Avent sutteflasker - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.935 visninger
31 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Ka+Ma=Be

Hej alle

Min kæreste og jeg har længe været i tvivl om, hvilke sutteflasker vi skulle købe. Vi kom også til at tale om, om man skulle holde sit til ét mærke, eller om man sagtens kan "blande"? Nu tænker vi også om tingene passer sammen med f.eks. microovnssterillisator og sådan?

Nu har vi så fået et startsæt fra Avent og ville derfor høre, om i har nogle erfaringer med dem? Både gode og dårlige? Og eventuelt med brystpumpen og det andet Avent tilbehør.

Jeg undrede mig meget over, at den ene slags flaske ikke holder tæt, men vi har fået sådan nogle adaptere til, så de skulle være tætte?!

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Hvem?

Katte87 skriver:

Hej alle

Min kæreste og jeg har længe været i tvivl om, hvilke sutteflasker vi skulle købe. Vi kom også til at tale om, om man skulle holde sit til ét mærke, eller om man sagtens kan "blande"? Nu tænker vi også om tingene passer sammen med f.eks. microovnssterillisator og sådan?

Nu har vi så fået et startsæt fra Avent og ville derfor høre, om i har nogle erfaringer med dem? Både gode og dårlige? Og eventuelt med brystpumpen og det andet Avent tilbehør.

Jeg undrede mig meget over, at den ene slags flaske ikke holder tæt, men vi har fået sådan nogle adaptere til, så de skulle være tætte?!

Vores drenge er flaskebørn og har brugt Avent til dem begge, den elektriske pumpe er også ganske udemærket.

herfra

Anmeld

19. maj 2011

Maja_4000

Vi smed vores avent-flasker ud .. Synes det var noget l*rt

Vi bruger nu nuk , med en pigeon sterillisator.. Det fungerer fint (:

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

Maja_4000 skriver:

Vi smed vores avent-flasker ud .. Synes det var noget l*rt

Vi bruger nu nuk , med en pigeon sterillisator.. Det fungerer fint (:

ØV Hvordan kan det være?

Anmeld

19. maj 2011

Ka+Ma=Be

SanneBoe skriver:

Vores drenge er flaskebørn og har brugt Avent til dem begge, den elektriske pumpe er også ganske udemærket.

herfra

Meget rart at høre Og du har ikke oplevet problemer med dem?

Anmeld

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Katte87 skriver:

Hej alle

du kan sagten blande :-)... men jeg har kun kørt med avent flaskerne, selvom jeg havde købt meda først... synes det var forvirrende at have flere forskellige dele som ikke passede sammen :-)

Anmeld

19. maj 2011

Maja_4000

Katte87 skriver:

ØV Hvordan kan det være?

Vores datter kunne slet ikke finde ud af dem .. Det var ligesom om , at der bev lavet tryk i flasken , og så væltede mælken bare ud

Anmeld

19. maj 2011

Camillee

Vi bruger Avent flasker til Elias og er super glade for den -
dem uden den ekstra ring (:

Anmeld

19. maj 2011

Worldwide

Vi bruger både Avent og MAM med Avent micro ting

Anmeld

19. maj 2011

Hvem?

Katte87 skriver:

Meget rart at høre Og du har ikke oplevet problemer med dem?

Nej, overhovedet  ikke, vi har mange af dem og de har aldrig fejlet noget, sterilisatoren til mikroen er kanon

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.