Hvad skal jeres born have I julegave:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.959 visninger
31 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Miamaja

Ja, her er jeg allerede begyndt at taenke julegaver Jeg har udtaenkt lige praecist havd han skal have og hvor meget. Jeg vil ikke overdrive for smaa born bliver overvaeldet af for meget saa jeg har bestemt mig for at kobe omkring 5 gaver! (gemalen synes det er Ok men jeg har paa fornemmelsen han korer sit eget projekt. de sidste 3 dage er han kommet hjem med gaver til guldklumpen. kunne aabenbart ikke lade vaere naar han er ude og handle) og jeg vil undlade at kobe en masse smaa ting og hellere lidt storre Har I taenkt paa havd jeres guldklump/ er skal have til jul??
dette skal vaere den storste gave:

Product Image

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

wamse

Jeg har allerede købt Lærke´s julegave, en pink cd-afspiller med antishock og sing-a-long - til 380,- og så lidt småting til henes new born baby. Kasper skal have et par fede ice man jeans til 700,- Michael prøver jeg at fede et par fede G-star jeans
Kh Majbritt

Anmeld

14. november 2008

Anja

Ungernes store julegaver er allerede købt !

Ham på 4 år får en lego ridderborg, ham på 1½ år får en duplo togbane og den lille pige på 1 mdr får det store Tefal legekøkken - ja, hun kan jo ikke bruge det endnu , men hun er min undskyldning for at drengene får lov at få et legekøkken. Manden synes det er pigelegetøj, så jeg har ikke kunne få ideen igennem før nu, hvor vi faktisk har en pige

Anmeld

14. november 2008

Miamaja

Anja skriver:

Ungernes store julegaver er allerede købt !

Ham på 4 år får en lego ridderborg, ham på 1½ år får en duplo togbane og den lille pige på 1 mdr får det store Tefal legekøkken - ja, hun kan jo ikke bruge det endnu , men hun er min undskyldning for at drengene får lov at få et legekøkken. Manden synes det er pigelegetøj, så jeg har ikke kunne få ideen igennem før nu, hvor vi faktisk har en pige

det lyder alletiders.. vores dreng ELSKER at lege med legekokken og han er kun 19 mdr ps han har ogsaa en dukke men leger ikke med den mere

Anmeld

14. november 2008

Heidi.

Frederikke får en NINTENDO DS LITE af mormor, så vi køber nogle spil til den60.png
Phillipa får det fineste dukkehus af mormor, så vi køber indmaden til det60.png

Kh Heidi

Anmeld

14. november 2008

Mary

Juliane som bliver 3 år i december får voksen dyne og pude + Helle Kitty sengetøj i julegave, og i fødselsdagsgave får hun en cykel med støttehjul

Annika på 16 mdr får en Brio dukkevogn med dyne og pude til dukkerne.

Derudover får de nok begge lidt ekstra = gaver til og fra hinanden. Bl.a har jeg købt et smykkeskrin med ballerina.

Anmeld

14. november 2008

lonemus

Min datter på 2½ år får et new born puslecenter
Min søn på 1½ år får et trommesæt og en værktøjsbænk.

Lone

Anmeld

14. november 2008

Tullebobs

Hej

Vi køber ikke så store julegaver til vores søn, for han får jo så meget den aften. Så han får en bruder lastbil (fundet til 149 kr, da vores nye Føtex åbnede). Til gengæld får han Bamses julerejse på dvd den første søndag i advent, og en lille gave af julemanden i sokken hver dag i december...

Kh Trine

Anmeld

14. november 2008

Janep

hej ...

Min datter er kun 5 måneder gammel da hun alligevel ikke opfatter hvem hun får gave af gir vi hende ingen i år.
Jeg ved at vi får hele stuen fyldt op med gaver- hun får simbelthen så meget.
Men næste år og fremover får hun selv også gaver af far og mor 60.png

God jul til alle - der er jo ikk så længe til

Glæder i jer?

Anmeld

14. november 2008

Anja

Heidi-Godsk skriver:

Frederikke får en NINTENDO DS LITE af mormor, så vi køber nogle spil til den60.png
Phillipa får det fineste dukkehus af mormor, så vi køber indmaden til det60.png

Kh Heidi

Åhh, glæder mig allerede til, at min datter skal have et dukkehus ! Men det var jo lige et par år Synes bare, at man kan få så mange fede dukkehuse - så jeg håber, at hun får interesser for det så jeg kan få lov at købe et

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.