Endelig gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Lisbeth1985

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Er helt ny herinde, og ville derfor lige afprøve debatten

Min kæreste og jeg er nu endelige gravide efter 2.5 års prøven og nu er det så endelig lykkedes for os  Vi var ellers lige blevet indkaldt til undersøgelse om fertilitet osv. så det er dejligt at det skete nu

Vi venter en lille dreng d. 23 sep. og kan bare slet slet ikke vente

Er bare så glad.. kan i alle have en super weekend

Knus

Velkommen til

Og et KÆMPE tillykke med den lille prins i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Janni.

Hej Trine

Velkommen til baby.dk. Håber du bliver glad for siden. Og stort tillykke med drengen 

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

ja det må helt bestemt være de fantastiske børn vi venter  dejligt med en lille prinsesse, hvor er det dejligt  

Glæder mig også til at følge dig, sjovt at kunne følges lidt med en, som har termin samme dag som en selv

Knus

Ja, det er ret sjovt, at vi lige har termin samme dag

Signe. herindefra har også termin den 23. september, og de venter deres 2. dreng, så nu er vi 3 Spændende hvem af os, der kommer først

Anmeld

21. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
TrineMine86 skriver:

Ej hvor fantastisk, mange gange tillykke med det  

er virkelig glad for at vi ikke skulle til at igennem alle mulige undersøgelser og behandlinger osv. Så vi er rigtig taknemmelige for at det bare lykkedes, selvom det tog lang tid

Knus

Ja, vi er også super glade for, at vi ikke skulle igennem møllen... jeg er en stor pige i forvejen og jeg aner ikke hvordan min krop ville ha reageret på hormoner og div....

Anmeld

23. maj 2011

VNB

Hej Trine!

HOV! Der kom lige pludselig et kendt ansigt frem hihi!

STORT tillykke med graviditeten!!! Anede slet ikk at i prøvede, og har gjort det så længe! Mogens og jeg prøvede selv i 2 år før det lykkes, så ved alt om hvilke følelser og tanker man går med - både mens man prøver, men også når det så endelig lykkes!!! Yepiiiiie

Håber du får en fantastisk graviditet, og bliver glad for at være her på baby.dk, det er en SKØN side!

Håber også at det går rigtig godt med BA skrivningen, følger jo lidt med hos de andre fra klassen og nyder at jeg har barsel hehe

mange kram fra Vinni.

Anmeld

23. maj 2011

TrineMine86

VNB skriver:

Hej Trine!

HOV! Der kom lige pludselig et kendt ansigt frem hihi!

STORT tillykke med graviditeten!!! Anede slet ikk at i prøvede, og har gjort det så længe! Mogens og jeg prøvede selv i 2 år før det lykkes, så ved alt om hvilke følelser og tanker man går med - både mens man prøver, men også når det så endelig lykkes!!! Yepiiiiie

Håber du får en fantastisk graviditet, og bliver glad for at være her på baby.dk, det er en SKØN side!

Håber også at det går rigtig godt med BA skrivningen, følger jo lidt med hos de andre fra klassen og nyder at jeg har barsel hehe

mange kram fra Vinni.

Hej Vinni

Mange tak for det, ja det er så skønt  Det er faktisk heller ikke noget vi har fortalt til andre, men vores lille hemmelig, også fordi jeg var overbevist om at jeg ikke kunne få børn, så er super glad for det lykkedes uden hjælp

Hvordan går det med dig og den lille? så jo et lille kort glimt af jer på skolen inden BA gik igang

Jamen vi er jo næsten ved at være færdige med BA, den skal afleveres her d. 6 så det bliver så dejligt..  for at det hele kommer til at forløbe godt, og så glæder jeg mig bare til at få sommerferie og efterfølgende barsel

Håber du har det godt, og dejligt at møde et kendt ansigt herinde

Knus Trine

Anmeld

23. maj 2011

VNB

TrineMine86 skriver:

Hej Vinni

Mange tak for det, ja det er så skønt  Det er faktisk heller ikke noget vi har fortalt til andre, men vores lille hemmelig, også fordi jeg var overbevist om at jeg ikke kunne få børn, så er super glad for det lykkedes uden hjælp

Hvordan går det med dig og den lille? så jo et lille kort glimt af jer på skolen inden BA gik igang

Jamen vi er jo næsten ved at være færdige med BA, den skal afleveres her d. 6 så det bliver så dejligt..  for at det hele kommer til at forløbe godt, og så glæder jeg mig bare til at få sommerferie og efterfølgende barsel

Håber du har det godt, og dejligt at møde et kendt ansigt herinde

Knus Trine

kan sagtens følge dig, vi fortalte heller ikke til nogen at vi prøvede....(de fleste ved faktisk stadig ikke at det tog os så lang tid, det var der ligesom ikke rigtig nogen grund til at fortælle bagefter synes vi...) Orkede ikke dengang vi prøvede, at folk skulle rende og spørge til det hele tiden, når man bare kunne fortælle gang på gang at det ikke blev i denne månede.. men så lige pludselig da vi aller mindst ventede det, skete det naturligt en dag! Nøj vi var lykkelige!!!

Det går rigtig rigtig godt herhjemme med Lille Viktor! Han blir ½ år om 14 dage, så tiden går bare vildt stærk! Han har nu 2 tænder, kan sige mange mange lyde, triller rundt på både den ene og den anden måde, kan sidde op i højstol og spiser 3 ske-måltider om dagen!  synes sku lige jeg har født ham, og så lige pludselig så er han så stor!  

hehe så bare vent, før du ser dig om sidder du med bebs i armene! Det passer da egentlig også vildt godt mht din eksamen! fedt at du lige når at blive færdig, og der er jo alligevel intet arbejde at få, så det er da meget praktisk at du skal på barsel  ellers forløber din graviditet godt?

Jeg regner med at komme op på skolen og ønske jer alle tillykke den dag i får beviset

Anmeld

23. maj 2011

TrineMine86

VNB skriver:

kan sagtens følge dig, vi fortalte heller ikke til nogen at vi prøvede....(de fleste ved faktisk stadig ikke at det tog os så lang tid, det var der ligesom ikke rigtig nogen grund til at fortælle bagefter synes vi...) Orkede ikke dengang vi prøvede, at folk skulle rende og spørge til det hele tiden, når man bare kunne fortælle gang på gang at det ikke blev i denne månede.. men så lige pludselig da vi aller mindst ventede det, skete det naturligt en dag! Nøj vi var lykkelige!!!

Det går rigtig rigtig godt herhjemme med Lille Viktor! Han blir ½ år om 14 dage, så tiden går bare vildt stærk! Han har nu 2 tænder, kan sige mange mange lyde, triller rundt på både den ene og den anden måde, kan sidde op i højstol og spiser 3 ske-måltider om dagen!  synes sku lige jeg har født ham, og så lige pludselig så er han så stor!  

hehe så bare vent, før du ser dig om sidder du med bebs i armene! Det passer da egentlig også vildt godt mht din eksamen! fedt at du lige når at blive færdig, og der er jo alligevel intet arbejde at få, så det er da meget praktisk at du skal på barsel  ellers forløber din graviditet godt?

Jeg regner med at komme op på skolen og ønske jer alle tillykke den dag i får beviset

Nej sådan havde jeg det også, så der er mange er er blevet lidt overrasket over at vi stoppede med prævention for så længe siden  men også super skønt at det bare skete helt naturligt for jer også

Ja hold da op det går stærkt, synes godt nok heller ikke det er længe siden du rendte rundt på AMA med stor mave på hehe   ved nu ikke om jeg synes tiden går stærkt, synes nok nærmere det går utrolig langsomt hehe  kan bare slet slet ikke vente med at holde bettemanden i armene

Ja den går godt, de første 3 måneder var rigtig hårde, men nu er det kun positive oplevelser jeg har, så det er vidunderligt

Det lyder rigtig godt, det synes jeg bestemt du skal gøre og tag endelig sønnen med så vi kan se hvor stor han er blevet

Hvad med dig, hvordan gør du i forhold til at blive færdig, hvornår starter du igen??

Knus

Anmeld

23. maj 2011

VNB

TrineMine86 skriver:

Nej sådan havde jeg det også, så der er mange er er blevet lidt overrasket over at vi stoppede med prævention for så længe siden  men også super skønt at det bare skete helt naturligt for jer også

Ja hold da op det går stærkt, synes godt nok heller ikke det er længe siden du rendte rundt på AMA med stor mave på hehe   ved nu ikke om jeg synes tiden går stærkt, synes nok nærmere det går utrolig langsomt hehe  kan bare slet slet ikke vente med at holde bettemanden i armene

Ja den går godt, de første 3 måneder var rigtig hårde, men nu er det kun positive oplevelser jeg har, så det er vidunderligt

Det lyder rigtig godt, det synes jeg bestemt du skal gøre og tag endelig sønnen med så vi kan se hvor stor han er blevet

Hvad med dig, hvordan gør du i forhold til at blive færdig, hvornår starter du igen??

Knus

Jeps jeg tager helt sikkert knægten med op på skolen når det er! De andre hungrer jo også efter at se ham igen hihi

Det er godt at høre at du har det dejligt  og kan godt forstå at tiden lige nu virker til at gå langsom... men bare vent! Jeg tænkte det samme dengang... troede jo aldrig jeg ville blive færdig på AMA og gå på barsel med den kæmpe mave haha men så var jeg lige pludselig færdig, med 3 uger til termin og så gik tiden bare stærk, og har gjort det lige siden

Jamen jeg holder barsel indtil Nov. i år, så starter jeg jo bare op på modul 12 og kører videre med holdet der startede et år efter mig... så jeg blir lige præcis færdig 1 år efter jer andre  næste år ved denne tid sidder jeg og skriver BA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.