hvad mangler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. september 2011

millesofie

woaw nogle fede ting du syr

men kan man købe noget af det og hvad koster det?

er helt vild med forklæde kjolerne og kyserne og det ville da være en fest at have mamelukker (staves?) til

ihhh hvor er det altså flot

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2011

FjolleTrold

Sakris skriver:

Ej, hvor er de blevet fine

Glæder mig til at se de næste ting også.

Lever du af det, eller når du det i fritiden?

TAKKER . Ja - jeg glæder mig også til at se det.

Pt. er jeg på barsel, og syr når den lille sover. Derfor går der også lidt lang tid fra ide til handling. Men nu begynder hun i vuggestue på mandag, så....

Jeg håber på at kunne blive deltids selvstændig, hvis der er noget der hedder det. Men altså et lille arbejde og så FjolleTrold ved siden af.

Anmeld

30. september 2011

Maja88

millesofie skriver:

er helt vild med forklæde kjolerne og kyserne og det ville da være en fest at have mamelukker (staves?) til

hvor ser du kjolerne?? kan kun finde puderne

Anmeld

30. september 2011

millesofie

Maja88 skriver:

hvor ser du kjolerne?? kan kun finde puderne

inde på blog'en

jeg klikkede bare lidt rundt og så vupti var de der  kan huske at de var et godt stykke nede på siden

Anmeld

30. september 2011

FjolleTrold

millesofie skriver:

Tusind tak - roser varmer helt ned til stortåen .

Og du kan tro, at du kan købe det du ser på siden . Du kan se de forskellige priser her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/priser.html

Men hvor søren har du set mine forklædekjoler og kyser? Dem troede jeg, at jeg havde taget af siden for i år

Anmeld

30. september 2011

Sakris

FjolleTrold skriver:

TAKKER . Ja - jeg glæder mig også til at se det.

Pt. er jeg på barsel, og syr når den lille sover. Derfor går der også lidt lang tid fra ide til handling. Men nu begynder hun i vuggestue på mandag, så....

Jeg håber på at kunne blive deltids selvstændig, hvis der er noget der hedder det. Men altså et lille arbejde og så FjolleTrold ved siden af.

Puha, min starter også i vuggestue på mandag. De bliver skisme hurtigt store. Jeg har også mange gode forestillinger om hvad jeg skal nå, inden jeg skal ud i jobsøgningshelvedet. Hehe....

Anmeld

30. september 2011

millesofie

FjolleTrold skriver:

Tusind tak - roser varmer helt ned til stortåen .

Og du kan tro, at du kan købe det du ser på siden . Du kan se de forskellige priser her: http://fjolletrold.blogspot.com/p/priser.html

Men hvor søren har du set mine forklædekjoler og kyser? Dem troede jeg, at jeg havde taget af siden for i år

jeg ved ikke hvor jeg fandt dem kiggede bare lidt rundt og så var de der et sted

Anmeld

1. oktober 2011

FjolleTrold

Sakris skriver:

Puha, min starter også i vuggestue på mandag. De bliver skisme hurtigt store. Jeg har også mange gode forestillinger om hvad jeg skal nå, inden jeg skal ud i jobsøgningshelvedet. Hehe....

Det samme her - jeg går ud til at være ledig. Og jeg skal ikke tilbage til lærerjobbet (som jeg er uddannet til), så jeg skal finde ud af, hvad det er jeg vil... BUM BUM BUM. Men så er det da godt, at jeg kan sy lidt

Anmeld

1. oktober 2011

FjolleTrold

millesofie skriver:

jeg ved ikke hvor jeg fandt dem kiggede bare lidt rundt og så var de der et sted

Hi hi - jeg kan bare ikke finde dem. Men jeg ved jo, at de har været der. Jeg leder videre...

Anmeld

1. oktober 2011

FjolleTrold

millesofie skriver:

inde på blog'en

jeg klikkede bare lidt rundt og så vupti var de der  kan huske at de var et godt stykke nede på siden

NU VED JEG DET - du er inde og kigge på min gamle blog. DERFOR.

Du skal se min NYE blog - fjolletrold.blogspot.com.

Jeg må da vist hellere få lukket den gamle!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.