hvad mangler i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

K.Rehder

FjolleTrold skriver:

Jeg er i gang med at lave min egen lille kollektion - FjolleTrold - og vil meget gerne høre jeres mening om, hvad man står og mangler... og som man ikke lige sådan kan købe .

Jeg har syet forklædekjoler - til at tage uden over body'en, når det bliver rigtig godt vejr. Overvejer mamelukker til. Hvad siger i?

Kyser er lavet - så den skærmer for solen og for ørene? Er det noget man kommer til at bruge?

Tynde tullebukser både til piger og drenge, så de dækker benene i solen. Rib foroven og elastik i benene. Ide?

Og så er der jo puden med armlæn til barnenvognen - et hit ;o)

Kom frit med jeres ideer og kommentarer. I kan se mere til det jeg laver på min blog: hulahejsa.blogspot.com

Tak fordi i læste med

Tjekkede lige dit hyggehjørne....Hold da op hvor er du kreativ og vild dygtig! Er det mulikgt at bestille sådan en barnevognsflyder? Synes den er super fin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

FjolleTrold

Fam. Rehder-Klok skriver:

Tjekkede lige dit hyggehjørne....Hold da op hvor er du kreativ og vild dygtig! Er det mulikgt at bestille sådan en barnevognsflyder? Synes den er super fin

Jep - du kan sende mig en mail hvor du skriver hvilket stof det skal være med, så producerer jeg en.

Glæder mig til at høre fra dig

karina@thorup-callesen.dk

Anmeld

21. maj 2011

FjolleTrold

FjolleTrold skriver:

Jep - du kan sende mig en mail hvor du skriver hvilket stof det skal være med, så producerer jeg en.

OG TAK FOR ROSEN

Anmeld

21. maj 2011

K.Rehder

FjolleTrold skriver:

Er hermed sendt afsted

Anmeld

23. maj 2011

FjolleTrold

Bagybag er på tegnebrættet  - det bliver en taske, hvor der er plads til et par bleer, 1 stofble, vådservietter, 1 lille tisseunderlag og 1 zinksalve. Jeg glæder mig til at komme igang med den og vil lave nogle i flere prisklasser afhængig af hvor mange detaljer der kommer på. JEG GLÆDER MIG

Solskærm til benene er også på tegnebrættet - det er svært at forklare hvordan og hvorledes. Men så snart jeg har designet et, der passer til de tanker jeg har, så smider jeg et billede.

Tak for jeres roser og inputs

Anmeld

23. maj 2011

Sakris

FjolleTrold skriver:

Bagybag er på tegnebrættet  - det bliver en taske, hvor der er plads til et par bleer, 1 stofble, vådservietter, 1 lille tisseunderlag og 1 zinksalve. Jeg glæder mig til at komme igang med den og vil lave nogle i flere prisklasser afhængig af hvor mange detaljer der kommer på. JEG GLÆDER MIG

Solskærm til benene er også på tegnebrættet - det er svært at forklare hvordan og hvorledes. Men så snart jeg har designet et, der passer til de tanker jeg har, så smider jeg et billede.

Tak for jeres roser og inputs

Det lyder spændende... Glæder mig til at se hvad du finder på :-)

Anmeld

1. juni 2011

Kaufie

Trækker lige denne frem i spotlyset - så andre af I idérige mødre kan give FjolleTrold ny inspiration 

Anmeld

30. september 2011

Sakris

Har du fået lavet nogle af tingene? Og har du billeder?

Anmeld

30. september 2011

FjolleTrold

Sakris skriver:

Har du fået lavet nogle af tingene? Og har du billeder?

Det kan du tro, at jeg har. Baggybag'en er i handel, sutteposer er lavet. Og jeg er i fuld gang med frugtposer. Men ikke hvilke som helst frugtposer! Inden i er der voksdug, så en most banan eller tomat bliver inde i posen - udenpå er der plads til at sætte et billede ind, så barnet selv kan finde sin frugtpose og så er den lukket med snørre-lukkere, så de selv kan åben og lukke den. Den er designet i samarbejde med min søster, der har næste 15 års erfaring fra børnehave og vuggestue.

Du kan se mere på mit site - http://fjolletrold.blogspot.com/

Jeg kan se, at billederne af sutteposerne og frugtposerne stadig ligger i kameraet.

Solskærmen til barnevognen venter jeg med til næste år ;o). Men ideen er stadig helt genial, hvis jeg selv skal sige det. Og så har jeg da også endnu en udgave af baggybag'en på tegnebrættet. Men ting tager tid

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2011

Sakris

FjolleTrold skriver:

Det kan du tro, at jeg har. Baggybag'en er i handel, sutteposer er lavet. Og jeg er i fuld gang med frugtposer. Men ikke hvilke som helst frugtposer! Inden i er der voksdug, så en most banan eller tomat bliver inde i posen - udenpå er der plads til at sætte et billede ind, så barnet selv kan finde sin frugtpose og så er den lukket med snørre-lukkere, så de selv kan åben og lukke den. Den er designet i samarbejde med min søster, der har næste 15 års erfaring fra børnehave og vuggestue.

Du kan se mere på mit site - http://fjolletrold.blogspot.com/

Jeg kan se, at billederne af sutteposerne og frugtposerne stadig ligger i kameraet.

Solskærmen til barnevognen venter jeg med til næste år ;o). Men ideen er stadig helt genial, hvis jeg selv skal sige det. Og så har jeg da også endnu en udgave af baggybag'en på tegnebrættet. Men ting tager tid

Ej, hvor er de blevet fine

Glæder mig til at se de næste ting også.

Lever du af det, eller når du det i fritiden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.