Kraftige mens smerter uge 6, dvs. 5+3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Tak for svar.

tager den med ro, for har brug for meget hvile kan jeg mærke..

Det strækker forfærdelig meget i min hud i sidderne, simpelthen så ømt , og der er så meget "uro" i min mave, ikke at det gør ondt eller noget, men bare som om min mave arbejder konstant på at udvide sig og blive større..

Håber godt nok ikke det en graviditet udenfor livmoderen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tak for svar.

tager den med ro, for har brug for meget hvile kan jeg mærke..

Det strækker forfærdelig meget i min hud i sidderne, simpelthen så ømt , og der er så meget "uro" i min mave, ikke at det gør ondt eller noget, men bare som om min mave arbejder konstant på at udvide sig og blive større..

Håber godt nok ikke det en graviditet udenfor livmoderen..

Hmm det lyder lidt ligesom starten på min nuværende graviditet.. Det havde jeg niv og jag (som gik over efter et sekundt) og maven blev hurtig anspændt, fuld (sådan men har det efter maden juleaften)  - det har den så også været lige siden.

Hvor længe vare smerterne?

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hmm det lyder lidt ligesom starten på min nuværende graviditet.. Det havde jeg niv og jag (som gik over efter et sekundt) og maven blev hurtig anspændt, fuld (sådan men har det efter maden juleaften)  - det har den så også været lige siden.

Hvor længe vare smerterne?

Føler (og det ser ud som om) at jeg har spist 15 flødebolle kasser for meget..

De varer måske højst et minut er mibn gæt, måske højst et halvt, det føles dog som 10-15 min, men det er det ikke overhovedet.. De kommer altid om morgen/formiddagen..

Jeg bliver sku helt nervøs for om det kan være en graviditet udenfor livmmoderen...

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Nårh, ringede til lægevagten.. Hun sagde at var det graviditet udenfor livmoderen, så ville jeg altså bløde.. Hun synes mere det lød til jeg havde blærebetædelse, eller tvillinger Hope not... Det var ikke lige med i mine planer, så får jeg et chok

Men, vi kører derind nu om lidt, også skal jeg nok opdatere Jer...

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Nårh, ringede til lægevagten.. Hun sagde at var det graviditet udenfor livmoderen, så ville jeg altså bløde.. Hun synes mere det lød til jeg havde blærebetædelse, eller tvillinger Hope not... Det var ikke lige med i mine planer, så får jeg et chok

Men, vi kører derind nu om lidt, også skal jeg nok opdatere Jer...

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Så har jeg været ved lægevagten, og der er ingen blærebetændelse, eller tegn på graviditet udenfor livmoderen eller andet, næh, deres bedste bud var at det var tvillinger

Så det bliver spændende at skulle til scanning d. 1 juni. Men, ro go atter ro, det var beskeden.. Så nu må vi se Men, det var helt normalt ellers med ligamentsmerter...

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Føler (og det ser ud som om) at jeg har spist 15 flødebolle kasser for meget..

De varer måske højst et minut er mibn gæt, måske højst et halvt, det føles dog som 10-15 min, men det er det ikke overhovedet.. De kommer altid om morgen/formiddagen..

Jeg bliver sku helt nervøs for om det kan være en graviditet udenfor livmmoderen...

Jeg begynder og tænke plukveer. Dem har man hele graviditeten, men nogle ligger overhovedet ikke mærke til dem (deriblandt mig), andre mærker dem meget tidligt. Jeg tør ikke sige om det er det, da jeg ikke selv har lagt mærke til dem.

Men det med flødebollerne kender jeg alt for godt til - så også gravid ud i noget tøj allerede i 10. uge, så måske er det "bare" tvillinger

Jeg tror nu det er en mere konstant smerte, hvis det er en graviditet udenfor livmoder, jeg synes dog, du skulle gøre opmærksom på muligheden, ligeså vel som det måske bare er "ligegyldige" smerter eller tvillingerelateret smerter.

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Så har jeg været ved lægevagten, og der er ingen blærebetændelse, eller tegn på graviditet udenfor livmoderen eller andet, næh, deres bedste bud var at det var tvillinger

Så det bliver spændende at skulle til scanning d. 1 juni. Men, ro go atter ro, det var beskeden.. Så nu må vi se Men, det var helt normalt ellers med ligamentsmerter...

Hov, den havde jeg ikke lige læst - SPÆNDENDE

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

Kofoed33 skriver:

Hov, den havde jeg ikke lige læst - SPÆNDENDE

Jamen, det er meget spændende.. Men, skal til læge imorgen, også må vi se

men, ligamentsmerter og det jo helt normal..

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jamen, det er meget spændende.. Men, skal til læge imorgen, også må vi se

men, ligamentsmerter og det jo helt normal..

Jeps, glæder mig til en update

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.