Vores fulde børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Lise 26

KaMa skriver:

Ja, de klæder sig anerledes og opfører sig anerledes. Dog er de jo stadig små børn inden i. Synd, at forældrene ikke har taget deres ansvar alvorligt.

gir dig ret, men jeg tror ikke at man kan ligge alt ansvaret over på forældrene. Hvis alle drengene i klassen gør det, så blir man jo også nød til at gøre det, for ellers blir man mobbet.. det er forfærdeligt, men sådan er det desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Vial

gir dig ret, men jeg tror ikke at man kan ligge alt ansvaret over på forældrene. Hvis alle drengene i klassen gør det, så blir man jo også nød til at gøre det, for ellers blir man mobbet.. det er forfærdeligt, men sådan er det desværre..

Der er ingen tvivl om, at man som forælder er i et dilemma. Ingen vil jo se sit højt elskede barn som en outsider. Forældrene burde stå sammen om at deres børns samvær skal være uden alkohol.

Det er jo bare svært at administrere, når en del forældre er så fraværende som de er.

Anmeld

21. maj 2011

Lise 26

KaMa skriver:

Der er ingen tvivl om, at man som forælder er i et dilemma. Ingen vil jo se sit højt elskede barn som en outsider. Forældrene burde stå sammen om at deres børns samvær skal være uden alkohol.

Det er jo bare svært at administrere, når en del forældre er så fraværende som de er.

det er så sørgeligt at det er sådan.. og ja mange forældre er meget fraværende og mange af dem ser faktisk ikke deres børn.. efter min mening burde alle have muligheden for at arbejde deltid for så havde man noget mere tid med børnen, men det er der de færeste der har råd til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.