Har mødt den dejligste fyr.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

Aves.

ROLIG NU....du har lige mødt manden, kender jo ikke hinanden efter en måned...giv det tid og ro til at vokse og styrkes...og så så hvor I er om et par år...et skridt af gangen, og min erfaring er at den første man møder efter et brud sjældent bliver den sidste.

Men nyd forelskelsen, men find dig selv i et liv med dig selv.....så skal det andet nok komme når tid er..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Mor til prinsessen :-)

Anonym skriver:

MEN jeg har kun været single knap 2 mdr..

vores møde var meget tilfældig, og jeg ledte egentlig ikke efter en, vi har set hinanden en lille måned efterhånden, og jeg kan bare mærke at jeg savner ham når vi ikke er sammen..

Han har 2 børn og jeg har 1, og hans den store og min dreng mødte hinanden igår, de legede bare så godt sammen, men overfor dem er vi bare venner, ingen kys eller berøring før de sov, og guud hvor var det svært.. :O

han er chef i en afdeling i en større butik og han arbejder MEGET, og det kommer jeg også selv til på et tidspunkt, og er bare bange for at vi derfor vil glemme hinanden.. Jeg vil gerne have 2 børn mere og han vil bare gerne have en pige siger han..

MEN, kan 2 mennesker der arbejder rigtig meget begge parter få et forhold til at fungere?? hans arbejde er meget sæsonpræget, og det er mit også, og det er altså om sommeren det går helt amok ved os begge 2..

Jeg er i vildrede..

På den ene hånd har jeg den her vildt dejlige fyr, en kærlig far, et godt menneske, god til at komplimentere osv.. der er meget godt..

på den anden hånd har jeg en arbejdsnarkoman dog har han et godt netværk, jeg går selv op i uddannelsen og mit fremtidige arbejde forskellen er bare at jeg intet netværk har til at give en hånd.

Det eneste negative jeg faktisk kan sige er at han arbejder rigtig meget, og er bange for at vi vil glemme hinanden midt i stressen med at få hverdagen med børn og arbejde til at gå op..

piger kom med jeres bud, kan 2 hårdtarbejdende forældre få det til at hænge sammen som par??

Jeg ville i hvert fald prøve hvis i har det knald godt sammen.... Der kommer nok gnidninger undervejs, men gør der ikke det i alle forhold på den ene eller anden måde  

Jeg ville ikke lade en god mand forsvinde ud af mit liv med mindre vi havde prøvet

Anmeld

19. maj 2011

Eva. skriver:

ROLIG NU....du har lige mødt manden, kender jo ikke hinanden efter en måned...giv det tid og ro til at vokse og styrkes...og så så hvor I er om et par år...et skridt af gangen, og min erfaring er at den første man møder efter et brud sjældent bliver den sidste.

Men nyd forelskelsen, men find dig selv i et liv med dig selv.....så skal det andet nok komme når tid er..

hehe den holder ikke eva.... jeg mødte en mand 3 måneder efter jeg kom ud af en forhold(havde ikke en kæreste i tankerne, han dukkede op) og ja her 3 år efter har vi en datter og er blevet gift.... Så det kan lade sig gøre

Anmeld

19. maj 2011

Aves.

Mor til prinsessen :-) skriver:

hehe den holder ikke eva.... jeg mødte en mand 3 måneder efter jeg kom ud af en forhold(havde ikke en kæreste i tankerne, han dukkede op) og ja her 3 år efter har vi en datter og er blevet gift.... Så det kan lade sig gøre

Læg mærke til ordet SJÆLDENT....er dælme træt af at der læses hvad man vil læse og ikke hvad jeg skriver...men det er SJÆLDENT man kommer ud af et forhold med børn og bare lige møder en ny der bliver ham.

Anmeld

19. maj 2011

Eva. skriver:

Læg mærke til ordet SJÆLDENT....er dælme træt af at der læses hvad man vil læse og ikke hvad jeg skriver...men det er SJÆLDENT man kommer ud af et forhold med børn og bare lige møder en ny der bliver ham.

ej rolig nu.... læste jeg da godt... derfor jeg også skrev "he he"..... Men skal da nok lade vær med at skrive noget til dig mere når man bare får et møgfald tilbage....

Ville bare oplyse at jeg var en af sjældenhederne... intet andet.....

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kærligheden er man ikke selv herre over. Hvad flok mener er da lige meget. Kan da høre du er ret fornuftig - at i begge er. Det eneste hensyn i skal tage er børnenes. Og det gør i allerede.

Tillykke med kærligheden.  Den skal omfavnes når man møder den.

børnene kommer altid først.. Jeg laver aldrig noget uden at tænke over hvilke konsekvenser det kan have for mit barn..

For dem forbliver vi "venner" indtil vi er mere sikker på forholdet.. men vi så da igår at de kunne finde ud af at lege sammen, og det er virkelig skønt..

kærligheden bestemmer man ikke over, og det er jo det der gør den så god..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Mor til prinsessen :-) skriver:

Jeg ville i hvert fald prøve hvis i har det knald godt sammen.... Der kommer nok gnidninger undervejs, men gør der ikke det i alle forhold på den ene eller anden måde  

Jeg ville ikke lade en god mand forsvinde ud af mit liv med mindre vi havde prøvet

uha nej vil heller ikke bare lade ham gå.. tror også jeg er enig med mig selv om at fortsætte og så lade det gå sin gang.. så må vi se om jeg om en måned eller 2 kan afsløre mig selv herinde som hende i det nye forhold med den dejligste mand på hele jorden..

men jo alle forhold går jo op og ned, og sådan skal det da være.. det er på den måde man får set alle de gode og alle de dårlige sider ved det..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

der er nu heller ikke tale om at tage nogen kæmpe skridt nu og her.. vi tager det stille og rolig, og det er jo lige netop derfor vi ikke viser vores følelser for hinanden overfor børnene.. det skal jo ikke gå udover dem hvis det ikke bliver til noget.. derfor har vi også ventet en måned hvor vi har haft mange møder, inden vi introducerede børnene for både hinanden, men også dem for hinanden..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

vil lige sige at det ikke er mit barns far jeg har brudt med for 2 måneder siden.. mit barns far har jeg ikke været sammen med siden jeg var 2 mdr henne i min graviditet..

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

børnene kommer altid først.. Jeg laver aldrig noget uden at tænke over hvilke konsekvenser det kan have for mit barn..

For dem forbliver vi "venner" indtil vi er mere sikker på forholdet.. men vi så da igår at de kunne finde ud af at lege sammen, og det er virkelig skønt..

kærligheden bestemmer man ikke over, og det er jo det der gør den så god..

Lige præcis! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.