Hvad skal jeres born have I julegave:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Muffinmus

Har købt et legekøkken i Føtex til ham...håber han bliver glad for det o får interessen for at lave lidt mad selv om han kun er 16 mdr60.png

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Nemesis

Den store får guitar hero II med trådløs guitar...mon ikke også han skal have et sæt høretelefoner så..

Den lille får lego duplo bondegård og lego duplo tog tilbehør og så får han et kæmpe Bruder bilsæt fra olde, som vi har købt for hende.

det er hvad der foreløbigt er købt...tilgengæld er der også købt adventsgaver så de er klaret.

:-) Sisse

Anmeld

14. november 2008

mcm

wamse skriver:

Ja jeg havde nemlig også ventet lidt for at se om den ikke blev billigere, men Toys´r´oys (staves??) har den på tilbud

Takker, så må vi et smut i Toys R´ Us

Anmeld

14. november 2008

wamse

mcm skriver:

Takker, så må vi et smut i Toys R´ Us

Hvis i har en BR tættere på, så har de den også på tilbud nu til 399,-

Anmeld

14. november 2008

smokie

Godaften til alle vi ved det ikke rigtig endnu vi har fundet på nogle enkelte advendts gaver men ellers er vi blanke og den minste får nok ikke noget da den kun er en måned ca (Har ikke født endnu men har termin den 24 i denne måned).....

Knus Nadia...

P.S Hvad er en V-SMILE?

Anmeld

14. november 2008

Christinahr

Aia får en sansegynge til at hænge på hendes værelse

Anmeld

14. november 2008

Fam. Madsen

vi regner med og købe en gåstol til marcus... han er kun 6½mdr. når vi når til jul så han ved jo ikke rigtig hvad jul er men han skal have en gave fra mor og far.. så det bliver en gåstol45.png45.png45.png

Anmeld

14. november 2008

A.

sådan en og sikkert noget mere

Anmeld

14. november 2008

charlottekri

STORT SUK. jeg er bare helt blank!! jeg aner bare ikke hvad vi skal give vores datter på 10 mdr og er egentlig ved at blive helt panikken, men tror nu nok vi skal hitte på noget

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

charlottekri skriver:

STORT SUK. jeg er bare helt blank!! jeg aner bare ikke hvad vi skal give vores datter på 10 mdr og er egentlig ved at blive helt panikken, men tror nu nok vi skal hitte på noget

her er en ide sidste jul var guldklumpen kun knap 8 mdr og for ham var gavepapiret den bedste gave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.