Endelig gravid :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.734 visninger
38 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

TrineMine86

Hai alle på Baby.dk

Er helt ny herinde, og ville derfor lige afprøve debatten

Min kæreste og jeg er nu endelige gravide efter 2.5 års prøven og nu er det så endelig lykkedes for os  Vi var ellers lige blevet indkaldt til undersøgelse om fertilitet osv. så det er dejligt at det skete nu

Vi venter en lille dreng d. 23 sep. og kan bare slet slet ikke vente

Er bare så glad.. kan i alle have en super weekend

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Frøken J.

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Min kæreste og jeg er nu endelige gravide efter 2.5 års prøven og nu er det så endelig lykkedes for os  Vi var ellers lige blevet indkaldt til undersøgelse om fertilitet osv. så det er dejligt at det skete nu

Knus

Nej hvor er det fantastisk for jer efter så lang tid! STORT tillykke herfra  

Anmeld

21. maj 2011

Frejsmor

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Knus

Velkommen til og stort tillykke med den lille dreng!! 

Det er så dejligt at høre solstrålehistorierne om folk der endelig får drømmen opfyldt, efter så lang tids venten..

Jeg selv og kæresten måtte også vente i en del tid inden vi fik drømmen opfyldt, og nu venter vi os en lille dreng d. 25 sep..

Jeg håber du bliver glad for at være herinde..

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

Hai alle på Baby.dk

Knus

Kæmpe stort tillykke.... 

Vi kommer til at følges ad... Har selv termin 19. september og venter en pige mere... 

Velkommen til baby.dk - Håber du bliver glad for at være her... 

Anmeld

21. maj 2011

Moderator

Profilbillede for Moderator

Velkommen til baby.dk

Håber du bliver glad for at være her. Her er lidt for enhver smag - men mest om børn

Tillykke med graviditeten! Det er fantastisk, når det endelig lykkes. Vi venter vores 1. barn om en måned, efter 3 års prøven. Vi fik en hjælpende hånd fra behandling, det var åbenbart det der skulle til.

Lurede din profil, og kan se vi begge har udsigt til firkløveret i næste måned. Held og lykke

Har du spørgsmål er du velkommen til at spørge.

Venligst Kitty, moderator på baby.dk

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

Tak skal i have

Og tillykke med jeres små mirakler i maven også, hvor er det bare vidunderligt at kunne dele disse glæder med andre i samme lykkelige situation

Jeg kan se i har sådan nogle flotte "Ticker" eller hvad det hedder i bunden af jeres svar, og kan ikke helt finde ud af at få det til at virke er der en af jer den forklare min hjerne, hvordan det skal gøres?? hehe..

Knus

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Hvilken Ticker vil du gerne have? der er forskellige hjemmesider med dem.. 

www.minticker.dk 

www.lilypie.com 

Er dem jeg kender... 

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

jamen har været inde op min ticker, og har fået lavet en, men så ved jeg ikke helt hvordan jeg får den herind

Anmeld

21. maj 2011

TrineMine86

der er 4 forskellige koder, hvilken skal jeg bruge og hvor skal jeg sætte den hen  det er vidst det der går helt gsalt for mig hehe

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

TrineMine86 skriver:

jamen har været inde op min ticker, og har fået lavet en, men så ved jeg ikke helt hvordan jeg får den herind

Okey.. 

Du skal bruge html koden når du har lavet tickeren... 

Derefter går du i ret profil, som står lidt småt lige under dit brugernavn øverst venstre hjørne.. 

Derefter går du ind i signatur - og klikker på html ikonet i tekst boksen og indsætter koden der og trykker gem. 

Så skulle det virke... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.