Tossede spørgsmål..en tråd for sjov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.564 visninger
40 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

SussieThyssen

I kender sikkert det med at man pludseligt står i en eller anden situation og pludseligt falder der en et tosset spørgsmål ind..ikke fordi man egentligt forventer nogensinde at få svar på det..selvom det da kunne være fedt nok.

Så..lad os bruge denne tråd til alle mulige tossede spørgsmål..og er der så ind imellem en der kan svare..så vil det da være alle tiders.

Jeg lægger ud.

Hvordan kan det være at fisk altid smager meget mere af fisk dagen efter, når man spiser det som rester..og det værste af det..at man bøvser så enormt af det..med fiskesmag???
Må indrømme at jeg som ellers elsker fisk under næsten alle former (undtagen sushi)..jeg bryder mig altså ikke ret meget om dagen-derpå-fisk.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

celkt

Jeg har også et...

Hvordan kan det være, at når man først er begyndt at tabe ting på gulvet, og slå tæerne mod stoleben, og knalde hovedet ind i skabshjørnerne, - hvorfor fortsætter det så resten af dagen indtil man går i seng??...

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

Hvordan kan det være at stanniolen straks begynder at drille når jeg tænker over at det skal den bare ikke i dag

Anmeld

20. maj 2011

Mi

SussieThyssen skriver:

I kender sikkert det med at man pludseligt står i en eller anden situation og pludseligt falder der en et tosset spørgsmål ind..ikke fordi man egentligt forventer nogensinde at få svar på det..selvom det da kunne være fedt nok.

Så..lad os bruge denne tråd til alle mulige tossede spørgsmål..og er der så ind imellem en der kan svare..så vil det da være alle tiders.

Jeg lægger ud.

Hvordan kan det være at fisk altid smager meget mere af fisk dagen efter, når man spiser det som rester..og det værste af det..at man bøvser så enormt af det..med fiskesmag???
Må indrømme at jeg som ellers elsker fisk under næsten alle former (undtagen sushi)..jeg bryder mig altså ikke ret meget om dagen-derpå-fisk.

Kærligst
Sussie

Hehe ja det med fisken er god nok. Jeg har et par veninder som laver sushi og de siger at fisken ikke må smage af fisk, for så er den ikke frisk, men ved ikke hvorfor.

Lige et spørgsmål jeg ofte stiller mig selv: Hvorfor har jeg opdraget mine piger til at tænke selvstændigt og ikke nødvendigvis være autoritetstro???? Det er faktisk møgbøvlede at have piger på 7 år som ikke bare tager dit ord for gode varer, at den simple grund at du er mor og ved alt

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

TaHoMo<3 skriver:

Hvordan kan det være at stanniolen straks begynder at drille når jeg tænker over at det skal den bare ikke i dag

Jeg har det på den måde med film LOL

Anmeld

20. maj 2011

Nessie

Hvorfor lander madder altid med pålægget/marmeladen nedad?

Anmeld

20. maj 2011

Lady Marion <3

SussieThyssen skriver:

Jeg har det på den måde med film LOL

Også her   Øv det er noget P.. at bruge sin tid på .

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Hvordan kan det være at selv små babyer tror, at noget man gør er en tradition bare fordi man har brudt rytmen EN eneste gang ??
Som fx det at vågne kl halv 11 om aftenen en uge i træk, blot fordi man en gang kl halv 11 blev nødt til at hive dem ud af sengen og køre svigermor på stationen.

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

Hvorfor taber jeg ALTID de skarpeste knive vi har herhjemme? De lander stensikkert hver gang lige ved siden af min fod eller imellem fødderne... 

Anmeld

20. maj 2011

trunte89

Jeg har også noget jeg kom til at tænke over forleden.

Hvorfor hedder det at vaske op. Hvorfor ikke ned?
Og man siger fx vaske badeværelset ned. Hvorfor ikke op?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.