Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.535 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

LauraLW

Hvad er jeres holdning til en stor aldersforskel i et parforhold?

Jeg er ikke på vej ind i et nyt forhold lige pt, men er blevet inviteret på date af en mand der er 19 år ældre end mig... han ligner dog en på 40, men stadig...

Har aldrig skulle forholde mig til denne "problematik" før, så vil da lige høre jeres erfaringer og meninger om dette.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

lukasmor

LauraLW skriver:

Jeg er ikke på vej ind i et nyt forhold lige pt, men er blevet inviteret på date af en mand der er 19 år ældre end mig... han ligner dog en på 40, men stadig...

Har aldrig skulle forholde mig til denne "problematik" før, så vil da lige høre jeres erfaringer og meninger om dette.

Laura

Jeg fylder 23 her i næste måned og min kæreste er 32 og vi svinger rigtig godt sammen så helt ærligt kommer det slet ikke an på alderen efter min mening Hvis han er interessant så giv det en chance

Anmeld

20. maj 2011

Fru Aagaard

Har ingen problemer med aldersforskel, da der er 13 år mellem mig og min mand.

Kærlighed har ingen alder, så længe i også har det fint med det

Anmeld

20. maj 2011

liwsmor

LauraLW skriver:

Laura

jeg ville sige jeg ville tag på den, og siger "fuck" aldre.. min kæreste og jeg er der 10 års forskel på, og vi snakkede også om det i starten da vi bare havde noget kørende. men nu tænker vi slet ikke på det nu kører det bare som alle andre forhold hvor der kun 1 måned forskel ..

jeg syntes du skal tag på daten, det kan jo altid blive til god ven måske

Anmeld

20. maj 2011

Muffinmus

kommer an på hvor man er i livet...

Der er 13 års forskel på min mor og far og det har jeg aldrig bemærket:-)

Men har du fået de børn du skal have i fremtiden, så er det vel bare om at prøve sig frem, for han er jo nok ved at være liiige gammel nok til at skule være far:-)

Anmeld

20. maj 2011

Mira0911

LauraLW skriver:

Laura

Jeg kan bestemt ikke se noget forkert i dette... 

Det er ikke alderen der tæller... Men det indre... 

Anmeld

20. maj 2011

LauraLW

MariaE skriver:

kommer an på hvor man er i livet...

Der er 13 års forskel på min mor og far og det har jeg aldrig bemærket:-)

Men har du fået de børn du skal have i fremtiden, så er det vel bare om at prøve sig frem, for han er jo nok ved at være liiige gammel nok til at skule være far:-)

Det er nemlig lige præcis sådan noget jeg tænker...

Jeg står ikke og skal have flere børn lige nu, men jeg vil da ikke udelukke det i fremtiden.

Han er 50, og har børn i forvejen. - Han jokede med at vi bare skulle skynde os med at få et nu, for han var jo stadig ung endnu...

Men stadig... har det sgu lidt svært ved tanken hehe, han kunne jo i princippet være min far

Anmeld

20. maj 2011

Mi

Det kommer nok an på hvor man er i livet. Jeg er 31 år og har da svært ved at forestille mig at jeg skulle være sammen med en mand på 50 år. Men min mand er 7 år ældre end mig, og det er der ingen problemer med.

Anmeld

20. maj 2011

hilma

gør det havde selv en der var 11 år ældre end mig, og hold da op, hvor vi svingede godt sammen giv det en chance, så har du i det mindste prøvet det

Anmeld

20. maj 2011

B&J

min kæreste er 11år ældre ind mig og vi har det helt perfekt føl dit hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.