Endelig gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Ka+Ma=Be

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Er helt ny herinde, og ville derfor lige afprøve debatten

Min kæreste og jeg er nu endelige gravide efter 2.5 års prøven og nu er det så endelig lykkedes for os  Vi var ellers lige blevet indkaldt til undersøgelse om fertilitet osv. så det er dejligt at det skete nu

Vi venter en lille dreng d. 23 sep. og kan bare slet slet ikke vente

Er bare så glad.. kan i alle have en super weekend

Knus

Først og fremmest rigtig mange gange tillykke med graviditeten Og så hjertelig velkommen til siden!

Du må næsten lige kigge forbi vores mødregruppe (3. kvartal) Jeg har selv termin 10. september - også med en lille dreng!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Stort tillykke med graviditeten...

Kender selv alt til det, da vi var 3½ år om vores... endelig skete det sidste år og idag har vi lille mathias... vi har dog en stor dreng som idag er 6 år sammen også...

Vi skulle også til og i behandling, da jeg har pco... men inden vi skulle ind til vores samtale, så ville jeg lige teste og vupti så var jeg sørme gravid...

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde, da her en masse dejlige mennesker....

Anmeld

21. maj 2011

Maalene

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Min kæreste og jeg er nu endelige gravide efter 2.5 års prøven og nu er det så endelig lykkedes for os  Vi var ellers lige blevet indkaldt til undersøgelse om fertilitet osv. så det er dejligt at det skete nu

Knus

Stort tillykke med prinsen i maven

Og sikke da en helt fantastisk dag du har termin - har selv termin den 23. september, og venter en pige, så kan kun være et par fantastiske børn vi får

Glæder mig til at følge dig, og velkommen på baby.dk - men pas på, du ender med at blive afhængig

Anmeld

21. maj 2011

Rebecca55

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Knus

Velkommen til og stort tillykke med den lille prins...

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

Katte87 skriver:

Først og fremmest rigtig mange gange tillykke med graviditeten Og så hjertelig velkommen til siden!

Du må næsten lige kigge forbi vores mødregruppe (3. kvartal) Jeg har selv termin 10. september - også med en lille dreng!

Mange tak og i lige måde

Jamen jeg vil da følge dit råd og kigge forbi denne mødregruppe, det lyder da spændende

Knus

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

Mathias Villads skriver:

Stort tillykke med graviditeten...

Kender selv alt til det, da vi var 3½ år om vores... endelig skete det sidste år og idag har vi lille mathias... vi har dog en stor dreng som idag er 6 år sammen også...

Vi skulle også til og i behandling, da jeg har pco... men inden vi skulle ind til vores samtale, så ville jeg lige teste og vupti så var jeg sørme gravid...

Håber du bliver rigtig glad for at være herinde, da her en masse dejlige mennesker....

Ej hvor fantastisk, mange gange tillykke med det  

er virkelig glad for at vi ikke skulle til at igennem alle mulige undersøgelser og behandlinger osv. Så vi er rigtig taknemmelige for at det bare lykkedes, selvom det tog lang tid

Knus

Anmeld

21. maj 2011

B&J

hej og velkommen til og hjertelig tillykke med jeres dreng og hvor er det bare fantastiske i er blevet gravide efter så lang tid

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

Maalene skriver:

Stort tillykke med prinsen i maven

Og sikke da en helt fantastisk dag du har termin - har selv termin den 23. september, og venter en pige, så kan kun være et par fantastiske børn vi får

Glæder mig til at følge dig, og velkommen på baby.dk - men pas på, du ender med at blive afhængig

ja det må helt bestemt være de fantastiske børn vi venter  dejligt med en lille prinsesse, hvor er det dejligt  

Glæder mig også til at følge dig, sjovt at kunne følges lidt med en, som har termin samme dag som en selv

Knus

Anmeld

21. maj 2011

Mormilla

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Knus

Stort tillykker med at du venter en dejlig dreng og velkommen til baby.dk. håpber du bliver glad for at være hder inde, det er jeg

Anmeld

21. maj 2011

MinWilliam

Velkommen til siden

Stort tillykke med den lille dreng i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.