Vores fulde børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.951 visninger
22 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Vial

Ser Tema lørdag om alkohol og børn/unge..

En mor er ude at købe alkohol med og til sin 12 årige søn.. IHHHH! Hvorfor have så travlt med at blive voksen.

Hvad sker der for de der forældre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Mira0911

KaMa skriver:

En mor er ude at købe alkohol med og til sin 12 årige søn.. IHHHH! Hvorfor have så travlt med at blive voksen.

Hvad kanal er det på?? 

Anmeld

21. maj 2011

Nadia&Daniel

KaMa skriver:

Hvad kanal??

Anmeld

21. maj 2011

Vial

MoarJ skriver:

Hvad kanal er det på?? 

DR2

Anmeld

21. maj 2011

Vial

Nadia&Daniel skriver:

Hvad kanal??

DR2

Anmeld

21. maj 2011

de-wett

gætter på dr 1 . der plejer at være tema lørdag eller dr 2

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Jeg fatter slet ikke at man skal drikke så tidligt, og forstår slet ikke det sjove i at være fuld... 

Anmeld

21. maj 2011

Vial

MoarJ skriver:

Jeg fatter slet ikke at man skal drikke så tidligt, og forstår slet ikke det sjove i at være fuld... 

Synes det er SÅ uhyggeligt, at 14 årige piger drikker en flaske vodka selv på en aften i selskab med ældre fyre..

Og en 12 årig knægt skal drikke 5 genstande med morens velsignelse. Christ altså.

Vi er da helt ude på et sidespor her i DK, hvor vi kan bryste os i Europarekord i druk blandt unge!!

Anmeld

21. maj 2011

JuelZ

Alle mine veninder og kammerater fik lov til at drikke da de var 12 år gamle, jeg selv fik lov til at SMAGE hvidvin for første gang til min konfirmation da jeg var 14, jeg fik lov til at tage i byen da jeg var 18.... ellers så har jeg faktisk aldrig fået lov!

og jeg sidder den dag idag og TÆNKER hold kæft hvor er jeg glad for at have sådan en mor! Jeg ville aldrig tillade at min datter eller søn gik ud for at drikke som 12 årig med vennerne. de er slet , slet ikke modne nok efter min mening!

utroligt at der er forældre der vil tillade det hmmmmmm, sorry måtte lige af med lidt

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

KaMa skriver:

Synes det er SÅ uhyggeligt, at 14 årige piger drikker en flaske vodka selv på en aften i selskab med ældre fyre..

Og en 12 årig knægt skal drikke 5 genstande med morens velsignelse. Christ altså.

Vi er da helt ude på et sidespor her i DK, hvor vi kan bryste os i Europarekord i druk blandt unge!!

Det er jo sygt.. 

Den med drengen har jeg så ikke lige nået at se... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.