Vores fulde børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Rikke Houmøller Thaarup

Min knægt er 16 år og herhjemme er vi ved at korse os over at han har drukket 3 1/2 genstand igår.. Han smed oven i købet en halv ud fordi det ikke smagte ham.
Min mand (ikke hans far) syntes at vi skal forbyde shots, da han ikke mener at min søn kan styre dem...
Men jeg er sq stolt af min 16 årige knægt.
Han kan "nøjes" med 3 1/2 genstand. Han behøver ikke drikke sig i hegnet.
Da jeg var på hans alder havde jeg være fuld flere gange i 2 år...

Men give dem lov fra de er tolv år.... NO WAY!!!!!
Hverken deres krop eller sind er i stand til at håndtere det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Vial

Tina-Hansen skriver:

Alle mine veninder og kammerater fik lov til at drikke da de var 12 år gamle, jeg selv fik lov til at SMAGE hvidvin for første gang til min konfirmation da jeg var 14, jeg fik lov til at tage i byen da jeg var 18.... ellers så har jeg faktisk aldrig fået lov!

og jeg sidder den dag idag og TÆNKER hold kæft hvor er jeg glad for at have sådan en mor! Jeg ville aldrig tillade at min datter eller søn gik ud for at drikke som 12 årig med vennerne. de er slet , slet ikke modne nok efter min mening!

utroligt at der er forældre der vil tillade det hmmmmmm, sorry måtte lige af med lidt

Sådan var det også her - heldigvis.

Så undgik jeg da abort, dårlig sex, evt. et misbrug osv. Alle de ting, som kan komme ud af det, når man er for lille til at administrere en brandert.

Anmeld

21. maj 2011

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
KaMa skriver:

Synes det er SÅ uhyggeligt, at 14 årige piger drikker en flaske vodka selv på en aften i selskab med ældre fyre..

Og en 12 årig knægt skal drikke 5 genstande med morens velsignelse. Christ altså.

Vi er da helt ude på et sidespor her i DK, hvor vi kan bryste os i Europarekord i druk blandt unge!!

Jeg fatter det ikke! Hvor er forældrene lige henne? Og det er jo ikke kun nu, hvor de får lovat drikke som 14-årige - de forældre har da været for eftergivende fra start af - okay, eftergivende ved jeg ikke om er det rigtige ord, men forstår ikke at 14-årige er/får lov at være så sminkede og seksuelle i deres optræden. Bag make-up´en kan man jo stadig se barneansigterne

Jeg tror ikke på alkoholforbud ift. teenagere, men jeg synes det er skræmmende at forældrene lader deres teen´s drikke så voldsomt så tidligt.

Anmeld

21. maj 2011

FamilenStorm

Jeg er måløs..

"Her mit lille 12-årig barn, tag en sommersby og drik den på en bænk"

Armen hvad sker der??!??!!

Anmeld

21. maj 2011

JuelZ

KaMa skriver:

Sådan var det også her - heldigvis.

Så undgik jeg da abort, dårlig sex, evt. et misbrug osv. Alle de ting, som kan komme ud af det, når man er for lille til at administrere en brandert.

lige præcis, ...men ærligt nok så hadede jeg min mor SÅ meget fordi jeg ikke måtte noget som helst i den dur når alle andre måtte, men sådan er det vel altid

Anmeld

21. maj 2011

Lise 26

vil lige starte med at sige at jeg ikke går ind for at 12 årige skal drikke.. slet ikke.. men tror desværre samfundet er sådan i dag.. jeg begyndte også først da jeg var 16, men altså.. se man på de 12 årige pige fx, så ligner de sku ikke nogle på 12 år. de er mere fremme i deres alder end da jeg var 12.. desværre

Anmeld

21. maj 2011

Vial

Rikke Houmøller Thaarup skriver:

Min knægt er 16 år og herhjemme er vi ved at korse os over at han har drukket 3 1/2 genstand igår.. Han smed oven i købet en halv ud fordi det ikke smagte ham.
Min mand (ikke hans far) syntes at vi skal forbyde shots, da han ikke mener at min søn kan styre dem...
Men jeg er sq stolt af min 16 årige knægt.
Han kan "nøjes" med 3 1/2 genstand. Han behøver ikke drikke sig i hegnet.
Da jeg var på hans alder havde jeg være fuld flere gange i 2 år...

Men give dem lov fra de er tolv år.... NO WAY!!!!!
Hverken deres krop eller sind er i stand til at håndtere det.

Dejligt med en fornuftig søn (og mor!).

Anmeld

21. maj 2011

Vial

cmks2007 skriver:

Jeg fatter det ikke! Hvor er forældrene lige henne? Og det er jo ikke kun nu, hvor de får lovat drikke som 14-årige - de forældre har da været for eftergivende fra start af - okay, eftergivende ved jeg ikke om er det rigtige ord, men forstår ikke at 14-årige er/får lov at være så sminkede og seksuelle i deres optræden. Bag make-up´en kan man jo stadig se barneansigterne

Jeg tror ikke på alkoholforbud ift. teenagere, men jeg synes det er skræmmende at forældrene lader deres teen´s drikke så voldsomt så tidligt.

Netop, hvor fanden er forældrene henne!!!

De sidder sikkert nede i stuen og er glade for, at der ikke er konflikter med deres teenagedøtre. Så må vi håbe, at de så evt. tager balladen senere.. Stakkels børn, at få lov til at gøre ting, de ikke er gamle nok til.

Børn har brug for grænser - også når de er 14 år.

Anmeld

21. maj 2011

Vial

Tina-Hansen skriver:

lige præcis, ...men ærligt nok så hadede jeg min mor SÅ meget fordi jeg ikke måtte noget som helst i den dur når alle andre måtte, men sådan er det vel altid

Når jeg læser min dagbog fra den gang, så kan jeg se, at jeg også følte, at jeg var meget hårdt ramt med sådanne slemme forældre.

Anmeld

21. maj 2011

Vial

Lise 26 skriver:

vil lige starte med at sige at jeg ikke går ind for at 12 årige skal drikke.. slet ikke.. men tror desværre samfundet er sådan i dag.. jeg begyndte også først da jeg var 16, men altså.. se man på de 12 årige pige fx, så ligner de sku ikke nogle på 12 år. de er mere fremme i deres alder end da jeg var 12.. desværre

Ja, de klæder sig anerledes og opfører sig anerledes. Dog er de jo stadig små børn inden i. Synd, at forældrene ikke har taget deres ansvar alvorligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.