Børnemad.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.660 visninger
29 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Hej alle :-)
Min datter er blevet 6 måneder, (gud tiden flyyyyyyver afsted)
Dvs hun må stortset få alt af spise nu.....

Så ville høre om i vil dele ud omkring hvad i giver jeres børn, både hovedmåltiderne og mellemmåltiderne..... :-)

Har i nogle gode ideer/opskrifter at vidregive, tager jeg gerne imod :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

TineA

Jeg opper den lige, for jeg ville gerne se lidt opskrifter også..

Har før oprettet en tråd som denne : 0 svar !!

Anmeld

19. maj 2011

W.. skriver:

Jeg opper den lige, for jeg ville gerne se lidt opskrifter også..

Har før oprettet en tråd som denne : 0 svar !!

ej øv! ja det kunne være dejlig med nogle gode svar :-).....

til dig kan jeg sige yoghurt med revet frug eller rugbrød, også er min datter helt vild med kartoffel plus grøntsager i om aftenen :-).....

Hun virker ikke til at være kræsen, dog ville hun ikke havde begyndergrøden da hun var 4.5 måned gammel hehe....

Anmeld

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej alle :-)
Min datter er blevet 6 måneder, (gud tiden flyyyyyyver afsted)
Dvs hun må stortset få alt af spise nu.....

Så ville høre om i vil dele ud omkring hvad i giver jeres børn, både hovedmåltiderne og mellemmåltiderne..... :-)

Har i nogle gode ideer/opskrifter at vidregive, tager jeg gerne imod :-)

slet ingen børn der får mad herinde

Anmeld

19. maj 2011

TineA

Mor til prinsessen :-) skriver:

ej øv! ja det kunne være dejlig med nogle gode svar :-).....

til dig kan jeg sige yoghurt med revet frug eller rugbrød, også er min datter helt vild med kartoffel plus grøntsager i om aftenen :-).....

Hun virker ikke til at være kræsen, dog ville hun ikke havde begyndergrøden da hun var 4.5 måned gammel hehe....

Ja, det er lidt tamt med svar på denne slags tråde

Hvor gammel er din pige?

Herhjemme er vi helt vilde med havregrød med banan, hirsegrød med sveskemos og ris med sovs og kødboller!

Anmeld

19. maj 2011

Saram

Har desværre ingen gode opskrifter men vil lige selv følge med til når min kommende datter selv skal til at spise

// Sara Alrø 39+0.

Anmeld

19. maj 2011

roenlund

opskrifter har jeg ikke nogen af min knægt gider ikke så meget mad... Han for en blanding af købegrød og risgrød til morgenmad og så for han frugtyougurt til desert. Til frokost er vi gået igang med rugbrød, det eneste pålæg jeg har fundet ud af at han kan lide er hvidløgssmøreost men jeg bliver ved med at prøve... Om aftenen er det ofte grønsagsmos men det bryder han sig ikke om, nogengange for han lidt kylling i det gør ingen forskel...

Anmeld

19. maj 2011

GitteC78

Har du ikke fået et hæfte fra din sundhedsplejelske med opskrifter?

Er det til grød du mangler opskrifter?

Anmeld

19. maj 2011

W.. skriver:

Ja, det er lidt tamt med svar på denne slags tråde

Hvor gammel er din pige?

Herhjemme er vi helt vilde med havregrød med banan, hirsegrød med sveskemos og ris med sovs og kødboller!

hehe jeps ... havde jeg ikke lige regnet med :-)
Hun er 6 måneder.....
Nu siger du ris.... blender du det så? Fordi det skal stadig været lidt "moset" til hende :-)

Og tusind tak for dit svar...

Anmeld

19. maj 2011

roenlund skriver:

opskrifter har jeg ikke nogen af min knægt gider ikke så meget mad... Han for en blanding af købegrød og risgrød til morgenmad og så for han frugtyougurt til desert. Til frokost er vi gået igang med rugbrød, det eneste pålæg jeg har fundet ud af at han kan lide er hvidløgssmøreost men jeg bliver ved med at prøve... Om aftenen er det ofte grønsagsmos men det bryder han sig ikke om, nogengange for han lidt kylling i det gør ingen forskel...

hold da op... ja så du kæmper lidt med ham kan jeg høre... håber det bliver bedre....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.