Tossede spørgsmål..en tråd for sjov!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

*Toffee*

SussieThyssen skriver:

I kender sikkert det med at man pludseligt står i en eller anden situation og pludseligt falder der en et tosset spørgsmål ind..ikke fordi man egentligt forventer nogensinde at få svar på det..selvom det da kunne være fedt nok.

Så..lad os bruge denne tråd til alle mulige tossede spørgsmål..og er der så ind imellem en der kan svare..så vil det da være alle tiders.

Jeg lægger ud.

Hvordan kan det være at fisk altid smager meget mere af fisk dagen efter, når man spiser det som rester..og det værste af det..at man bøvser så enormt af det..med fiskesmag???
Må indrømme at jeg som ellers elsker fisk under næsten alle former (undtagen sushi)..jeg bryder mig altså ikke ret meget om dagen-derpå-fisk.

Kærligst
Sussie

God tråd!

Jeg har et super godt spørgsmål og hvis der er nogle der kan svare på det vil jeg blive meget glad.

Leger bænkebider babyer/børn?

Og ja, det er helt seriøst et spørgsmål jeg har tænkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

SussieThyssen

MoarJ skriver:

Frygter virkelig den dag det sker på selve foden/fødderne! 

Kan jo være du har et skjult knivkastergen

Anmeld

20. maj 2011

Ranarupta

Toffi skriver:

God tråd!

Jeg har et super godt spørgsmål og hvis der er nogle der kan svare på det vil jeg blive meget glad.

Jeg tror, at jeg er fatsvag... 
Jeg forstår ganske enkelt slet ikke, hvad du mener  

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Kan jo være du har et skjult knivkastergen

Ja du siger noget... 

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

Ranarupta skriver:

Så er jeg også fatsvag  for det gjorde jeg heller ikke

Anmeld

20. maj 2011

*Toffee*

Ranarupta skriver:

Leger bænkebidere når de er børn?

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

Toffi skriver:

God tråd!

Se det tror jeg nu at jeg kan svare dig på.

Nej..det er vist ret beviseligt, at insekter ikke leger..ikke engang edderkoppebørn, selvom de er i "børnehave"

Men tanken er da sød.
Insekter er styret af genetisk viden og feromoner, men en egentlig intelligens er de ikke i besiddelse af.
Fisk er iøvrigt heller ikke i stand til det med undtagelse af enkelte arter, som fx karper, men de hører så også til de få fiskearter, der har en ret stor hjerne i forhold til andre fiskearter.

Anmeld

20. maj 2011

Ranarupta

Toffi skriver:

Leger bænkebidere når de er børn?

Haha, nåhh...

Nej, det tror jeg faktisk ikke.  

Anmeld

20. maj 2011

Ranarupta

Hvorfor er det, at man vågner helt op efter at have børstet tænder, når nu man lige har ligget og slumret dybt på sofaen? (Man er jo skidetræt!)

Anmeld

20. maj 2011

*Toffee*

SussieThyssen skriver:

Se det tror jeg nu at jeg kan svare dig på.

Nej..det er vist ret beviseligt, at insekter ikke leger..ikke engang edderkoppebørn, selvom de er i "børnehave"

Men tanken er da sød.
Insekter er styret af genetisk viden og feromoner, men en egentlig intelligens er de ikke i besiddelse af.
Fisk er iøvrigt heller ikke i stand til det med undtagelse af enkelte arter, som fx karper, men de hører så også til de få fiskearter, der har en ret stor hjerne i forhold til andre fiskearter.

Arhhh tak  Dejligt at der rent faktisk var et svar. Så behøver jeg ikke bryde min hjerne med det  He he..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.