Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

FrkT

Jens er 7½ år ældre end mig, og det passer super fint for os. Der er 10 års forskel på mine forældre, og det har jeg aldrig mærket det store til. Kender flere hvor der er meget stor aldersforskel på, helt op til 27 år. Så jeg synes da bestemt du skal springe ud i det, for kærlighed har altså ingen alder. Det var jo noget andet hvis det var ham der var 31 og du så var 12. Men når I begge er voksne mennesker så ser jeg intet forkert i det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

LauraLW

hmmm... ja, det kan godt være man skulle prøve det af :-)

Anmeld

20. maj 2011

Carina1977

Der var 8½ år imellem mig og min kæreste, han 41 år og jeg var 33 år, og det var ikke alders-forskellen, der gjorde at vi gik fra hinanden på daværende tidspunkt.

Jeg synes ikke man kan sætte alder på kærlighed. Man skal selvfølgelig tænke på det der med at få børn.....men i vores situation gjorde det ikke noget, da jeg ikke synes en mand er for gammel til at få børn i starten af 40´erne. det er mere os kvinder, der er en udløbsdato på, når vi snakker om at kunne få børn. Selvfølgelig en mand på 50 år, ville blive en noget gammel far med tiden....men det kommer jo også an på, hvordan man har det med det.

Men følg dit hjerte....det er det bedste råd jeg kan give dig

Anmeld

20. maj 2011

Lillefe

LauraLW skriver:

Det er nemlig lige præcis sådan noget jeg tænker...

Jeg står ikke og skal have flere børn lige nu, men jeg vil da ikke udelukke det i fremtiden.

Han er 50, og har børn i forvejen. - Han jokede med at vi bare skulle skynde os med at få et nu, for han var jo stadig ung endnu...

Men stadig... har det sgu lidt svært ved tanken hehe, han kunne jo i princippet være min far

Min farvar 54 da han fik den sidste der er 10 i mellem ham og hans kone..

Anmeld

20. maj 2011

foto på lærred

For mig tror jeg, at det ville komme an på hvor jeg selv var i mit liv. Var jeg f.eks 34 og gerne ville stifte familie og børn, så ville jeg måske overveje det lidt mere hvis jeg mødte en mand på 54 år (mht børn osv) Men hvis man bliver forelsket så bliver man forelsket, så det er svært at sige før man står i situationen tror jeg.

Anmeld

20. maj 2011

Fenja09

Personligt er jeg ligeglad med, hvem folk vælger at dele deres liv med, uanset alderen - men jeg ville aldrig selv date en mand som var på alder med mine forældre...synes ikke at det gør noget at der er nogle år i mellem, men ville ikke bryde mig om at der f.eks var 20 års forskel på min mand og jeg...

Hvis du selv synes det er fint med aldersforskellen, så skal du da gøre det

/Fenja

Anmeld

20. maj 2011

Frk Mig

Jeg ville gøre det .. Om ikke andet kan det jo være i får et super godt venskab ud af det ..

Anmeld

20. maj 2011

Kløver

hm tja 10 år tror jeg måske ikke er så stort igen, kommer an på hvad alder yngste/ældste har, men er svært at sige for er også meget individuelt, men synes så 15-20 er lige over grænsen

Anmeld

20. maj 2011

SussieThyssen

LauraLW skriver:

Hvad er jeres holdning til en stor aldersforskel i et parforhold?

Jeg er ikke på vej ind i et nyt forhold lige pt, men er blevet inviteret på date af en mand der er 19 år ældre end mig... han ligner dog en på 40, men stadig...

Har aldrig skulle forholde mig til denne "problematik" før, så vil da lige høre jeres erfaringer og meninger om dette.

Laura

jeg kan overhovedet ikke se det er noget problem..hverken den ene eller den anden vej.

Jeg er 13 år ældre end min mand.
Min far var 15 år ældre end min mor.
Min onkel var 17 år ældre end min faster.
Min fars moster var 19 år ældre end hans onkel.
Så i vores familie..er det uden betydning.

Kærligst
Sussie

Anmeld

21. maj 2011

Darling<3

Aldren er bare et tal, ikke andet.. Jeg er selv 23 og min mand er 36, lige om lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.