Har mødt den dejligste fyr.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

mortilflere

Jeg køre på 21 år med en der arbejder mellem 14 og 18 timer i døgnet , og vi manglere ik noget på kærste kontoen

nyyyyyyyd det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Så lidt. Held og lykke med det hele. Det er da en skøn tid!

tak..

uhh ja svæver rundt på en lyserød sky så snart folk ikke ser det.. Men hvor er det svært at holde det hemmeligt, kan ikke lave opdateringer på facebook, og kan ikke snakke med veninderne om det.. vi er nemlig enige om at vente lidt endnu, for hvis det ikke holder er der jo ingen grund til at folk blander sig..

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

tak..

uhh ja svæver rundt på en lyserød sky så snart folk ikke ser det.. Men hvor er det svært at holde det hemmeligt, kan ikke lave opdateringer på facebook, og kan ikke snakke med veninderne om det.. vi er nemlig enige om at vente lidt endnu, for hvis det ikke holder er der jo ingen grund til at folk blander sig..

Uhhh det må da være mega svært.  Ville selv komme til at sladre til mine nærmeste veninder. Bare så de liiige var klar over hvad der var los. 

Åhh den lyserøde sky. Den skal man nyde! 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Uhhh det må da være mega svært.  Ville selv komme til at sladre til mine nærmeste veninder. Bare så de liiige var klar over hvad der var los. 

Åhh den lyserøde sky. Den skal man nyde! 

Det er os bare skide svært at holde mund.. men ved at de gør en hel masse ud af det hvis de får det afvide så derfor holder jeg mund.. men det er svært at skjule forelskelsen synes jeg..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

mortilflere skriver:

Jeg køre på 21 år med en der arbejder mellem 14 og 18 timer i døgnet , og vi manglere ik noget på kærste kontoen

nyyyyyyyd det

Årh hvor er jeg glad for du siger det.. arbejder du ligeså meget??

Anmeld

19. maj 2011

Anonym skriver:

Det er os bare skide svært at holde mund.. men ved at de gør en hel masse ud af det hvis de får det afvide så derfor holder jeg mund.. men det er svært at skjule forelskelsen synes jeg..

Synes det er sejt du holder ud 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Synes det er sejt du holder ud 

Tak.. det er nu os skide svært at holde så stor en hemmelighed for mig selv..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym skriver:

Tak.. det er nu os skide svært at holde så stor en hemmelighed for mig selv..

Så er det jo fedt du kan lufte det her lidt 

Jeg mødte min mand lige efter et andet brud. Og vi boede i hver vores landsdel. Vi har holdt sammen lige siden. Så alt kan lade sig gøre 

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Så er det jo fedt du kan lufte det her lidt 

Jeg mødte min mand lige efter et andet brud. Og vi boede i hver vores landsdel. Vi har holdt sammen lige siden. Så alt kan lade sig gøre 

ja baby.dk er en god side.. især når man kan være ano..

jeg er nok lidt bange for at omverdenen synes det er lidt tidligt at jeg finder en ny, men folk har ret når de siger at kærligheden kommer når du mindst venter den..

Anmeld

19. maj 2011

Anonym skriver:

ja baby.dk er en god side.. især når man kan være ano..

jeg er nok lidt bange for at omverdenen synes det er lidt tidligt at jeg finder en ny, men folk har ret når de siger at kærligheden kommer når du mindst venter den..

Kærligheden er man ikke selv herre over. Hvad flok mener er da lige meget. Kan da høre du er ret fornuftig - at i begge er. Det eneste hensyn i skal tage er børnenes. Og det gør i allerede.

Tillykke med kærligheden.  Den skal omfavnes når man møder den.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.