Tossede spørgsmål..en tråd for sjov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Hvor er det, at man vågner helt op efter at have børstet tænder, når nu man lige har ligget og slumret dybt på sofaen? (Man er jo skidetræt!)

Den kender jeg... Men ikke svaret... 

Oplever det tit her... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ranarupta

MoarJ skriver:

Den kender jeg... Men ikke svaret... 

Oplever det tit her... 

Den virker i hvert fald altid på mig

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Ranarupta skriver:

Den virker i hvert fald altid på mig

Det er faktisk meget belastende, når man bare gerne vil sove... 

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Hvorfor er det, at man vågner helt op efter at have børstet tænder, når nu man lige har ligget og slumret dybt på sofaen? (Man er jo skidetræt!)

Det er vel i grunden ret logisk..du ville også vågne helt op, hvis du lige gik udenfor og tissede med vovse og den slags.
Du vågner ganske enkelt fordi man ikke kan koncentrere sig om at børste tænder halvsovende. Godt nok er det en veltillært funktion, men man skal alligevel have focus på en hel del ting, når den funktion udføre..og..så får man også frisk vand og en smag ind i munden, der stimulerer sanserne..og derfor vågner man op

Anmeld

21. maj 2011

Ranarupta

SussieThyssen skriver:

Det er vel i grunden ret logisk..du ville også vågne helt op, hvis du lige gik udenfor og tissede med vovse og den slags.
Du vågner ganske enkelt fordi man ikke kan koncentrere sig om at børste tænder halvsovende. Godt nok er det en veltillært funktion, men man skal alligevel have focus på en hel del ting, når den funktion udføre..og..så får man også frisk vand og en smag ind i munden, der stimulerer sanserne..og derfor vågner man op

Ja, dén med at stimulere sanserne er jo forståelig! Den havde jeg slet ikke tænkt over. *barselshjerne*

Tak, Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Ranarupta

MoarJ skriver:

Det er faktisk meget belastende, når man bare gerne vil sove... 

MEGET!! 

Anmeld

21. maj 2011

Nessie

Hvorfor lander det jeg taber, ALTID på min højre storetå? 

Anmeld

21. maj 2011

SussieThyssen

Ranarupta skriver:

Ja, dén med at stimulere sanserne er jo forståelig! Den havde jeg slet ikke tænkt over. *barselshjerne*

Tak, Sussie

Så lidt vense

Anmeld

21. maj 2011

.....

Uh, jeg har et spørgsmål til..

Hvorfor er det at nogen sover let og andre sover tungt?

Anmeld

21. maj 2011

grøn · ært

Okay.. Så har jeg også et spørgsmål..

Hvorfor siger vi, at astronauter rejser ud i rummet?? Når vi allerede er ude i rummet.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.