Hvad skal jeres born have I julegave:))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2008

Musen5

Liv ønsker sig Bratz og Diddl så det får hun sammen med det obligatoriske tøj.... Benjamin får oxo tøj og så får han noget med bamse og kylling samt sin helt egen støvsuger (så kan det være jeg kan have min i fred)

Af mormor og morfar får Benjamin en gyngehest og en værktøjsbænk... De har ikke afsløret Livs julegaver
/Musen5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

fam.4xc

Caroline skal ha et stort dukke husi træ med tilbehør.... Catrine ved vi ik... det er så svært for hun vil alligevel helst kun det storesøster leger med...

Anmeld

14. november 2008

Lullaby

Bella skal have en v-smile af os Yazmin er endnu så lille så regner med at købe noget tøj som jeg har set

Anmeld

14. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ved det faktisk ikke helt endnu, men hælder mod V-Smile. Lige hans gave bliver sikert først købt i sidste øjeblik

Anmeld

14. november 2008

mcm

wamse skriver:

Jeg har allerede købt Lærke´s julegave, en pink cd-afspiller med antishock og sing-a-long - til 380,- og så lidt småting til henes new born baby. Kasper skal have et par fede ice man jeans til 700,- Michael prøver jeg at fede et par fede G-star jeans
Kh Majbritt

Må jeg spørge hvor den er købt, vi vil nemlig købe sådan en til Maria men har kun set den til 500 kr.

Anmeld

14. november 2008

mcm

Vi køber ikke så mange julegaver, da børnene får så meget af familien og de sidste 2 år har vi måtte tage nogen af Maria´s gaver fra og gemme dem til 1 og 2 juledag.

Nå, men Maria skal have en lyserød ghettoblaster og så får hun et spil til hendes nintendo DS og så mangler jeg af finde på noget fra lillebror. Og om morgenen får hun en æske med make up fra BR af julemanden

Benjamin vil jo kun være 7 mdr. og sover sikkert så han får kun noget fordi Maria synes det, så vi har købt et brio træk lokomotiv og en Cars bog.

Anmeld

14. november 2008

MorCamilla

Mikkel skal have et legekøkken i julegave af os i år... 60.png

Anmeld

14. november 2008

Lykkelig Mor til 2

Sander på 5år får en game boy med div spill. Lucas er bare 6mnd, men jeg vet 100% at han ønsker sig noen bodyer og heldrakter fra katvig og småfolk, så må jeg jo bare købe det!!!

Anmeld

14. november 2008

Honningblomst

Lidt forskelligt.... en MASSE gaver, jo flere jo bedre, er næsten færdig med at købe..

Anmeld

14. november 2008

wamse

mcm skriver:

Må jeg spørge hvor den er købt, vi vil nemlig købe sådan en til Maria men har kun set den til 500 kr.

Ja jeg havde nemlig også ventet lidt for at se om den ikke blev billigere, men Toys´r´oys (staves??) har den på tilbud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.