VNB skriver:
kan sagtens følge dig, vi fortalte heller ikke til nogen at vi prøvede....(de fleste ved faktisk stadig ikke at det tog os så lang tid, det var der ligesom ikke rigtig nogen grund til at fortælle bagefter synes vi...) Orkede ikke dengang vi prøvede, at folk skulle rende og spørge til det hele tiden, når man bare kunne fortælle gang på gang at det ikke blev i denne månede.. men så lige pludselig da vi aller mindst ventede det, skete det naturligt en dag! Nøj vi var lykkelige!!! 
Det går rigtig rigtig godt herhjemme med Lille Viktor! Han blir ½ år om 14 dage, så tiden går bare vildt stærk! Han har nu 2 tænder, kan sige mange mange lyde, triller rundt på både den ene og den anden måde, kan sidde op i højstol og spiser 3 ske-måltider om dagen!
synes sku lige jeg har født ham, og så lige pludselig så er han så stor!
hehe så bare vent, før du ser dig om sidder du med bebs i armene! Det passer da egentlig også vildt godt mht din eksamen! fedt at du lige når at blive færdig, og der er jo alligevel intet arbejde at få, så det er da meget praktisk at du skal på barsel
ellers forløber din graviditet godt?
Jeg regner med at komme op på skolen og ønske jer alle tillykke den dag i får beviset 
Nej sådan havde jeg det også, så der er mange er er blevet lidt overrasket over at vi stoppede med prævention for så længe siden
men også super skønt at det bare skete helt naturligt for jer også 
Ja hold da op det går stærkt, synes godt nok heller ikke det er længe siden du rendte rundt på AMA med stor mave på hehe
ved nu ikke om jeg synes tiden går stærkt, synes nok nærmere det går utrolig langsomt hehe
kan bare slet slet ikke vente med at holde bettemanden i armene 
Ja den går godt, de første 3 måneder var rigtig hårde, men nu er det kun positive oplevelser jeg har, så det er vidunderligt 
Det lyder rigtig godt, det synes jeg bestemt du skal gøre og tag endelig sønnen med så vi kan se hvor stor han er blevet 
Hvad med dig, hvordan gør du i forhold til at blive færdig, hvornår starter du igen??
Knus