MEN jeg har kun været single knap 2 mdr..
vores møde var meget tilfældig, og jeg ledte egentlig ikke efter en, vi har set hinanden en lille måned efterhånden, og jeg kan bare mærke at jeg savner ham når vi ikke er sammen..
Han har 2 børn og jeg har 1, og hans den store og min dreng mødte hinanden igår, de legede bare så godt sammen, men overfor dem er vi bare venner, ingen kys eller berøring før de sov, og guud hvor var det svært.. :O
han er chef i en afdeling i en større butik og han arbejder MEGET, og det kommer jeg også selv til på et tidspunkt, og er bare bange for at vi derfor vil glemme hinanden.. Jeg vil gerne have 2 børn mere og han vil bare gerne have en pige siger han.. 
MEN, kan 2 mennesker der arbejder rigtig meget begge parter få et forhold til at fungere?? hans arbejde er meget sæsonpræget, og det er mit også, og det er altså om sommeren det går helt amok ved os begge 2..
Jeg er i vildrede..
På den ene hånd har jeg den her vildt dejlige fyr, en kærlig far, et godt menneske, god til at komplimentere osv.. der er meget godt.. 
på den anden hånd har jeg en arbejdsnarkoman dog har han et godt netværk, jeg går selv op i uddannelsen og mit fremtidige arbejde forskellen er bare at jeg intet netværk har til at give en hånd.
Det eneste negative jeg faktisk kan sige er at han arbejder rigtig meget, og er bange for at vi vil glemme hinanden midt i stressen med at få hverdagen med børn og arbejde til at gå op..
piger kom med jeres bud, kan 2 hårdtarbejdende forældre få det til at hænge sammen som par??