hvad mangler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.369 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

FjolleTrold

Jeg er i gang med at lave min egen lille kollektion - FjolleTrold - og vil meget gerne høre jeres mening om, hvad man står og mangler... og som man ikke lige sådan kan købe .

Jeg har syet forklædekjoler - til at tage uden over body'en, når det bliver rigtig godt vejr. Overvejer mamelukker til. Hvad siger i?

Kyser er lavet - så den skærmer for solen og for ørene? Er det noget man kommer til at bruge?

Tynde tullebukser både til piger og drenge, så de dækker benene i solen. Rib foroven og elastik i benene. Ide?

Og så er der jo puden med armlæn til barnenvognen - et hit ;o)

Kom frit med jeres ideer og kommentarer. I kan se mere til det jeg laver på min blog: hulahejsa.blogspot.com

Tak fordi i læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Isabella_mor

en fancy sol skærm til barnevogn, i stedet for en grim stofble der hænger med klemmer måske.. og måske så man kan have noget myggenet man kan åbne til

jeg har kun set at bilka har i sort og hvid.. der må da gerne komme lidt farver i sortimentet..

Anmeld

21. maj 2011

Sakris

Det er nogle rigtig fine ting du laver!

Mine forslag kunne være:
- Sammenklappeligt pusleunderlag måske?
- En sjov retrobamse til at gemme nattøj i.
- Små ballerinaer (sko- til pynt, til dem der ikke kan gå?)
- Børnetoilettaske med voksdug for
- En bag-i-bag (Taske indsats til at opbevare skiftetøj, ammeindlæg, sutteflasker osv seperat. (vores pusletaske har kun nogle små lommer og er ellers bare et stort rum, hvor der meget nemt bliver uoverskueligt).
- Prinsesse skørter
- Smarte hagesmække (evt med ærmer?) 

Anmeld

21. maj 2011

FjolleTrold

Tak for jeres svar - der fik jeg lige et par gode ideer mere. Jeg havde også selv tænkt på et etui til vådservietter.

Prinsesseskørter - VILD med ideen.

Hagesmække kommer - måske. Der er så mange der laver dem. Men overvejer nogle der er lette at lukke - evt i siden. Og så nogle lange nogle, der kan nå under tallerkenen.

Solskærm havde jeg også tænkt på, men ved at en på Trendsales sælger dem, så... Men arbejder videre med ideen, og ser om jeg kan lave noget fikst.

Bag-i-bag - hvorfor havde jeg da ikke tænkt på det ;o)

Kom gerne med flere ideer ;o)

Anmeld

21. maj 2011

Sakris

FjolleTrold skriver:

Tak for jeres svar - der fik jeg lige et par gode ideer mere. Jeg havde også selv tænkt på et etui til vådservietter.

Prinsesseskørter - VILD med ideen.

Hagesmække kommer - måske. Der er så mange der laver dem. Men overvejer nogle der er lette at lukke - evt i siden. Og så nogle lange nogle, der kan nå under tallerkenen.

Solskærm havde jeg også tænkt på, men ved at en på Trendsales sælger dem, så... Men arbejder videre med ideen, og ser om jeg kan lave noget fikst.

Bag-i-bag - hvorfor havde jeg da ikke tænkt på det ;o)

Kom gerne med flere ideer ;o)

Var så lidt :-)

Anmeld

21. maj 2011

Kaufie

Hejsa 

Hvad med at tage den der alternative gylpeble med i dit sortiment? 

Anmeld

21. maj 2011

FjolleTrold

Kaufie skriver:

Hejsa 

Hvad med at tage den der alternative gylpeble med i dit sortiment? 

Har jeg faktisk overvejet - måske gøre enderne lidt større. Synes hun gylper ved siden af...

Sikke fint billede af Naja ;o)

Anmeld

21. maj 2011

B&J

får den fjolleste ide til en regn hat.. hvis du engang finder på af lave sådan en og til drenge er jeg på sådan en må jeg eje så og såååå flotte ting du laver det er helt vildt

Anmeld

21. maj 2011

FjolleTrold

B&J skriver:

får den fjolleste ide til en regn hat.. hvis du engang finder på af lave sådan en og til drenge er jeg på sådan en må jeg eje så og såååå flotte ting du laver det er helt vildt

Tusind tak for dine roser - en regnhat. Den tager jeg med. Noget specielt design du tænker på? En go gammeldaws sydvest??? Og hvilken størrelse?

Anmeld

21. maj 2011

B&J

FjolleTrold skriver:

Tusind tak for dine roser - en regnhat. Den tager jeg med. Noget specielt design du tænker på? En go gammeldaws sydvest??? Og hvilken størrelse?

jaa du læser mine tanker sådan en gammel sydvest som var gule engang...

jamen ca en størrelse 80 år 1 ca han er godt nok 1år og3mdr men lille men kan jo måle hans hovede imorgen

jamen gerne sort blå med noget på og gerne regntæt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.