Kraftige mens smerter uge 6, dvs. 5+3..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

45.650 visninger
28 svar
1 synes godt om
21. maj 2011

Anonym trådstarter

Er det normalt???

behøver det betyde at vi er ved at miste?

De var virkelige slemme, MEN jeg er Virkelig også blevet meget stor på en uge.. HOLD da op.. Er anden gangs gravid og kan sku ikke huske alt det der...

Vi kæmpede i 20 mdr.. Vil ikke miste spiren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Er det normalt???

behøver det betyde at vi er ved at miste?

De var virkelige slemme, MEN jeg er Virkelig også blevet meget stor på en uge.. HOLD da op.. Er anden gangs gravid og kan sku ikke huske alt det der...

Vi kæmpede i 20 mdr.. Vil ikke miste spiren...

Hvis ikke du bløder, er det nok bare dumme, ubehagelige ligamentsmerter 

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Hvis ikke du bløder, er det nok bare dumme, ubehagelige ligamentsmerter 

Jeg bløder ikke.

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

De forsvinder hurtigt igen,og er kun om morgenen, de fleste dage, bare sådan meget lette. Det somom, også her til morgen, at når jeg har slået en prut, så det ovre.

Anmeld

21. maj 2011

Carl-Emil's mor

Jeg er 6+3 idag og jeg kan også få det sådan nogle gange do mest mellem 4+5-5+6 men kommer med garanti igen jeg er første gang så var også ved at blive rimelig nervøs første gang det skete

Anmeld

21. maj 2011

Anonym trådstarter

Ja, de går hurtigt ovre

Man, er vel bare nervbøs, fordi man har ønsket det så længe..

Anmeld

21. maj 2011

Isabella_mor

ja jeg kan også kun sige at det er ligamentsmerter, og de er møg irriterende... men det er ufarligt..

Anmeld

21. maj 2011

Kofoed.

Nu tænker jeg lidt, kan det være tvillinger eller en graviditet udenfor livmoder? Det kan i hvert fald forklare meget stærke smerter og hurtig voksende mave.

Hvis det bliver ved, så ville jeg kontakte lægen mandag, bare for at være på den sikre side.

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Synes også det lyder som ligamentsmerter, men en skriver tidligere kunne det måske også være en graviditet udenfor livmoderen eller tvillinger... 

Så hvis det fortsætter sådan, vil jeg ringe til lægen mandag... 

Anmeld

21. maj 2011

baby012

Jeg er 7+5 idag .

Jeg har igennem hele denne graviditet haft sådan nogen smerter.  føles som mens smerter, 

men så længe du ikke bløder, er der ingen farer men du bør nok tage den med ro de første 12 uger (sagde min læge til mig) hvis smerterne ikke stopper inden uge 6.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.