Kraftige mens smerter uge 6, dvs. 5+3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Jeps, glæder mig til en update

Nu kan jeg se du venter tvillinger.. havde du også den konstante uro agtig hele tiden?

Det er kun når jeg lægger på ryggen den ikke er der, ellers er den der hele tiden... Lægen sagde det var normalt, og især når der tvillinger.. Min mave er jo kun i uge 6, og jeg ligner en der i uge 14-16 stykker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Annemor...

Kofoed33 skriver:

Jeg begynder og tænke plukveer. Dem har man hele graviditeten, men nogle ligger overhovedet ikke mærke til dem (deriblandt mig), andre mærker dem meget tidligt. Jeg tør ikke sige om det er det, da jeg ikke selv har lagt mærke til dem.

Men det med flødebollerne kender jeg alt for godt til - så også gravid ud i noget tøj allerede i 10. uge, så måske er det "bare" tvillinger

Jeg tror nu det er en mere konstant smerte, hvis det er en graviditet udenfor livmoder, jeg synes dog, du skulle gøre opmærksom på muligheden, ligeså vel som det måske bare er "ligegyldige" smerter eller tvillingerelateret smerter.

Det lyder lige som mig, så må jeg se om jeg også venter tvillinger. Har dog ikke smerter men hold da op hvor er jeg stor

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Nu kan jeg se du venter tvillinger.. havde du også den konstante uro agtig hele tiden?

Det er kun når jeg lægger på ryggen den ikke er der, ellers er den der hele tiden... Lægen sagde det var normalt, og især når der tvillinger.. Min mave er jo kun i uge 6, og jeg ligner en der i uge 14-16 stykker..

Jeg lagde slet ikke mærke til sådan noget, men da jeg er stor i forvejen, har jeg noget ala det i forvejen, så måske derfor.

Men jeg var tidlig oppustet, maven spændte og hold da op en kvalme. Min mistænke var slet ikke, at der var to, men alting går så hurtigt, når man venter tvillinger. Symtomerne starter gerne tidligere, testen er bare positiv - ingen tvivl. Og ligamentsmerter er ens følgesvend...

Og alles graviditeter er forskellige, så min erfraring er måske anerledes end din måske bliver.

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Annemor... skriver:

Det lyder lige som mig, så må jeg se om jeg også venter tvillinger. Har dog ikke smerter men hold da op hvor er jeg stor

Uhh, så kan det være i to vil følges meget godt ad

Hvornår skal du afsted til scanning? kan det passe jeg lige læste et var på onsdag?

Anmeld

22. maj 2011

Annemor...

Kofoed33 skriver:

Uhh, så kan det være i to vil følges meget godt ad

Hvornår skal du afsted til scanning? kan det passe jeg lige læste et var på onsdag?

Jeg skal til scanning på onsdag, så det bliver spændende

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Annemor... skriver:

Uhhh, spændende..

Har du også  konstant uro, og en masse ligamentssmerter?? Hvor langt er du henne?

Anmeld

22. maj 2011

Annemor...

Jeg har ingen smerter overhovedet, jeg er bare stor, jeg kunne jo være i uge 25 eller sådan noget og jeg er i uge 13

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Annemor... skriver:

Jeg skal til scanning på onsdag, så det bliver spændende

Held og lykke

Anmeld

22. maj 2011

Annemor...

Kofoed33 skriver:

Held og lykke

Tak  Glæder mig som et lille barn til juleaften -  håber alt er som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.