldkopper. Mig og alle mine søskende havde det mens vi var omkring 1-2 år og hendes far har aldrig haft det...

Vil ha hun snart får det , så det er overstået !!

Vh Isja  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Krussedulle

IsjaLuna skriver:

Min datter er nu 2,5 år og hun har stadig ikke fået skoldkopper. Mig og alle mine søskende havde det mens vi var omkring 1-2 år og hendes far har aldrig haft det...

Vh Isja  

min store dreng fik et par stykker første gang da han var 1,5 år.. og han har lige haft igen, massivt mange af dem, og nu er han tæt på 4 år

lillemanden har også fået dem, og han er kun 3 måneder..

ville gerne have sendt nogle til dig, men de smitter ikke mere

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

IsjaLuna skriver:

Vh Isja  

Mine unger var 10 år, 3 mdr og 6 år da de havde det..og jeg havde det som 21 årig.
Alle rekorder slog min far..han fik det kort før sin 70 års fødselsdag og var så venlig at smitte mine to ældste, så de alle 3 lignede noget, der havde russisk byldepest på hans store dag  

At få det som voksen er ikke noget jeg vil ønske min værste fjende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Mor til Frederic og Freya

IsjaLuna skriver:

Vh Isja  

Frederic er snart 2,9 år og har heller ikke haft dem endnu...

På trods af at han op til flere gange har rendt sammen med børn der havde skoldkopper...

Anmeld

21. maj 2011

Chamomile

Celina er 4½ år, og fik skoldkoppper for ca. 3 uger siden. Der har ellers været udbrud i VS/BH mange gange, men hun har været sluppet mange gange.

Anmeld

21. maj 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Luka var 13 mdr. da han havde skoldkopper.

Lina havde det for et par måneder siden, hvor hun samtidig fyldte 2 år.

Anmeld

21. maj 2011

Lusi

SussieThyssen skriver:

Mine unger var 10 år, 3 mdr og 6 år da de havde det..og jeg havde det som 21 årig.
Alle rekorder slog min far..han fik det kort før sin 70 års fødselsdag og var så venlig at smitte mine to ældste, så de alle 3 lignede noget, der havde russisk byldepest på hans store dag  

At få det som voksen er ikke noget jeg vil ønske min værste fjende.

Kærligst
Sussie

Stakler!! Jeg fik det også da min datter fik det, for snart to år siden.. For fanden hvor blev jeg syg og havde dem ALLE steder..! Mellem benene, langt inde i øregangen, på tungen og i halsen.. Kunne sket ik spise heldigvis ungerne ikke bliver syge, når de har det.

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

Lykke86 skriver:

Stakler!! Jeg fik det også da min datter fik det, for snart to år siden.. For fanden hvor blev jeg syg og havde dem ALLE steder..! Mellem benene, langt inde i øregangen, på tungen og i halsen.. Kunne sket ik spise heldigvis ungerne ikke bliver syge, når de har det.

Jeg vil nu ikke give dig ret i at de ikke bliver syge..men de bliver måske ikke så hårdt ramt..og dog..min knægt var 6 år..og han var mindst lige så hønesyg som jeg var..det tog 3-4 uger at få ham ovenpå.
Til gengæld så var den mellemste, der var 3 mdr. , da hun fik det, mindst ramt..så jeg tror at jo yngre jo bedre.

Men i guder ja...hvor er man bare syg.
Heller ikke noget at sige til at man er det..man har dem på alle overflader..inde i tarmene, i ørerne, i halsen, munden, lungerne og på hjernehinderne.
Jeg troede jeg skulle blive sindssyg, sådan kløede det inde i mit hovede.
Jeg fik heldigvis nogle piller, der mere eller mindre knock-outede mig i de første og værste døgn, så jeg sov det meste væk, men alligevel tog det også næsten 3 uger før jeg var så nogenlunde over det værste.

Anmeld

21. maj 2011

Lusi

SussieThyssen skriver:

Jeg vil nu ikke give dig ret i at de ikke bliver syge..men de bliver måske ikke så hårdt ramt..og dog..min knægt var 6 år..og han var mindst lige så hønesyg som jeg var..det tog 3-4 uger at få ham ovenpå.
Til gengæld så var den mellemste, der var 3 mdr. , da hun fik det, mindst ramt..så jeg tror at jo yngre jo bedre.

Men i guder ja...hvor er man bare syg.
Heller ikke noget at sige til at man er det..man har dem på alle overflader..inde i tarmene, i ørerne, i halsen, munden, lungerne og på hjernehinderne.
Jeg troede jeg skulle blive sindssyg, sådan kløede det inde i mit hovede.
Jeg fik heldigvis nogle piller, der mere eller mindre knock-outede mig i de første og værste døgn, så jeg sov det meste væk, men alligevel tog det også næsten 3 uger før jeg var så nogenlunde over det værste.

Ja okay børn bliver også syge, men tænkte nu på helt små børn de slipper vidst normalt "kun" med kløe.. Jeg fik intet for det. Jo købte noget creme i dyre domme, som ik virkede det mindste.. Ellers brugte jeg kartoffelmel.. Hele hjemmet var drysset til med mel, men det virkede da lidt vi kæmpede også med det i tre ugers tid.. Gaab, tre uger, kan føles som lang tid!

Anmeld

21. maj 2011

mamalicious

Mine drenge på hhv. 8 og 11 har endnu ikke haft nogle ( synligt )

og jeg arbejder i institution, hvor vi jævnligt har udbrud !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.