HJÆLP!! Min mand vil ikke have barnet!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.921 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

mette-mus

Hej derude,

Jeg er simpelthen så ulykkelig og helt fra den

Det var også mig der for nogle uger siden skrev et indlæg om at jeg var ked af at min mand ignorerede min graviditet... og det er så overhovedet ikke blevet bedre!!!

I dag brød jeg så helt sammen og sagde at nu måtte han simpelthen fortælle mig hvordan og hvorfor han stadig ignorerede det faktum at vi om ca. 6 mdr. skal have vores første barn sammen.

Han prøvede så at komme udenom, men sagde tilsidst at han egentlig gerne så at jeg fik en abort da han mente det ville passe bedre på et andet tidsounkt (han talte 3-6 mdr frem i tiden....)!!!!!

Jeg er i UGE 11!!!! Og vi har vidst det siden 5+1!!!!!!!!

Hvad fanden er han for en????????

Han er en voksen mand på 36 år, vi har begge stabile gode jobs, super økonomi, bor i den perfekte lejlighed og har været gift i 2 år!!!!!!!!!

Jeg er fuldstændigt fra den og ved slet ikke hvad jeg skal stille op?????!!!

Det har altid været min helt store drøm at få en familie og jeg har været til tidlig scanning og efter at have set det lille livsstykke på skærmen og scanningsbilleder har jeg jo bare knyttet mig rigtig meget til det!!!

Ved bare slet ikke hvad jeg skal gøre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

SSL

mette-mus skriver:

Hej derude,

Det var også mig der for nogle uger siden skrev et indlæg om at jeg var ked af at min mand ignorerede min graviditet... og det er så overhovedet ikke blevet bedre!!!

I dag brød jeg så helt sammen og sagde at nu måtte han simpelthen fortælle mig hvordan og hvorfor han stadig ignorerede det faktum at vi om ca. 6 mdr. skal have vores første barn sammen.

Han prøvede så at komme udenom, men sagde tilsidst at han egentlig gerne så at jeg fik en abort da han mente det ville passe bedre på et andet tidsounkt (han talte 3-6 mdr frem i tiden....)!!!!!

Han er en voksen mand på 36 år, vi har begge stabile gode jobs, super økonomi, bor i den perfekte lejlighed og har været gift i 2 år!!!!!!!!!

Det har altid været min helt store drøm at få en familie og jeg har været til tidlig scanning og efter at have set det lille livsstykke på skærmen og scanningsbilleder har jeg jo bare knyttet mig rigtig meget til det!!!

Puha, sikke en forfærdelig situation.. Jeg går udfra barnet ikke var planlagt?

Har I ike haft talt om det før nu?? Og har han ikke set billederne?

Sikke en frygtelig situation, jeg foreslår at I straks taler ud om tingene, bundærligt..

Anmeld

21. maj 2011

skønneunger

personligt ville jeg få barnet og håbe på høn tøede op.

syntes han er rigtig tarvelig, han vil stoppe denne graviditet nu for så at sige ok om 3-6 måneder?

prøv at forklare ham at barnet altså ikke kommer før om 6 måneder alligevel så har han jo trods alt al den tid til at vænne sig til det.

håber du gør hvad der er rigtigt for dig.

Anmeld

21. maj 2011

frkrbj

Jeg tror det er meget vigtigt at i får snakket rigtig grundigt sammen! Det virker for mig fuldstændig vanvittigt at han kan bede dig om at tænke abort nu! Og meget meget egoistisk fra hans side.. Jeg har ikke nogle guldkorn desværre. Og jeg håber i kommer sammen id på den anden side.. Pg så undskylder jeg de manglende smilies, er på mobilen, men ville dog lige skrive til dig.. Sikken trist situation du er i

Anmeld

21. maj 2011

Aagaard

mette-mus skriver:

Hej derude,

Han skal lade være at opføre sig som et forkælet barn! Jeg kunne måske, MÅSKE forstå hvis han ikke syntes at det passede lige nu, men så om 1-2 år... men hvis bare det er et par måneder, så må han tage sig sammen!
Han er sikkert bare bange, han har levet 36 år uden at have ansvar for andre end sig selv, nu bliver han nødt til at tage ansvar for at han har været med til at lave et lille liv inden i dig.

til dig, håber i finder ud af det!

"Manden skal passe på kvinden, mens hun passer på deres barn"

Anmeld

21. maj 2011

mette-mus

SSL skriver:

Puha, sikke en forfærdelig situation.. Jeg går udfra barnet ikke var planlagt?

Har I ike haft talt om det før nu?? Og har han ikke set billederne?

Sikke en frygtelig situation, jeg foreslår at I straks taler ud om tingene, bundærligt..

Vi har talt i alle de år vi har været sammen om at vi skulle have børn og jeg blev gravid sidste sommer hvor jeg så spontant abortede, hvilket tog rigtig hårdt på mig og så aftalte vi at vi kun ville "øve" hen over vinteren og så ville på i gang med projekt babyomkring juni måned... Jeg blev jo så gravid i slut marts... (altså 3 mdr. før planlagt...) Han har set billederne men reagerede ikke synderligt på dem -hvilket jeg måske godt kunne forstå der, da det jo lidt ligner en lille vingummibamse og ikke så meget et barn.. Så har bare hele tiden troet at han lige skulle sluge at det var gået lidt stærkere end forventet... Er bare SÅ ked af det...

Ønsker ikke at forlade den mand jeg elsker og har valgt, men på den anden side syntes jegsimpelthen at det er SÅ rædselsfuldt det han udsætter mig for....

Anmeld

21. maj 2011

mette-mus

Aagaard skriver:

Han skal lade være at opføre sig som et forkælet barn! Jeg kunne måske, MÅSKE forstå hvis han ikke syntes at det passede lige nu, men så om 1-2 år... men hvis bare det er et par måneder, så må han tage sig sammen!
Han er sikkert bare bange, han har levet 36 år uden at have ansvar for andre end sig selv, nu bliver han nødt til at tage ansvar for at han har været med til at lave et lille liv inden i dig.

til dig, håber i finder ud af det!

"Manden skal passe på kvinden, mens hun passer på deres barn"

Ja, det virker også utroligt umodent på mig!! Som en 17-årig der har gjort en fra parrallelklassen gravid ved et uheld!! ER så ABSURD!!

Kan slet ikke genkende ham mere... Han har altid været så kærlig, omsorgsfuld og familieorienteret.. Og nu reagerer han bare iskoldt!!!

Jeg ved godt at jeg måske slet ikke tænker rationelt lige nu, men overvejer faktisk om det er fordi der er en anden...

Det er nærmest den eneste forklaring jeg selv har.......

Anmeld

21. maj 2011

mette-mus

Og tusind tak for alle jeres søde svar!! Det er rigtig rart at kunne dele det...Kan bare slet ikke forstå at jeg sidder i den her situation..

Anmeld

21. maj 2011

smlmea

Hvor er jeg ked af det,på dine vejne,når det så er sagdt,så er jeg slet ikke i tvivl om,at hvis det var mig,så havde min så kaldte mand ( ikke jeg synes man kan kalde din kærste det),fået et gevaldigt spark ud af døren,og jeg havde aldrig kiggede mig tilbage igen.

Sådan en adfærd kan jeg slet ikke acceptere..

Hvad pokker ligner det,at kræve en abort???

Kram til dig

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Jeg synes han er tarvelig at komme med sådan en udmelding nu, og hvis du allerede har været gravid før, så kan  det jo ikke komme bag på ham at det kunne ske igen.
At det så sker et halvt års tid før han mente det skulle ske, det er jo et eller andet sted bare lidt ærgerligt. Han har jo også været med til at lave barnet, og så må han jo tage konsekvensen af det.

Men håber da at han bare har lidt svært ved at vænne sig til tanken om at skulle være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.